Алла Відгук додано 13 листопада, 2023 год5 переглядів
31.10.2023 я оплатила (у т. ч. доставку) та отримала, замовлений в цьому інтернет-магазині, органайзер для круп з браком (розбитий). Цього ж дня, після погодження з менеджерами, повернула бракований товар для його заміни. Пообіцяли, що заміна буде в 3-х дневний термін, але надіслали 09.11.2023 (після щоденних моїх звонків менеджерам).Посилка прийшла з оплатою за пересилання (100 грн.) отримувачем. Менеджери інтнернет-магазину підтвердили не правомірність взяття плати з клієнта за пересилання цієї посилки і протягом 5-ти днів обіцяють виправити ситуацію (тобто провести оплату і зняти з мене плату за пересилання. Адже чому я повинна оплачувати повторну доставку замовленого товару. Моєї вини щодо браку немає. На мій погляд, упакування не відповідає вимогам пересилання такого товару. Але на сьогодні так нічого і не змінилось. Я звоню кілька раз на день протягом 5-ти днів. Всі менеджери по шаблону відповідають одне і теж, що вони обновлять звенення до бухгалтерії, через годину оплата буде знята і далі тишина. Через 2 дні буде платне зберігання. Розраховують на те, що клієнт не витримає і оплатить. Зараз уже проблема не в цих моїх 100 грн.Проблема в роботі інтернет-магазину взагалі. Я прочитала багато негативних відгуків ( на жаль перед замовленням не ознайомилась) про роботу цього магазину. У мене питання , чому інтернет-магазин з таким відношенням до клієнтів до цього часу працює? І скільки ще клієнтів буде ошукано? Не замовляйте тут товари, читайте відгуки....Мабуть буду звертатись в правоохоронні органи
Не замовляйте товари в інтернет-магазині Leo-Shop - Відгуки про Інтернет-магазин Leo-Shop
відгук
Коментарі до відгуку