Master Service
Master Service – спеціалізований оператор в автосервісі, продажу автозапчастин та обладнанні для СТО.
Пропонуємо найбільший вибір рішень проблем з авто:
Діагностика та ремонт складних агрегатів та систем автомобіля;
Продаж автозапчастин: нові, відновлені, перевірені б/в агрегати;
Окремі ремцеха з ремонту та обслуговування електромобілів та гібридів;
Власна авторозборка з Європи та Азії.
детальніше Рейтинг 2.2 з 5 на підставі 1 відгука
master.shop
Перейти на сайт
Автомагазини
Невирішена проблема
Одразу зазначу: я не троль, не хейтер, а звичайний власник бюджетного автомобіля, працівник закладу культури, відтак не надто платоспроможний (коштів нема звідки ''тягнути''), тому щиро вірю, що мій коментар сприйметься по суті та з користю.
За численними рекомендаціями звернувся до ''Master service'', що у Львові на вул. Широкій 1б. Відмінно облаштовано усе: чиста територія із свіжим бетонним покриттям,... Читати відгук Панове автомобілісти!
Одразу зазначу: я не троль, не хейтер, а звичайний власник бюджетного автомобіля, працівник закладу культури, відтак не надто платоспроможний (коштів нема звідки ''тягнути''), тому щиро вірю, що мій коментар сприйметься по суті та з користю.
За численними рекомендаціями звернувся до ''Master service'', що у Львові на вул. Широкій 1б. Відмінно облаштовано усе: чиста територія із свіжим бетонним покриттям, численні підйомники, затишний офіс та релакс-кімната очікування. Персонал дуже ''притомний'', молодий та привітний.
Роботу по реставрації кермової рейки планували виконати впродовж дня. Це дуже потішило, однак з'явилася проблема демонтажу глушника. Тривалість робіт продовжилася до наступного дня. Не біда, але після ремонту загорівся check. Підозрюю, що це трапилося після фізичних маніпуляцій в зоні кисневого датчика, який саме і вказує на свою неправильну роботу. Оскільки одразу стовідсотково діагностувати проблему складно, я б не хотів нікого звинувачувати, але факт є факт. Зазначу, що ремонтом самої рейки задоволений, але залишився стукіт в зоні кермового вала, який я переконливо прохав дослідити, адже рейка - частина кермового управління, тому варто робити це в комплексі...
Відтак емоцію радості періодично змінює розчарування від металевого брязкання в межах підкермового простору та подальших безкінечних снувань по СТО... Такий собі недоевропейський рівень з нотками ''билой інженєрной мислі''...
Робімо висновки, панове!