саджанці прийшли сухі((!! заказав Замовлення № 11478110 Замовлення оформлено: 2022-04-18 21:05:34 прийшли Ваше замовлення №11478110 доставлено. 3 мая, 15:18 Дім і Сад [email protected]
Відповідають раз в 7 днів ... думаю таким чином затягують час ##- Введите свой ответ над этой строкой -## Ваш запит (#368749) оновлено. Якщо потрібно додати нові коментарі, напишіть відповідь на цей лист або клацніть посилання:
Менеджер Дім і Сад (Дім і Сад)
14 мая 2022 г., 12:18 GMT+3
Добрий день! Розглянувши надані Вами фото, служба підтримки зробила висновок, що рослини життєздатні. Варто враховувати, що пересилка це завжди стрес для рослин. Перебуваючи якийсь час без світла, пагони можуть бліднути і в'янути. У такій ситуації рекомендуємо обрізати попередньо всі мертві частини, і використовувати будь-який стимулятор росту (згідно з інструкцією). Впевнені, що даний спосіб допоможе рослині відновитися після дороги. Якщо рослина не приживеться, зверніться до нас повторно, приклавши фотографії проблемного саджанця з нашими бірками / етикетками (після періоду спостереження рівного 1.5-2 міс), і ми зробимо безкоштовну заміну. Гарантійний період складає 90 днів з дня отримання товару. З повагою, менеджер служби підтримки Марія
Customer
7 мая 2022 г., 20:00 GMT+3
6 мая 2022, 19:05:56, от "Менеджер Дім і Сад (Дім і Сад)" <[email protected]>:
Доброго дня. Ми робимо заміни і повертаємо кошти, якщо покупець повідомляє нам про неякісні саджанці. Будь ласка, розмістіть рослини на одному фото з читабельними бірками, щоб було видно точну кількість. Очікуємо від Вас додаткові фото згідно з прикладом. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася! З повагою, менеджер служби підтримки Марія. Прикрепленные файлы зразок саджанців.png
Customer
1 мая 2022 г., 14:31 GMT+3
Feedback: support Message: саджанці прийшли поганоі якості ... прийшли замотані в торф. але самі корінці пересушені и без почок можна так сказати воні уже почти мертві( Problem: Я не задоволений якістю товару Order: 11478110 E-mail:[email protected] Attachments: Image 1 Image 2 Image 3 Это служебное письмо от Дім і Сад. Доставлено службой Zendesk [XZDERL-XQGK]
саджанці малини не раджу - Відгуки про Дом и Сад интернет-магазин
Замовлення оформлено: 2022-04-18 21:05:34
прийшли Ваше замовлення №11478110 доставлено.
3 мая, 15:18
Дім і Сад [email protected]
Відповідають раз в 7 днів ... думаю таким чином затягують час
##- Введите свой ответ над этой строкой -##
Ваш запит (#368749) оновлено. Якщо потрібно додати нові коментарі, напишіть відповідь на цей лист або клацніть посилання:
Менеджер Дім і Сад (Дім і Сад)
14 мая 2022 г., 12:18 GMT+3
Добрий день!
Розглянувши надані Вами фото, служба підтримки зробила висновок, що рослини життєздатні.
Варто враховувати, що пересилка це завжди стрес для рослин.
Перебуваючи якийсь час без світла, пагони можуть бліднути і в'янути.
У такій ситуації рекомендуємо обрізати попередньо всі мертві частини, і використовувати будь-який стимулятор росту (згідно з інструкцією).
Впевнені, що даний спосіб допоможе рослині відновитися після дороги.
Якщо рослина не приживеться, зверніться до нас повторно, приклавши фотографії проблемного саджанця з нашими бірками / етикетками (після періоду спостереження рівного 1.5-2 міс), і ми зробимо безкоштовну заміну.
Гарантійний період складає 90 днів з дня отримання товару.
З повагою, менеджер служби підтримки Марія
Customer
7 мая 2022 г., 20:00 GMT+3
6 мая 2022, 19:05:56, от "Менеджер Дім і Сад (Дім і Сад)" <[email protected]>:
Прикрепленные файлы
Screenshot_20220507-194814_Gallery.jpg888888.jpg
Screenshot_20220507-194817_Gallery.jpg 888888.jpg
Screenshot_20220507-194820_Gallery.jpg8888888.jpg
Screenshot_20220507-194832_Gallery.jpg888888.jpg
Screenshot_20220507-194837_Gallery.jpg8888888.jpg
Менеджер Дім і Сад (Дім і Сад)
6 мая 2022 г., 19:05 GMT+3
Доброго дня. Ми робимо заміни і повертаємо кошти, якщо покупець повідомляє нам про неякісні саджанці.
Будь ласка, розмістіть рослини на одному фото з читабельними бірками, щоб було видно точну кількість. Очікуємо від Вас додаткові фото згідно з прикладом. Ми обов'язково розберемося в ситуації, що склалася!
З повагою, менеджер служби підтримки Марія.
Прикрепленные файлы
зразок саджанців.png
Customer
1 мая 2022 г., 14:31 GMT+3
Feedback: support
Message: саджанці прийшли поганоі якості ... прийшли замотані в торф. але самі корінці пересушені и без почок можна так сказати воні уже почти мертві(
Problem: Я не задоволений якістю товару
Order: 11478110
E-mail:[email protected]
Attachments:
Image 1
Image 2
Image 3
Это служебное письмо от Дім і Сад. Доставлено службой Zendesk
[XZDERL-XQGK]
відгук
Коментарі до відгуку