Олександра Відгук додано 30 вересня, 2024 год23 перегляда
Послугу повірки лічильників провели 2.09. Станом на 30.09 свідоцтва досі не відправлені! Хоча граничний термін надання 14 днів!
Ігнорують дзвінки, брешуть наче відправили документи 27.09, але на сайті нової пошти можна побачити, що ТТН Створено тільки 28.09 о 22годині вечора! Тобто маємо сумарну затримку надання документів ще 14 днів!
Ця компанія шахраї, які не поважають своїх клієнтів і навіть жодного разу не вибачилися.
Переваги:
Чисті робітники
Недоліки:
Неповага до клієнтів, невиконання забовʼязань, затримка надання документів. Морозяться, ігнорують дзвінки
Доброго дня, Олександро. В нашій компанії є дуже цікава закономірність: клієнти в 98% задоволені, а конкуренти, які наймають дешеву ботоферму по 1 відгуку на день - не задоволені. А ще цікаво, що кожен справжній клієнт має особистий лінк на відправку скаргу відділу якості, і якщо щось сталося справжні клієнти користуються цим. Як і клієнти які бажають йти далі і йдуть до Держпродспоживслужби, а не на перший знайдений в гуглі ресурс для комсомольських зібрань.
А от конкуренти та їхні неуки-робітники чомусь вважають, що якщо напишуть скаргу з пустого акаунту, то люди перестануть користуватись нашим сервісом і підуть до них. І думають, що якщо гугл не пропускає вже вашу ботоферму, і фейсбук теж, то це спрацює на маловідомому сервісі.
Помиляєтесь, ви тільки витрачаєте гроші на неуків не більше - не менше. Але це Ваша проблема.
Щоб бути задоволеною нашим сервісом треба лише бути нашим клієнтом. Всього-то.
На жаль, згідно з нашими даними, ви не є клієнтом нашої компанії. Навіть ніколи не надсилали заявки. Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами.
Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла. Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність! І чим більше акаунтів ви реєструєте, тим більша відповідальність чекає на Вас!
Якщо ж сталася помилка, і ви є клієнтом нашої компанії: будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. І наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
У вашої компанії є закономірність на кожен правдивий відгук писати про якихось неіснуючих конкурентів.
Дуже шкода, що замість налагодження клієнтського сервісу, ви страждаєте параноєю і саме ви засилаєте своїх дешевих ботів для скарг на відгуки.
Звертаю увагу, що ви порушили терміни надання послуги, що є порушенням моїх споживацьких прав, згідно з ЗУ "Про захист прав споживачів" і виходячи з вашого тону, я буду оформлювати скаргу.
Ваш особистий кабінет немає для мене жодної цінності, адже скарги там обробляються тими ж людьми, які ігнорують дзвінки та брешуть по телефону.
Але в якості подарунку вам, я продублюю скарги і там. А також додаю скрін переписки з вашими співробітниками
Додаю мої номери замовлень
1. №13646185 Очікуйте його 2024-09-02 09:00:00. - ДОКУМЕНТИ ЗА ЦИМ ЗАМОВЛЕННЯМ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИШЕ 30.09 після багатоденний скандалів.
2. №13693022 Очікуйте його 2024-09-06 13:30:00. - - ДОКУМЕНТИ ЗА ЦИМ ЗАМОВЛЕННЯМ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИШЕ 30.09 після багатоденний скандалів.
У меня неделю назафд мастер плохо закрутил счетчик, и я случайно затопил своих соседей. Я тут же написал по ссылке которую получил на имейл и в вайбер лично их руководителю. Мне через пол часа перезвонили с извинениями и оплатили то, что я заплатил соседям. Всего 3 тыс грн, но все равно приятно.
Вы уж принимайте таблетки от своего психиатра вовремя. Креатившики мля. Чего только не привидится для заработка копеек на обливании грязью. Такое только у нас да в паРаше возможно и популярно.
От би ЗАкони воєнного часу працювали. Усі б ці народні комісари та нечесні конкуренти просто поздихали б. Або як у мусільман: натринділа за гроші - язика відрізали. А інші не брали б ці 150 грн за фейковий відгук. Задовбали вже. Одні нас захищають, а інші наклепом займаються. У мене чомусь проблеми з цією компанією не було. Як і у багатьох інших. Все на висоті. І вони правду написали ми - клієнти отримали пропозицію подати скаргу через особисте повідомлення, якшо б щось сталося. Чому ж ти гумно не подало скаргу ,якщо є клієнтом?
Шановна Олександро. Ми запропонували Вам звʼязатись з нами, усі способи звʼязку були написані. Якщо ви справжній клієнт У вас має бути також особистий лінк на подачу скарги до відділу якості.
