Самовільно підняли тариф на 120 гривень, а я за звичкою заплатила 100, а тариф був 85, за тиждень гроші з'їло, прийшла зарплатня поповнила рахунок на 45 гривень у вівторок близько третьої дня зробила 10 дзвінків, на наступний в 14:10 день поповнила на 100 гривень (нікому не дзвонила). В 18:30 вже набираю код, а він пише недостатньо коштів 118 гривень. Я телефоную оператору, не додзвонитися, а на раїхунку вже 104 гривні менше ніж за час. Навіть не отримавші відповідей і розяснень від оператора, просто не дочекалась. Чекати операторів так довго, більше 10 хвилин - вже занадто, але якщо хочете швидше заплатіть 20 гривень з ПДВ, ніби вони ще з того що нас дурять налоги платять. Хотіла ще раз передивитися стан рахунку, може ще менше стало, поки писала негативний відгук, але послуга "Стан рахунку" вже не доступна. Писали, що інтернет 100 МБ коштують 7 гривень. Якщо вам потрібен звязок без махінацій і хітрощів, то це не про них. 50 гривень за добу. Оце поживилися.
Переваги:
В місті Бердянськ працює не погано, проте не всюди.
Недоліки:
Не зрозуміло куди йдуть гроші, адже не дуже балакуча і все не витрачаю.
Люблять брати кошти за те чим не користуються люди. (Дзвінки за кордон, інтернет)
Не цінують своїх клієнтів,
Оператора за гроші, або впарюють якийсь додаток, ніби відповідач може замінити спілкування. Прсто потрібен звязок без хитрощів і дурні
Вікторіє, добрий вечір! Прочитали ваш відгук й дуже засмутились через те, що у вас склалась неприємна думка про компанію. Постараємось вам все гарненько пояснити, аби розвіяти розчарування.
Погоджуємось, що інформація про підвищення вартості будь-чого — не найприємніша новина і розуміємо ваше ставлення до цього. Не буває таких ситуацій, коли підвищення цін на ті чи інші послуги, приносило б задоволення, але хотіли б відзначити, що так іноді буває - умови тарифів змінюються внаслідок оптимізації роботи послуг, оскільки технології постійно розвиваються і сервіси теж удосконалюються. Тому нам доводиться періодично актуалізувати тарифні плани :(
Також хочемо запевнити, що про усі зміни в умовах тарифу ми повідомляємо заздалегідь на нашому сайті: https://www.vodafone.ua/rates. Ми турбуємось, аби кожен з клієнтів вчасно ознайомився з новими умовами, тому не розповісти про зміни - це для нас неприпустимо. Якщо ви не звернули увагу на SMS з інформацією про зміни, яке ми відправили всім абонентам без виключення, чи з певних причин не прочитали це повідомлення, то інформація на сайті або за номером завжди доступна.
Сумно, що вам не вдалось зв'язатись з підтримкою, але хочемо звернути увагу, що з'єднання зі співробітником центру обслуговування абонентів залежить від кількості клієнтів, які одночасно звертаються за консультацією. Якщо дзвінків дуже багато, співробітники фізично не встигають обслужити всі звернення, це і призводить до появи черги та необхідності довше чекати з'єднання з оператором :(
З усім тим у нас є величезна кількість варіантів для зв'язку з оператором, у тому числі соц. мережі, онлайн чат на сайті й гаряча лінія.
Консультація за номером 111 найпопулярніша, тому зв'язок з представником іноді відсутній, внаслідок чого для комфорту наших клієнтів ми зробили швидке з'єднання за окрему плату, для тих, хто згоден і бажає цим скористатися. Можливість вибору, хіба не чудово? ;)
Ще хочемо розповісти вам про можливість контролювати свої витрати у системі My vodafone: https://my.vodafone.ua/auth. Там завжди можете переглянути статистику витрат в розділі Меню - Витрати. А за останні два місяці можна завантажити статистику з деталізацією дзвінків на e-mail.
І загалом - My Vodafone відкриває багато можливостей: вибирайте тариф, керуйте послугами, перевіряйте залишок пакетних даних, переглядайте деталізацію подій за номером, поповнюйте рахунок без комісії й обмінюйте бонуси на всілякі круті подарунки! Дуже зручно, радимо скористатись та переконатись в цьому самостійно!
Хух, так багато тексту... Якщо ви прочитали, то ми сподіваємось, що ця інформація була для вас максимально корисною.
З усім тим ми вас чекаємо у підтримці, аби разом розібратись у нез'ясованих питаннях та розв'язати ситуацію з якістю зв'язку, щоб ви залишились задоволеною! Бажаємо приємного вечора!
