Андрей Відгук додано 28 лютого, 2025 год11 переглядів
27 грудня 2024 року майстер виконав заміну лічильників гарячої та холодної води за адресою: вул. Генерала Воробйова, 4а. До послуги входила окрім заміни, постановка на облік у Київводоканалі та Київтеплоенерго. Після тисячі запевнень оператора цієї шарашкиної контори, що вони все вчасно подали і проблема лише у Київтеплоенерго, з'ясувалося, що ніхто нічого не подавав взагалі, а за цей час (до 26 лютого 2025 року) на лічильнику гарячої води вже було більше 15 кубометрів спожитої води. Лише моє самостійне звернення через форму зворотного зв'язку до Київтеплоенерго з наданням фотокопій документів про встановленя лічильників, дало результат. Весь цей час, коли я намагався зв'язатися з цими рогами і копитами, автовідповідач говорив. що всі оператори зайняті і перетелефонують пізніше. Звісно жодних перетелофунувань не було, але з інших номерів телефону, з яких я телефонував, все було просто. Додзвонитися було легко. Тобто ця вся контора не відповідала і не перетелефонувала лише тому, що бачила мій номер. Крайньою точкою кипіння був дзвінок 27 лютого від Майстергаз в якому (УВАЖНО!) мені сказали, що вони бачать необхідність повірки лічильників, за цією ж адресою, де замінили 27 грудня 2024 року!
Переваги:
Швидкість заміни лічильників
Недоліки:
Невиконання зобов'язань постановки лічильників на облік, постійна брехня операторів.
Доброго дня, Андрію. Нам дуже шкода що у Вас виникло хибне враження про нашу компанію, особливо шкода, за вашу освіченість і манеру спілкування.
Нагадайте будь-ласка номер свого замовлення, щоб наші менеджери мали змогу зʼясувати чи ви є нашим клієнтом, та перевірити ваші слова, а також, щоб ми могли Вам передзвонити для зʼясування деталей.
Нагадаємо, що дуже цікавим моментом є те, що написали ви саме сюди, а не за особистим посиланням на скарги, які є у кожного нашого клієнта, і написали, як обожнюють писати наклепи наші конкуренти саме в вихідний день.
З нетерпінням чекаємо на номер замовлення, а також докази Ваших слів. Гарних вихідних
1. Номер замовлення 13997662, дата установки 27.12.2024.
2. Все, викладене у відгуку, жодним чином не написане з метою ввести в оману будь-кого, повністю відповідає викладеній ситуації.
3. З моменту установки лічильників я декілька разів зв'язувався з вами. Крайня дата, коли пообіцяли поставити лічильник на облік в Київтеплоенерго була 10.02.2025 зі слів вашого оператора. Наступні мої дзвінки були просто проігноровані. Надалі, через форму зворотного зв'язку я особисто звернувся до Київтеплоенерго з цим питанням, надав фотокопії документів про встановлення нового лічильника і за кілька днів майстер з Київтеплоенерго призначив день опломбування і постановки лічильника на облік. За годину після постановки на облік, дані нового лічильника з'явилися в особистому кабінеті Київтеплоенерго, коли вже на новому лічильнику було більше 15 кубометрів гарячої води.
Наразі мені прийдеться сплачувати подвійну вартість за користування гарячою водою, бо дані, які я вносив щомісячно після 20 числа до особистого кабінету Київтеплоенерго вносилися з врахуванням щомісячної різниці між показниками нового лічильника та даними старого лічильника в особистому кабінеті.
Не пишіть маячню про якихось конкурентів, які намагаються вас компрометувати. Це виглядає дуже смішно, так само, як пишуть у відповідях на негативні відгуки у "Єві". Просто виконуйте добросовісно ваші зобов'язання і говоріть правду.
Зібрання некомпетентних брехунів - Відгуки про Mastergaz
Весь цей час, коли я намагався зв'язатися з цими рогами і копитами, автовідповідач говорив. що всі оператори зайняті і перетелефонують пізніше. Звісно жодних перетелофунувань не було, але з інших номерів телефону, з яких я телефонував, все було просто. Додзвонитися було легко. Тобто ця вся контора не відповідала і не перетелефонувала лише тому, що бачила мій номер.
Крайньою точкою кипіння був дзвінок 27 лютого від Майстергаз в якому (УВАЖНО!) мені сказали, що вони бачать необхідність повірки лічильників, за цією ж адресою, де замінили 27 грудня 2024 року!
відгук
Коментарі до відгуку
Нагадайте будь-ласка номер свого замовлення, щоб наші менеджери мали змогу зʼясувати чи ви є нашим клієнтом, та перевірити ваші слова, а також, щоб ми могли Вам передзвонити для зʼясування деталей.
Нагадаємо, що дуже цікавим моментом є те, що написали ви саме сюди, а не за особистим посиланням на скарги, які є у кожного нашого клієнта, і написали, як обожнюють писати наклепи наші конкуренти саме в вихідний день.
З нетерпінням чекаємо на номер замовлення, а також докази Ваших слів. Гарних вихідних
2. Все, викладене у відгуку, жодним чином не написане з метою ввести в оману будь-кого, повністю відповідає викладеній ситуації.
3. З моменту установки лічильників я декілька разів зв'язувався з вами. Крайня дата, коли пообіцяли поставити лічильник на облік в Київтеплоенерго була 10.02.2025 зі слів вашого оператора. Наступні мої дзвінки були просто проігноровані. Надалі, через форму зворотного зв'язку я особисто звернувся до Київтеплоенерго з цим питанням, надав фотокопії документів про встановлення нового лічильника і за кілька днів майстер з Київтеплоенерго призначив день опломбування і постановки лічильника на облік. За годину після постановки на облік, дані нового лічильника з'явилися в особистому кабінеті Київтеплоенерго, коли вже на новому лічильнику було більше 15 кубометрів гарячої води.
Наразі мені прийдеться сплачувати подвійну вартість за користування гарячою водою, бо дані, які я вносив щомісячно після 20 числа до особистого кабінету Київтеплоенерго вносилися з врахуванням щомісячної різниці між показниками нового лічильника та даними старого лічильника в особистому кабінеті.
Не пишіть маячню про якихось конкурентів, які намагаються вас компрометувати. Це виглядає дуже смішно, так само, як пишуть у відповідях на негативні відгуки у "Єві". Просто виконуйте добросовісно ваші зобов'язання і говоріть правду.
Щодо постановки на облік рекомендуємо також ознайомитися з важливою підчас війни інформацією, щодо роботи держреєстрів.
https://www.facebook.com/mastergaz.com.ua/posts/pfbid027oLBsksfWtyPVXMEeBtvhcUjW6suqTtAeBcv2rbgyZ5fBQSGr1zst3sBZivo6xQfl
МИрних та приємних Вам вихідних.