Відправили деталь з люфтом, не відповідають на повідомлення - Відгуки про Master Service

Master Service
Відгук додано 11 жовтня, 2022 год 2 перегляда
Замовив рульовий карданчик на Nissan на сайті razborka.ua що є власністю Master Service Group.
З Харкова отримав відправку і встановив на машину. Катаюсь не багато, через 10 днів виявив невеликий люфт в нижній хрестовині і захотів повернути назад. Написав їм в суботу, ніхто не відповів. Вже в понеділок відповіли що виходить 14 днів на обмін та обіцяли узгодити.
Відповідно ніхто не узгодив і перестали відповідати на повідомлення.

Недоліки:
  1. Відправляють деталь з люфтом
  2. Не хочуть повертати кошти
  3. Не відповідають




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Master Service
Всі відгуки

2.2 5
67 відгуків / 13191 перегляд
Master Service
Master Service – спеціалізований оператор в автосервісі, продажу автозапчастин та обладнанні для СТО.
Пропонуємо найбільший вибір рішень проблем з авто:
Діагностика та ремонт складних агрегатів та систем автомобіля;
Продаж автозапчастин: нові, відновлені, перевірені б/в агрегати;
Окремі ремцеха з ремонту та обслуговування електромобілів та гібридів;
Власна авторозборка з Європи та Азії.
детальніше

master.shop
Перейти на сайт
Автомагазини
DOK.ua
DOK.ua

Рейтинг: 1.8
390 відгуків
Магазин АТЛ
Магазин АТЛ

Рейтинг: 2.6
118 відгуків
Xmoto.ua интернет-магазин
Xmoto.ua интернет-магазин

Рейтинг: 2.3
3 відгука
​Интернет-магазин DaCar
​Интернет-магазин DaCar

Рейтинг: 4.9
28 відгуків
​Интернет-магазин Strans-shop
​Интернет-магазин Strans-shop

Рейтинг: 5
25 відгуків
Интернет-магазин ЗипАвто
Интернет-магазин ЗипАвто

Рейтинг: 5
13 відгуків
best-shina.com интернет-магазин
best-shina.com интернет-магазин

Рейтинг: 4.6
11 відгуків
guma.ua
guma.ua

Рейтинг: 4.9
102 відгука
EXIST.UA
EXIST.UA

Рейтинг: 1.9
491 відгук