Претензія щодо неналежного виконання зобов’язань з перевезення пасажира
Шановні представники перевізника та сервісу з продажу квитків,
[24.04.2025] я, Ольга придбала через мобільний застосунок InfoBus квиток на автобус сполученням Ясси (Румунія) — Одеса (Україна), компанії-перевізника LikeBus. Гарій 22 ок надання послуги неналежної якості; б) компенсації моральної шкоди.
• Ст. 22. Обов’язок доведення вини
Вина виконавця передбачається, якщо не доведено інше.
2. Цивільний кодекс України • Ст. 611. Наслідки порушення зобов’язання
У разі порушення зобов’язання настають правові наслідки, зокрема відшкодування збитків і моральної шкоди.
• Ст. 623. Відповідальність за порушення зобов’язання
Перевізник зобов’язаний доставити пасажира до місця призначення у строки, встановлені договором, безпечно та у повному обсязі.
⸻
Вимоги: 1. Офіційне письмове вибачення від перевізника та сервісу продажу квитків. 2. Повернення повної вартості квитка. 3. Виплата компенсації моральної шкоди, оскільки пасажирка опинилася у небезпечних умовах в нічний час у чужій країні внаслідок дій перевізника. 4. Компенсація понесених додаткових витрат (якщо такі будуть документально підтверджені — проживання, трансфер тощо).
У разі ігнорування або незадовільного розгляду претензії я залишаю за собою право звернення до: • Головного управління Держпродспоживслужби України, • Суду за місцем мого проживання • Публічного інформування про ситуацію у соціальних мережах та на платформах відгуків.
Прошу надати письмову відповідь на цю претензію не пізніше ніж за 5 робочих днів з моменту її отримання.
З повагою, Ольга
Переваги:
Нема , для початку треба заслужити и відноситись до клієнтів, які дають змогу працювати вам в такий не легкий час для нашої країни.
Недоліки:
безладність, безвідповідальність, обан, важко розлучаються з чужими грошима,
Берегите свои нервы с этим перевозчиком - Відгуки про Like Bus
Від:
Ольги
До:
ТОВ «ЛайкБас» / ТОВ «Інфобус»
Претензія щодо неналежного виконання зобов’язань з перевезення пасажира
Шановні представники перевізника та сервісу з продажу квитків,
[24.04.2025] я, Ольга придбала через мобільний застосунок InfoBus квиток на автобус сполученням Ясси (Румунія) — Одеса (Україна), компанії-перевізника LikeBus. Гарій 22
б) компенсації моральної шкоди.
• Ст. 22. Обов’язок доведення вини
Вина виконавця передбачається, якщо не доведено інше.
2. Цивільний кодекс України
• Ст. 611. Наслідки порушення зобов’язання
У разі порушення зобов’язання настають правові наслідки, зокрема відшкодування збитків і моральної шкоди.
• Ст. 623. Відповідальність за порушення зобов’язання
Боржник (перевізник) зобов’язаний відшкодувати збитки, завдані порушенням зобов’язання.
• Ст. 909. Обов’язки перевізника
Перевізник зобов’язаний доставити пасажира до місця призначення у строки, встановлені договором, безпечно та у повному обсязі.
⸻
Вимоги:
1. Офіційне письмове вибачення від перевізника та сервісу продажу квитків.
2. Повернення повної вартості квитка.
3. Виплата компенсації моральної шкоди, оскільки пасажирка опинилася у небезпечних умовах в нічний час у чужій країні внаслідок дій перевізника.
4. Компенсація понесених додаткових витрат (якщо такі будуть документально підтверджені — проживання, трансфер тощо).
У разі ігнорування або незадовільного розгляду претензії я залишаю за собою право звернення до:
• Головного управління Держпродспоживслужби України,
• Суду за місцем мого проживання
• Публічного інформування про ситуацію у соціальних мережах та на платформах відгуків.
Прошу надати письмову відповідь на цю претензію не пізніше ніж за 5 робочих днів з моменту її отримання.
З повагою,
Ольга
відгук
Коментарі до відгуку