Замовила дві сумки, товар приїхав, а оглянути неможна! Це як? Я повинна їх оплатити, а потім побачити що там приїхало і в якому стані?! А якщо щось не так то ще невідомо чи повернуть кошти взагалі і коли Не рекомендую замовляти на Modivo
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія… Поки йшов товар на листи відповідали.. Зараз тиша, вже тиждень! Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали… Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!! Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!? Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!! Що робити?
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів. 2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!! 3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читати відгук 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало: а) Статус посилки не змінюється після отримання. б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні. E-mail: [email protected]
Сделала возврат, вернула куртку потому что на размер больше, куртку с отделения забрали, никакого смс и так далее, чтобы понимать, когда вернут деньги, и все ли в порядке, позвонить нельзя, а контакт в приложении толком не работает🤷🏻♀️
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
Добрий день. Замовила кеди за 3750грн з Tommy hilfiger. Прийшли вже вживані, добре що відкрила подивитися на новій пошті, а то хто зна чи повернули б кошти мені. Дуже розчарована магазином!!!!😒😒😒 НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки!... Читати відгук Це абсурд купувати щось у Modivo. Почитайте відгуки: https://maps.app.goo.gl/Besb3sD8vGhZCvhx6?g_st=ipc Я не повірив і замовив кросівки через НП з післяплатою. Замовлення прийшло вчасно, але коли прийшов на НП, то оператор сказав, що огляд заборонений Продавцем. Що? Я повинен сплатити за те, що не бачу? Все це схоже на лохотрон, особливо прочитавши відгуки про цю компанію у Польщі. Не ведіться на знижки! Доречі, я в той же день написав у підтримку на сайті, то мені ніхто не відповів…
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні. У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
Відправила повернення Новою поштою, 15.10.2025, замовлення UAM001793293. Причина повернення: завеликий розмір товару. Зворотнього зв'язку від магазину немає. Який статус повернення коштів по моєму замовленню?
Замовлення 210000697773 evzuttya.com.ua, трек MDV0000001926087UA від 06 жовтня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів (або 10 робочих днів). Замовлення не прийшло, статус на evzuttya.com.ua "надіслане", але строки вже вийшли. Будь-якої іншої інформації, коли чекати немає. Зворотнього зв'язку (підтримки) немає. Зв'язатись можна лише з ботом. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші!
Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно! Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива). Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті. Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні. Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки. Мої контакти: +380636774159.
Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю. Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день. Замовлення UAM001696047 Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена: – звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України; – оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка. Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом. Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
замовила кросівки 5.10, все було добре, якісні, швидка доставка, але не підійшов розмір, оформили повернення і від магазину більше ні слова, підтримка не відповідає, скільки чекати не зрозуміло, як можна звʼязатись з вами і зрозуміти скільки чекати на повернення?
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів. Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂 Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
05.10 отримала замовлення UAM001765464 (дитяча куртка GUESS), не підійшов розмір, тому зробила повернення, оформила документ, відправила. У Львові кур'єр отримав посилку 06.10, відтоді ніяких дій зі сторони магазину не відбувалось. Будь ласка приміть міри та звяжіться зі мною та поверніть кошти. Email: [email protected]
Ніякого о зв'язку з сайтом Мodivo.ua не має..відіслав повернення але телефон вказаний в інструкції не обслуговується і не відповідає.Чи отримана моя посилка не відомо..зворотнього зв'язку не має від слова взагалі.. тільки тупий бот.Чи відомо власникам сайту про це?Хай пояснять.Як реально можна з вами зв'яжеться
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години. Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
Замовлення MDV0000001893639UA від 27 вересня через Нову пошту. На сайті пишеться, що термін доставки НП - 6-8 днів. Замовлення не прийшло, статус на Модіво "відправлене", але строки вже вийшли. Ані ТТН, ані будь-якої іншої інформації, коли чекати. Вимагаю розшукати замовлення або повернути гроші.
