Зробила замовлення в цьому магазині ще 1 квітня. Замовила саджанці дерев, кущів, насіння. Загальна сума вийшла 1000+ Оплатила повністю, думала відповідальні адекватні продавці. І дуже про це шкодую. Щодня обіцяють, що посилку відправлять...і не роблять цього. Соцмережі не відповідають, телефон теж через раз беруть від мене. Були плани у відпустці посадити все... тиждень чекаю, і не зрозуміло коли та посилка прийде. Чи буду рекомендувати сайт? Хіба як антирекламу! Хочеш втратити кошти і час - звернися в дім і сад!
Та ж сама ситуація. Теж відразу сплатила, і вже тиждень чекаю, хоча обирала дану компанію тільки із за того що в них на сайті була вказана швидка доставка.... повне розчарування... обслуговування просто жах....
Євгенія, Добрий день. Ви не вказали номер Вашого замовлення ???? Ви пишете, щоб розібратися в ситуації, але нам необхідний номер Вашого замовлення, щоб вирішити дану ситуацію яка склалась)
Категорично не рекомендую! - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
Оплатила повністю, думала відповідальні адекватні продавці. І дуже про це шкодую.
Щодня обіцяють, що посилку відправлять...і не роблять цього.
Соцмережі не відповідають, телефон теж через раз беруть від мене.
Були плани у відпустці посадити все... тиждень чекаю, і не зрозуміло коли та посилка прийде.
Чи буду рекомендувати сайт?
Хіба як антирекламу!
Хочеш втратити кошти і час - звернися в дім і сад!
відгук
Коментарі до відгуку
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася.
Уточніть, будь ласка, на даний момент Замовлення Вами отримано?
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася.
Уточніть, будь ласка, на даний момент Замовлення Вами отримано?
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.
Просимо вибачення від імені компанії за ситуацію, що склалася
Напишіть, будь ласка, номер замовлення, щоб ми могли подивитися в якому статусі замовлення та поінформувати Вас.