Доброго дня! Магазин Каrі в Тернополі (вул. Руська, ЦУМ, ІІий поверх), 29.03.2017, між 18 і 19 год. Хотіла купити комплект трусиків з полиці з надписом «sale 99грн», але при розрахунку виявилось, що їх вартість насправді 199грн. На моє запитання, чому цей товар лежить серед точнісінько такого ж акційного, мені відповіли щось на зразок «ну, ми ж не можемо за всім вслідкувати», а коли я звернула увагу на затертий папірець (який виявився цінником),і з якого було зовсім не зрозуміло-це ціна, чи код, чи щось інше, мені порадили перевірити зір... Я не планувала купувати комплект за повну ціну, але зробити повернення працівники не захотіли, хоча саме їх недбалість призвела до помилки. На жаль, у мене не було часу на тривалі з’ясування, хто правий, і після півгодинних суперечок я здалася. В результаті, я просто подарувала магазину 200 грн, оскільки оплачений товар так і не забрала, - настрій було зіпсовано як непорозумінням, так і агресивною поведінкою продавщиць (назвати їх консультантами не можу). Шкода, бо до цього епізоду магазин мені подобався.
Шкодуємо, що відвідування нашого магазину залишило Вас настільки розчарованою. Приносимо вибачення. Ми маємо намір розібратися в причинах того, що сталося. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], повідомте, як ми можемо звернутися до Вас і за яким телефоном зв'язатися.
Сподіваємося, що нам вдасться згладити склалося у Вас неприємне враження про магазин kari.
шахрайство - Відгуки про kari
Магазин Каrі в Тернополі (вул. Руська, ЦУМ, ІІий поверх), 29.03.2017, між 18 і 19 год.
Хотіла купити комплект трусиків з полиці з надписом «sale 99грн», але при розрахунку виявилось, що їх вартість насправді 199грн. На моє запитання, чому цей товар лежить серед точнісінько такого ж акційного, мені відповіли щось на зразок «ну, ми ж не можемо за всім вслідкувати», а коли я звернула увагу на затертий папірець (який виявився цінником),і з якого було зовсім не зрозуміло-це ціна, чи код, чи щось інше, мені порадили перевірити зір... Я не планувала купувати комплект за повну ціну, але зробити повернення працівники не захотіли, хоча саме їх недбалість призвела до помилки. На жаль, у мене не було часу на тривалі з’ясування, хто правий, і після півгодинних суперечок я здалася.
В результаті, я просто подарувала магазину 200 грн, оскільки оплачений товар так і не забрала, - настрій було зіпсовано як непорозумінням, так і агресивною поведінкою продавщиць (назвати їх консультантами не можу). Шкода, бо до цього епізоду магазин мені подобався.
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук.
Шкодуємо, що відвідування нашого магазину залишило Вас настільки розчарованою. Приносимо вибачення. Ми маємо намір розібратися в причинах того, що сталося. Будь ласка, напишіть нам на пошту [email protected], повідомте, як ми можемо звернутися до Вас і за яким телефоном зв'язатися.
Сподіваємося, що нам вдасться згладити склалося у Вас неприємне враження про магазин kari.