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Бажаємо Вам гарного дня. З повагою, Команда modivo.ua
Здравствуйте Получил заказ UAM001774329 через нову почту. Решил сделать возврат через укрпочту. Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона. Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем. Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво? Другие ваши указанные данные конечно правильно... Читати відгук Здравствуйте Получил заказ UAM001774329 через нову почту. Решил сделать возврат через укрпочту. Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона. Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем. Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво? Другие ваши указанные данные конечно правильно оформлены. А то в обще все дико зашифровано, что на почте в замешательстве на кого отправлять, и через приложение никак не создать посылку, что бы использовать промокод для бесплатной пересылки или со скидкой, и новой почтой никак не оформить Легке повернення, потому как для возврата совсем другие данные . Была бы примерка разрешена в отделение, то было бы все намного проще. Вы хоть объясните в чем смысл запрета примерки в отделении?
Таблиця розмірів на сайті не відповідає дійсноті. Орієнтувався на розмір вказаний в таблиці, в результаті взуття прийшло замале. Відсутній зворотній зв'язок окрім як чат з ботом.
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення. Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки. Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку. Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читати відгук UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено. Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії. Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
Не рекомендую замовляти на модіво
Це як?
Я повинна їх оплатити, а потім побачити що там приїхало і в якому стані?!
А якщо щось не так то ще невідомо чи повернуть кошти взагалі і коли
Не рекомендую замовляти на Modivo
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua
Замість костюма прислали штани
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а... Читати відгук Дуже дивна компанія…
Поки йшов товар на листи відповідали..
Зараз тиша, вже тиждень!
Саме перше, це замовляла костюм дитячий спортивний, прислали тільки штани. Відкрила на пошті і це Зафіксовано, але ж кому це показати? Повернути відразу не могла, бо в них же прикол, повернути можна тільки весь товар, а там були речі сина, які і так довго чекали…
Ну а потім звісно, як у всіх, розмір заказали один, прийшов на бегемота. Керівництво Модіво взагалі в курсі, що вказана розмірна сітка не співпадає з розмірами одежі? У вас на сайті вказано, що розміри європейські в сітці, а ви присилаєте американські. L європейське і L американське, різниця колосальна!!!!!
Я вже не знаю, куди звернутись з проблемою по костюму?!?
Якщо я зроблю повернення, скажуть, що я кофту не поклала!!!
Що робити?
приносимо вибачення за незручності, що виникли.
Просимо зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший... Читати відгук
Доброго ранку всім. Проблема с поверненням Modivo. Отримала джинсі вони не підходять по розміру, та по крою написано пряме, а вони йдуть кльош. Звʼязатися неможливо. Ніхто не відповідає на поштові повідомлення. Ніяких реакцій, що товар надійшов і прийнятий на оцінку або взагалі що надійшло. Ни коли не думала що в них немає звʼязку. Не перший раз купувала.
інформуємо, якщо товар не підходе, у Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар нам поштою. Документ повернення та адреса, за якою можете відправити товар знаходиться всередині посилки.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua
Багато претензій
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту... Читати відгук 1. Дійсно, на Новій пошті не можна приміряти товари з Модіво. Купуйте речі і взуття без примірки або тягайте їх туди-сюди щоб повернути якщо не підійшло. При цьому оплатіть, а потім невідомо скільки будете чекати повернення коштів.
2. В бонусній програмі бали не нараховуються ВЗАГАЛІ!!!
3. Замовлення відправляють шматками: якщо в замовленні декілька речей, то будьте готові йти на пошту декілька разів.
3. Сайт працює як попало:
а) Статус посилки не змінюється після отримання.
б) Товари з корзини не видаляються. Я їх видаляю вручну, але після оновлення вони знову всі там! (Кеш і куки чистила, якщо хтось хотів про це сказати)
4. Зв'язку з магазином немає жодного, окрім бота.
5. На сторінках сайту є одні й ті самі товари за різними цінами - будьте уважні.