Ты лучше скажи, что делать с подорожчанням? А то все как-то отходите от вопросов по-существу. Хотя, чего ещё от таких вот вумников ждать – всё слоганы, речевки, угрозки
Опять отход от ответа на поставленный вопрос. И в связи с этим, возникает новый вопрос? Пока что один... Как это не касается, если подорожание ощущается непосредственно через свой кошелек? И все недовольные (впрочем, как и "довольные") так же его ощущают через свой кошелек...
П.С. Бренд "европейский", цены "европейские", а – "подорожание не касается" [следовательно, доходы НЕ европейские] . Интересный подход такой, гибридный, я бы сказал...
Компания МТС – пионер мобильной связи в Украине. Каждый второй украинец пользуется связью МТС. С 2003 года компания входит в состав международной группы МТС. Это компания-гигант мобильной связи, которая работает на рынках СНГ и входит в десятку крупнейших мировых операторов связи. Общее количество абонентов МТС в мире перевалило за 80... детальніше
куди зникають гроші? - Відгуки про МТС (MTS)
Якщо вам потрібен звязок без махінацій і хітрощів, то це не про них. 50 гривень за добу. Оце поживилися.
відгук
Коментарі до відгуку
Погоджуємось, що інформація про підвищення вартості будь-чого — не найприємніша новина і розуміємо ваше ставлення до цього. Не буває таких ситуацій, коли підвищення цін на ті чи інші послуги, приносило б задоволення, але хотіли б відзначити, що так іноді буває - умови тарифів змінюються внаслідок оптимізації роботи послуг, оскільки технології постійно розвиваються і сервіси теж удосконалюються. Тому нам доводиться періодично актуалізувати тарифні плани :(
Також хочемо запевнити, що про усі зміни в умовах тарифу ми повідомляємо заздалегідь на нашому сайті: https://www.vodafone.ua/rates. Ми турбуємось, аби кожен з клієнтів вчасно ознайомився з новими умовами, тому не розповісти про зміни - це для нас неприпустимо. Якщо ви не звернули увагу на SMS з інформацією про зміни, яке ми відправили всім абонентам без виключення, чи з певних причин не прочитали це повідомлення, то інформація на сайті або за номером завжди доступна.
Сумно, що вам не вдалось зв'язатись з підтримкою, але хочемо звернути увагу, що з'єднання зі співробітником центру обслуговування абонентів залежить від кількості клієнтів, які одночасно звертаються за консультацією. Якщо дзвінків дуже багато, співробітники фізично не встигають обслужити всі звернення, це і призводить до появи черги та необхідності довше чекати з'єднання з оператором :(
З усім тим у нас є величезна кількість варіантів для зв'язку з оператором, у тому числі соц. мережі, онлайн чат на сайті й гаряча лінія.
Ось вам перелік усіх каналів:
- номер 111;
- Facebook: facebook.com/VFUkraine;
- Viber: https://chats.viber.com/vodafoneukraine;
- Instagram: https://www.instagram.com/vodafone_ukraine/;
- Telegram: t.me/VFUkraineBot;
- My Vodafone: https://my.vodafone.ua/auth.
Консультація за номером 111 найпопулярніша, тому зв'язок з представником іноді відсутній, внаслідок чого для комфорту наших клієнтів ми зробили швидке з'єднання за окрему плату, для тих, хто згоден і бажає цим скористатися. Можливість вибору, хіба не чудово? ;)
Ще хочемо розповісти вам про можливість контролювати свої витрати у системі My vodafone: https://my.vodafone.ua/auth. Там завжди можете переглянути статистику витрат в розділі Меню - Витрати. А за останні два місяці можна завантажити статистику з деталізацією дзвінків на e-mail.
І загалом - My Vodafone відкриває багато можливостей: вибирайте тариф, керуйте послугами, перевіряйте залишок пакетних даних, переглядайте деталізацію подій за номером, поповнюйте рахунок без комісії й обмінюйте бонуси на всілякі круті подарунки! Дуже зручно, радимо скористатись та переконатись в цьому самостійно!
Хух, так багато тексту... Якщо ви прочитали, то ми сподіваємось, що ця інформація була для вас максимально корисною.
З усім тим ми вас чекаємо у підтримці, аби разом розібратись у нез'ясованих питаннях та розв'язати ситуацію з якістю зв'язку, щоб ви залишились задоволеною! Бажаємо приємного вечора!
П.С. Бренд "европейский", цены "европейские", а – "подорожание не касается" [следовательно, доходы НЕ европейские] . Интересный подход такой, гибридный, я бы сказал...
Восемь лет прошло, а выдают одни и те же выхлопы. Создаётся впечатление, что у них есть несколько мыслей, только эти мысли одни на всех.