Берегите свои нервы с этим перевозчиком - Відгуки про Like Bus

Like Bus
Відгук додано 25 квітня, 2025 год 31 перегляд
Офіційна претензія до компанії LikeBus / InfoBus

Від:
Ольги

До:
ТОВ «ЛайкБас» / ТОВ «Інфобус»

Претензія щодо неналежного виконання зобов’язань з перевезення пасажира

Шановні представники перевізника та сервісу з продажу квитків,

[24.04.2025] я, Ольга придбала через мобільний застосунок InfoBus квиток на автобус сполученням Ясси (Румунія) — Одеса (Україна), компанії-перевізника LikeBus. Гарій 22madmad likebus.com.ua автобусные билеты онлайн - Берегите свои нервы с этим перевозчиком likebus.com.ua автобусные билеты онлайн - Берегите свои нервы с этим перевозчиком ок надання послуги неналежної якості;
б) компенсації моральної шкоди.

• Ст. 22. Обов’язок доведення вини

Вина виконавця передбачається, якщо не доведено інше.

2. Цивільний кодекс України
• Ст. 611. Наслідки порушення зобов’язання

У разі порушення зобов’язання настають правові наслідки, зокрема відшкодування збитків і моральної шкоди.

• Ст. 623. Відповідальність за порушення зобов’язання

Боржник (перевізник) зобов’язаний відшкодувати збитки, завдані порушенням зобов’язання.

• Ст. 909. Обов’язки перевізника

Перевізник зобов’язаний доставити пасажира до місця призначення у строки, встановлені договором, безпечно та у повному обсязі.



Вимоги:
1. Офіційне письмове вибачення від перевізника та сервісу продажу квитків.
2. Повернення повної вартості квитка.
3. Виплата компенсації моральної шкоди, оскільки пасажирка опинилася у небезпечних умовах в нічний час у чужій країні внаслідок дій перевізника.
4. Компенсація понесених додаткових витрат (якщо такі будуть документально підтверджені — проживання, трансфер тощо).

У разі ігнорування або незадовільного розгляду претензії я залишаю за собою право звернення до:
• Головного управління Держпродспоживслужби України,
• Суду за місцем мого проживання
• Публічного інформування про ситуацію у соціальних мережах та на платформах відгуків.

Прошу надати письмову відповідь на цю претензію не пізніше ніж за 5 робочих днів з моменту її отримання.

З повагою,
Ольга

Переваги:
  1. Нема , для початку треба заслужити и відноситись до клієнтів, які дають змогу працювати вам в такий не легкий час для нашої країни.
Недоліки:
  1. безладність, безвідповідальність, обан, важко розлучаються з чужими грошима,




Коментарі до відгуку

На даний момент, ніхто не прокоментував відгук автора


Like Bus
Всі відгуки

1.7 5
993 відгука / 37633 перегляда
Пошук квитків на автобус
Busfor.ua
Busfor.ua

Рейтинг: 1.3
5647 відгуків
KoloBus / КолоБас
KoloBus / КолоБас

Рейтинг: 3
33 відгука
Tickets.ua
Tickets.ua

Рейтинг: 1.6
2072 відгука
bus.proizd.ua
bus.proizd.ua

Рейтинг: 3
1 відгук
Компания "Західні Автолінії"
Компания "Західні Автолінії"

Рейтинг: 1
2 відгука