інформуємо, якщо у Вас є "Багато претензій" просимо написати на нашу пошту, ми будемо раді відповісти на всі ваші запитання та допомогти у вирішенні.
E-mail: [email protected]
З повагою💜
Команда modivo.ua
Возврат одежды
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
З повагою💜
Команда modivo.ua
Вживані мокасини!!!
НЕ КУПУЙТЕ ЦІ МОКАСИНИ 37 РОЗМІР!!!
Не купуйте нічого у Modivo.ua
інформуємо, за правилами нашого магазину, огляд та примірка товару відсутні.
У Вас є 30 днів для того, щоб повернути товар поштою. Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою💜
Команда modivo.ua
Повернення коштів
інформуємо, що кошти були перераховані по замовленню 24-10-2025, сума 5980 грн.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
evzuttya.com.ua не відправили оплочане замовлення
нам дуже шкода, що сталася така ситуація. Приносимо свої вибачення.
Повернення коштів протягом 5 робочих днів на картку з якою була оплата.
Бажаємо гарного дня!
З повагою,
команда modivo.ua
Заява про Повернення Сумки з Дефектами
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів"... Читати відгук Інформую Модіво Медійно!
Що я - Марина Вакараш, повернула продавцю Midivo, сумку Valentino з явним дефектом( сумка крива).
Повернення відбулося 20.10.2025 на 5 день від оплати і отримання сумки на Новій Почті.
Прошу повернути гроші або замінити Сумку на такуж без дефекту. Бірка і Пломба відсутні.
Але за Законом України частина 1, стаття 8 " Про Захист Прав Споживачів" у разі придбання товару неналежної якості, Продавець по винен повернути Покупцю повну ціну, навіть за відсутності бірки.
Мої контакти: +380636774159.
для з'ясування інформації просимо зв'язатися з центром обслуговування
https://modivo.ua/kontakt
E-mail: [email protected]
З повагою,
Команда modivo.ua
Жахливий сервіс.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно... Читати відгук Добрий день.
Замовлення UAM001696047
Повідомляю, що я здійснила повернення рюкзака відповідно до інструкцій, зазначених на вашому сайті, оскільки товар мені не підійшов. Відправлення понад два тижні перебувало у відділенні «Нової пошти», однак так і не було забране вашою компанією. Наразі посилка взагалі не відображається у системі, і я не маю інформації про її подальшу долю.
Звертаю вашу увагу, що згідно зі ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», продавець зобов’язаний прийняти товар належної якості, який не підійшов покупцю, та повернути сплачені кошти.
Вимагаю протягом 3 (трьох) календарних днів повернути мені кошти за товар у повному обсязі. У разі невиконання вимоги я буду змушена:
– звернутися до Держпродспоживслужби та Національної поліції України;
– оприлюднити інформацію про порушення на публічних майданчиках і в соціальних мережах із великою аудиторією.
Прошу вирішити питання у найкоротші терміни.
інформуємо, повернення UAM001696047 у відділі повернень не зафіксовано та відповідно не перевірено, кошти не повернуто так як фізично посилки немає. Якщо посилку Нова пошта не видала представнику з відділу поверненням, значить на це є якісь причини- це означає, що посилка не оплачена клієнтом, клієнт невірно оформив повернення або ж Нова пошта нам не підготувала до видачі.
Для того щоб зробили повернення коштів, Нова пошта повинна спочатку видати посилку представнику, після цього повернення перевіряють і передають дані в бухгалтерію.
Якщо посилка знаходиться на відділення Нової пошти, Вам необхідно звернутися на Нову пошту та у них уточнити, з якої причини посилка не була видана посилка.
Важливо, щоб на посилці не було післяплати та доставка оплачена клієнтом.
Магазин не має безкоштовних повернень, інформація прописана на сайті.
