Купила квиток (перевізник NICOLO s.r.o.) з Праги до Львова на 16.08.2022. На сайті, в білеті , на електронному табло м. Прага платформа 9 вказано маршрут Плзень- Прага-Коломия, а автобус був Плзень- Городенка. Залишилася на у Празі, хоча прийшла на 9 платформу заразні. Мене зробили винною, що не підійшла до водія автобуса, не показала електронний білет і не запитала, чи це мій автобус. Супер!!! Пропав білет на автобус і на поїзд. Купила білет на наступний день у іншого перевізника. Усе чітко: маршрут на сайті, в білеті, на табличці автобуса " Прага- Київ". Рівно о 16.30 відправилися. Хочеться, щоб перевізник потрапив у таку ситуацію, побігав з валізою по платформі у пошуках автобуса, почіплявся до водіїв у тому морі людей і врешті-решт залишився на платформі у чужій країні.
Невідповідність маршруту - Відгуки про Nikolo s.r.o. (Ніколо)
Хочеться, щоб перевізник потрапив у таку ситуацію, побігав з валізою по платформі у пошуках автобуса, почіплявся до водіїв у тому морі людей і врешті-решт залишився на платформі у чужій країні.
відгук
Коментарі до відгуку