За весь час скільки тут написаний ваш "відгук", Ви не скористалися жодним запропонованим Вам способом звʼязку, натомість пишете про способи звʼязку, які не є звʼязком з нашою компанією.
Давайте так, ми чекаємо на Вас 10 діб в офісі з усіма доказами, якщо Ваша інформація - правда, Вам буде виплачена компенсація.
Якщо ви не надасте доказів, ми не тільки публічно це опублікуємо, але й подамо на Вас до Суду та поліції за наклеп.
Не виконують своїх забовʼязань, затримують документи на місяць! Шахраї - Відгуки про Mastergaz
Станом на 30.09 свідоцтва досі не відправлені! Хоча граничний термін надання 14 днів!
Ігнорують дзвінки, брешуть наче відправили документи 27.09, але на сайті нової пошти можна побачити, що ТТН Створено тільки 28.09 о 22годині вечора!
Тобто маємо сумарну затримку надання документів ще 14 днів!
Ця компанія шахраї, які не поважають своїх клієнтів і навіть жодного разу не вибачилися.
відгук
Коментарі до відгуку
А от конкуренти та їхні неуки-робітники чомусь вважають, що якщо напишуть скаргу з пустого акаунту, то люди перестануть користуватись нашим сервісом і підуть до них. І думають, що якщо гугл не пропускає вже вашу ботоферму, і фейсбук теж, то це спрацює на маловідомому сервісі.
Помиляєтесь, ви тільки витрачаєте гроші на неуків не більше - не менше. Але це Ваша проблема.
Щоб бути задоволеною нашим сервісом треба лише бути нашим клієнтом. Всього-то.
На жаль, згідно з нашими даними, ви не є клієнтом нашої компанії. Навіть ніколи не надсилали заявки. Нам дуже шкода, що у вас з'явилось хибне враження про нашу компанію без будь-якої взаємодії з нами.
Будемо раді допомогти Вам у проблемі, що виникла. Нагадаємо Вам, що цілеспрямований наклеп веде за собою кримінальну відповідальність! І чим більше акаунтів ви реєструєте, тим більша відповідальність чекає на Вас!
Якщо ж сталася помилка, і ви є клієнтом нашої компанії: будь ласка, зв'яжіться з нами за телефоном +38 (044) 585-29-41 або електронною поштою [email protected], надайте номер замовлення, а також детально опишіть проблему, що виникла. І наші адвокати зроблять усе можливе, щоб Ваша думка змінилася.
Ми тут, щоб допомогти Вам!
Дуже шкода, що замість налагодження клієнтського сервісу, ви страждаєте параноєю і саме ви засилаєте своїх дешевих ботів для скарг на відгуки.
Звертаю увагу, що ви порушили терміни надання послуги, що є порушенням моїх споживацьких прав, згідно з ЗУ "Про захист прав споживачів" і виходячи з вашого тону, я буду оформлювати скаргу.
Ваш особистий кабінет немає для мене жодної цінності, адже скарги там обробляються тими ж людьми, які ігнорують дзвінки та брешуть по телефону.
Але в якості подарунку вам, я продублюю скарги і там. А також додаю скрін переписки з вашими співробітниками
Додаю мої номери замовлень
1. №13646185 Очікуйте його 2024-09-02 09:00:00. - ДОКУМЕНТИ ЗА ЦИМ ЗАМОВЛЕННЯМ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИШЕ 30.09 після багатоденний скандалів.
2. №13693022 Очікуйте його 2024-09-06 13:30:00. - - ДОКУМЕНТИ ЗА ЦИМ ЗАМОВЛЕННЯМ ВІДПРАВЛЕНІ ЛИШЕ 30.09 після багатоденний скандалів.
Что касается этой компании:
У меня неделю назафд мастер плохо закрутил счетчик, и я случайно затопил своих соседей. Я тут же написал по ссылке которую получил на имейл и в вайбер лично их руководителю. Мне через пол часа перезвонили с извинениями и оплатили то, что я заплатил соседям. Всего 3 тыс грн, но все равно приятно.
Вы уж принимайте таблетки от своего психиатра вовремя. Креатившики мля. Чего только не привидится для заработка копеек на обливании грязью. Такое только у нас да в паРаше возможно и популярно.
За весь час скільки тут написаний ваш "відгук", Ви не скористалися жодним запропонованим Вам способом звʼязку, натомість пишете про способи звʼязку, які не є звʼязком з нашою компанією.
Давайте так, ми чекаємо на Вас 10 діб в офісі з усіма доказами, якщо Ваша інформація - правда, Вам буде виплачена компенсація.
Якщо ви не надасте доказів, ми не тільки публічно це опублікуємо, але й подамо на Вас до Суду та поліції за наклеп.
Гарного Вам тижня, і головне мирного.