Для вирішення питання Вам необхідно звертатись на Нову пошту.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Увага!! Продають підробки
Жахливо
Не раджу користуватися цим магазином
всі товари на нашому сайті 100% оригінал, оригінальний товар, який має всі фірмові знаки. Цим правилам підлягає цілий асортимент інтернет-магазину, також товари які були куплені зі знижкою.
Ви маєте 30 днів на повернення товару і ми повернемо Вам кошти.
З повагою,
команда modivo.ua
Не повертають кошти
інформуємо, перевірка поверненя в середньому триває 5-7 робочих днів.
Як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту. Після перевірки повернення - ми здійснимо переказ коштів🙂
Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Проблема з поверненням коштів
інформуємо, Ваше повернення перевірено.
Очікуйте зарахування коштів строком до 5 банківських днів.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua
Повернення..комунікація
інформуємо, як тільки посилка буде перевірена, Вам прийде повідомлення на пошту.
Можете зв'язатися з нами в чаті, ми будемо раді відповісти на Ваші запитання з понеділка по п'ятницю з 9 до 16:30 години.
Заходьте до нас в закладки https://modivo.ua/kontakt і виберіть найбільш зручну форму контакту.
З повагою💜
Команда modivo.ua
Оплачене замовлення просто не прийшло
приносимо вибачення за незручності, що виникли, направлений запит на склад, як тільки надійде відповідь ми Вас проінформуємо повідомлення на електронну пошту.
Бажаємо Вам гарного дня.
З повагою,
Команда modivo.ua
Возврат через укрпочту
Получил заказ UAM001774329 через нову почту.
Решил сделать возврат через укрпочту.
Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона.
Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем.
Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво?
Другие ваши указанные данные конечно правильно... Читати відгук Здравствуйте
Получил заказ UAM001774329 через нову почту.
Решил сделать возврат через укрпочту.
Данные для возврата предоставил на укрпочте, но в ваших данных не указывается получатель, только индекс и номер телефона.
Указали получателя Модиво, так как на почте и я не знаю кого указывать получателем.
Посылку возврат вы получите с указанным получателем Модиво?
Другие ваши указанные данные конечно правильно оформлены.
А то в обще все дико зашифровано, что на почте в замешательстве на кого отправлять, и через приложение никак не создать посылку, что бы использовать промокод для бесплатной пересылки или со скидкой, и новой почтой никак не оформить Легке повернення, потому как для возврата совсем другие данные .
Была бы примерка разрешена в отделение, то было бы все намного проще.
Вы хоть объясните в чем смысл запрета примерки в отделении?
Таблиця розмірів
для того щоб здійснити повернення потрібно запакувати товар та разом з заповненим Документом Повернення.
Ви можете повернути товар протягом 30 днів з моменту отримання посилки.
Після того як посилка пройде процес перевірки, ми здійснимо переказ коштів протягом 5 банківських днів.
Умови повернення на сайті https://modivo.ua/b/povernennja-i-obmin
З повагою,
Команда modivo.ua
Плохо магазин
інформуємо, в порядку черги менеджер відповідає на всі повідомлення, отримані на пошті. Ваш запит буде опрацьовано.
З повагою,
Команда Modivo.ua
Жахливий сервіс. Ігнор.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на... Читати відгук UAM001753321 Замовила лакові черевики Puma, але отримала браковане взуття з подряпинами. Всі черевики подряпані, виглядають так, ніби були у вжитку.
Щоб відправити це назад, я ще сплатила 125 грн за доставку до Львова. Після цього — жодного зворотного зв’язку: мені ніхто не подзвонив, не написав, хоча я писала в чат на сайті, телефонувала на гарячу лінію і надсилала лист на пошту.
Відповіді — жодної. Коли почитала відгуки, зрозуміла, що я така не одна.
Ваше повернення перевірено.
Найближчим часом Вам надійде лист на електронну пошту про перевірку товару. Після чого дані будуть передані до бухгалтерії.
Повернення коштів відбудеться протягом 5-7 банківських днів.
З повагою,
Команда Modivo.ua