Служил центр ремонта мастера мастера сотен телефонов любого совета. Мы будем привлечены к профессиональному и ремонту собора мобильных телефонов стандарта GSM.
На протяжении 3-летнего центра нашего обслуживания хорошо доказано в области Себлинга для ремонта и технической службы мобильных телефонов таких названий Samsung, Siemens, Nokia, Ericsson, Motorola, Sony, Sonorola.
Наш серверный...
детальніше
Обслуговування краще, ніж сам сервіс та ремонт - Відгуки про МастерФон
Зробили керпич за 720 грн, чому вони, а не телефон був до цього вшатаний запитаєте ? Будь- який сервіс перевіряє товар на роботоспроможність, якщо вони так спокійно забирали телефон, то розуміли, що їх косяк- згодом про це і повідомили. Отже телефон здавав справним в плані батарєї і її зарядки, тепер маю керпич, котрий не заряджається. Пропонували на два тижні здати та чекати поки вони "глянуть його" ( на мою думку, коли клієнт здає телефон 4 рази і пропонуєте йому 5 раз здати телефон, то це точно не на два тижні повинно бути, враховуючи, що проблема після ремонту з'явилась. Фраза та сама пропозиція, більш подібна на пропозицію, на котру ніхто не погодиться, особливо після озвученого враження від їх ремонту)
відгук
Коментарі до відгуку
Через тиждень Ви принесли телефон у ремонт зі скаргою на те, що він не заряджається.
Хоча це не відноситься до того ремонту, який проводив сервіс, ми його прийняли за гарантією.
-- Дефектів при заряді ми не виявили. У сервіс центрі він заряджався нормально. --
"Кірпічиться" він у Вас вдома. Оскільки дефект має плаваючий ефект, вам було запропоновано залишити його на більш тривалий час для тестування. Ми не можемо відремонтувати те чого не бачимо.
Нам потрібно дочекатися моменту щоб він не заряджатися. Це може бути день, два неділя. Але з непостійними дефектами завжди складно.
Можливо, є якісь мікротріщини в основному шлейфі або на основній платі, які проявляються при трясці. Потрібно ставити інші запчастини і тестувати з ними.