Насамперед, хай оператори навчаться слухати клієнта. Наступне, нехай навчаться його розуміти. Третє, хай намагаються допомогти (оператор - "...це Ви не в той розділ звернулися, з цим питанням звертайтеся до розділу 3...") в той час коли ти після 4-х хвилин слухання піз...жі автовідповідача дочекався її (його) відповіді. P.S. Хай не думають, що вони найорозумніші, тому, що вони створили те, що допомагає їм самим створити докази своєї жидівської (масонської) натури. 3 згодні
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... детальніше
Відгуки про МТС (MTS)
P.S. Хай не думають, що вони найорозумніші, тому, що вони створили те, що допомагає їм самим створити докази своєї жидівської (масонської) натури.
3 згодні
відгук
Коментарі до відгуку