Гость Украина, Київ Відгук додано 11 березня, 2017 год907 переглядів
2 березня купили дитині макасіни.Поміряли добрі,прийшли додому,а у лівому макасіні сторчить цвях.Ми особо не переймалисьтак,як наротязі 60 днів можна повернути.Прийшли у магазин,вибрали взуття по тій самій ціні,а нам почали...,мов треба чек з магазину, треба чек з розстрочки,треба анулювати цю розстрочку,а оформити іншу.Я не збагну,яка різниця банку,за яку пару банк дасть 400 гривень рострочки?Одним словом я дуже розчарований тим магазином,тому більше користуватись його послугами не хочу.А з остайньою покупкою звернусь у відділ споживачів.
Шкодуємо, що Вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Відповідно до Закону України про захист прав споживачів наявність розрахунково-касового документа - необхідна умова для здійснення повернення або обміну товару. Обмін товару на іншу модель технічно завжди оформляється як повернення і нова покупка, так як видається новий чек з новим артикулом товару.
Повна "афера" - Відгуки про kari
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за відгук.
Шкодуємо, що Вам довелося зіткнутися з подібною ситуацією. Відповідно до Закону України про захист прав споживачів наявність розрахунково-касового документа - необхідна умова для здійснення повернення або обміну товару. Обмін товару на іншу модель технічно завжди оформляється як повернення і нова покупка, так як видається новий чек з новим артикулом товару.
Сподіваємося на розуміння.