Юрий Погорелов Відгук додано 14 липня, 2021 год44 перегляда
Получилось так что на телефоне накопилась нормальная сумма почти 600 грн. Решил сбросить их на банковскую карту. Действовал по инструкции сайта MOBI-DENGI. Указал номер телефона, номер карточки, сумму перевода и нажал далее. Пришло первое СМС на подтверждение. Отправил код. Пришло второе СМС на подтверждение. Отправил код. Жду прихода третьего СМС на подтверждение. Пишут ожидать до 10 минут. Прождал час. Ничего. Думал, что-то не сработало. Опять пытаюсь перевести деньги. Правда уже не 300 грн, а 200. Картина повторилась. Поздно додумался проверить сколько же у меня на телефоне денег. И тут БА-БАХ. На счету 80 грн. На вопрос где делись деньги Водафон ответил - Деньги переведены на карту. Но на карту деньги не поступили. Поддержка mobi-dengi не отвечает. Вот так у нас воруют деньги.
Интересные у Вас отмазки. Водафон пересылает деньги только с SharPay. А с кем же тогда я общался на Mobi-Dengi? Там так и указано, что деньги переводит SharPay, указан адрес компании Mobi-Dengi. И смс код мне присылал SharPay. Никаких данных кроме этого кода не отсылал. Интересно другое. Перевести деньги с телефона на телефон в Водафоне крупнее 30 грн невозможно. А тут пожалуйста любую сумму до 5000, по-моему, отдают неизвестно куда. Я так понимаю - если не прошла авторизация до конца, а это так и было, какого черта отсылать деньги?
Юрій, добрий день! Хочемо підказати, що переказ грошей з номера для клієнтів компанії Vodafone Ukraine доступний тільки за допомогою офіційного додатка SharPay. Всі альтернативні джерела можуть належати шахраям. У тому числі згаданий вам сайт, на якому ви намагались переказати кошти. Там ви вказали спеціальний код підтвердження з SMS, у такий спосіб передавши його іншим особам, а вони вже скористались цим у власних цілях.
Ми стурбовані тим, що наші клієнти передають коди підтвердження третім особам, під час того, як ми активно попереджаємо про те, що робити це абсолютно небезпечно і загрожує фінансовими та іншими втратами. Навіть в SMS з кодом підтвердження вказана інформація про те, щоб ви в жодному разі не вводили код на інших сайтах.
Ситуація вкрай неприємна і з цього приводу потрібно звертатися в правоохоронні органи для складання заяви про факт шахрайства. З нашого боку система спрацювала коректно, тому скасування платежів або повернення грошей неможливі.
Дуже сподіваємося, що правоохоронні органи зроблять все можливе, щоб знайти злочинців, притягнути їх до відповідальності й припинити шахрайство. Своєю чергою, ми готові сприяти у розв'язанні цього питання, якщо будуть для цього законні обставини!
Якщо у вас залишились додаткові запитання, зверніться до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth. Залюбки допоможемо все з'ясувати!
Просто зажилили 500 грн. - Відгуки про mobi-dengi.com мобильные деньги
відгук
Коментарі до відгуку
Ми стурбовані тим, що наші клієнти передають коди підтвердження третім особам, під час того, як ми активно попереджаємо про те, що робити це абсолютно небезпечно і загрожує фінансовими та іншими втратами. Навіть в SMS з кодом підтвердження вказана інформація про те, щоб ви в жодному разі не вводили код на інших сайтах.
Ситуація вкрай неприємна і з цього приводу потрібно звертатися в правоохоронні органи для складання заяви про факт шахрайства. З нашого боку система спрацювала коректно, тому скасування платежів або повернення грошей неможливі.
Дуже сподіваємося, що правоохоронні органи зроблять все можливе, щоб знайти злочинців, притягнути їх до відповідальності й припинити шахрайство. Своєю чергою, ми готові сприяти у розв'язанні цього питання, якщо будуть для цього законні обставини!
Якщо у вас залишились додаткові запитання, зверніться до нас у чат на сайті https://my.vodafone.ua/auth. Залюбки допоможемо все з'ясувати!