Звернулася за допомогою у купівлі програвача до цього магазину. Зауважила, що беру на подарунок чоловіку, але не маю досвіду у таких речах. Магазин рекомендував модель програвача як якісну. Програвач коштував більше 4 тис. Я попередила, що дарувати (розпаковувати) буду через місяць, коли буду дарувати і запитала, чи можу я звертатися в разі чого..В результаті програвач шкодив платівку (вона заїкалася). Платівка оригінальна і не дешева і було її шкода(( Я попросила вирішити ситуацію, бо вийшло зіпсоване таким подарунком день народження чоловіка( На моє прохання мені було рекомендовано замінити голку, у поверненні відмовили і потім взагалі перестали відповідати. Вважаю таке обслуговування просто жахливим. НЕ рекомендую цей магазин нікому. Шахраї - продають непотріб.
Переваги:
Не має
Недоліки:
Не якісне обслуговування - продають не якісний товар, відмовляються вирішити ситуацію.
Ви зверталися до нас за консультацією після вручення подарунка, і ми погодилися допомогти у разі виникнення питань. В результаті ми надали консультацію і вам, і отримувачу замовлення.
Щодо проблеми з відтворенням: проскакування голки може бути викликане станом платівки (подряпини, потертості, викривлення), або зношенням голки. Саме тому наш менеджер порекомендував її замінити. Це стандартна процедура в експлуатації програвачів, і її вартість становить 255 грн. Якщо ж причина в самій платівці, заміна голки не змінить ситуацію.
Щодо повернення: згідно з чинним законодавством України, повернення можливе протягом 14 днів за умови, що товар не був у використанні та є повністю справним. Програвач не підлягає поверненню після цього терміну. Крім того, заміна витратних матеріалів не є гарантійним випадком або сервісна діагностика здійснюється в межах гарантійного терміну (який в вашому випадку вже був вичерпаний).
Ви також стверджували, що наш магазин обіцяв повернення товару через місяць, однак наданий вами скріншот підтвердив лише те, що ми гарантували консультацію у разі виникнення питань, а не можливість повернення.
Додатково зазначимо, що ви виставили цей програвач на продаж як новий, хоча раніше називали його "непрацюючим".
Є продовження у цієї історії. Коли мені не відповідали у телеграмі та вайбері, тоді я написала на ел.пошту цього магазина. Отримала відповідь від менеджера чи директора, він не написав хто він. Цей менеджер Олексій, у грубій формі, зробив мене винною та ще пустився ображати мене і мою родину, зробив висновки відносно мого фінансового становища і ще багато пунктів образ використав і на останок звинуватив в тому, що ми зараз намагаємось продати цей товар. А що ми повинні робити, якщо мені не відповідають? Дуже не професійно. Рахую цей магазин як показник того, як треба робити щоб втратити клієнтів. НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей магазин.
meloman.in.ua - найгірший магазин - Відгуки про Meloman.in.ua
відгук
Коментарі до відгуку
Ви зверталися до нас за консультацією після вручення подарунка, і ми погодилися допомогти у разі виникнення питань. В результаті ми надали консультацію і вам, і отримувачу замовлення.
Щодо проблеми з відтворенням: проскакування голки може бути викликане станом платівки (подряпини, потертості, викривлення), або зношенням голки. Саме тому наш менеджер порекомендував її замінити. Це стандартна процедура в експлуатації програвачів, і її вартість становить 255 грн. Якщо ж причина в самій платівці, заміна голки не змінить ситуацію.
Щодо повернення: згідно з чинним законодавством України, повернення можливе протягом 14 днів за умови, що товар не був у використанні та є повністю справним. Програвач не підлягає поверненню після цього терміну. Крім того, заміна витратних матеріалів не є гарантійним випадком або сервісна діагностика здійснюється в межах гарантійного терміну (який в вашому випадку вже був вичерпаний).
Ви також стверджували, що наш магазин обіцяв повернення товару через місяць, однак наданий вами скріншот підтвердив лише те, що ми гарантували консультацію у разі виникнення питань, а не можливість повернення.
Додатково зазначимо, що ви виставили цей програвач на продаж як новий, хоча раніше називали його "непрацюючим".