Павло Відгук додано 10 квітня, 2025 год28 переглядів
І так. Білети придбав через додаток "Busfor". І да, у подальшому, багато разів казали і водії і "недогаряча" лінія, де брали квитки, туди і звертайтеся. Було два рейси, Харків-Краків (02.04.25) і Краків-Харків(09.04.25). По перше ні де не вказують, що рейси з пересадкою, у зворотньому напрямку ми повністю відчули, яке то лайно. Відразу - автобуси посередні, Wi-Fi більше не працював, ніж працював, у обох автобусах спинки де яких крісло були зламані (не відкидалися, чи навпаки), туалет - автобус Харків - Одеса, сказали що працює, але тільки "по маленькому", бо як сказав водій - " ото понасерають..." До Київа подорож була без пригод, як і з Київа до Кракова, окрім того, що по Польщі автобус трохи змінив маршрут( а він заявлений як рейсовий, а не "нерегулярні перевезення") і по факту у Краків ми прибули замість 05.30, о 02.20. І це не дуже вдобно, ураховуючи що вокзал/автовокзал у своїй більшості закриті і ми ледь де знайшли місця. Но то виявилося квіточки, подорож у зворотньому напрямку, то треш. Автобус прибув у Краків вчасно, на наступну зупинку вже з невеликим запізненням, но то йому не завадило постояти, потім виїхали і через десь хвилин 10 ще не маршрутна зупинка, десь на відстойнику дальнобоїв. Мовляв туалет і т.д. там ми простояли близько півгодини. Погода вже почала портитися, почався невеликий дощ, но водію було пох... По факту на кордон, запізнення вже біля двох годин. Кордон пройшли швидко, до години. Потім то збільшували то зменшували. У Київ приїхали з запізненням 2 години. Усю дорогу водії брехали, що мовляв усе гуд, і вас очікує автобус. Київ - виходить, певно представник Ко, і роздає папірці з новими квитками, мовляв радійте вам купили інші, щоб доїхати. І по факту замість 21.30 10.04.25, ми повинні були виїхати з Київа у 21.00, і приїхати 06.30. Голос з гарячої лінії, сказав, що час прибуття орієнтовний, і були проблеми на кордоні, на те, що я сказав, що пройшли швидко, там була погана дорога і т.д. І фінал, їдемо через Полтаву, з надією що встигнемо у Харків до комендантської години. От і бири квитки з пересадкою. У разі запізнення, тобі просто скажуть, що перший автобус просто запізнився, а інший чекати не став. Купився на більш-менш дешеві квитки і малий час у дорозі, а по факту і коштів витратив більше і час втратив, і нерви. Обходьте цей непотріб.....
Дякуємо за розгорнутий відгук. Нам щиро прикро, що ваш досвід виявився таким негативним, і ви зіткнулись із рядом серйозних незручностей у дорозі.
Поїздки з пересадками справді можуть бути стресовими, особливо коли немає чіткої інформації або виникають затримки. Ми обов’язково передамо ваші зауваження перевізнику для службової перевірки та перегляду якості сервісу.
Ваш зворотний зв’язок дуже важливий для нас, оскільки допомагає виявляти проблеми і вдосконалювати обслуговування. Сподіваємось, що в майбутньому зможемо виправдати вашу довіру.
Шарашкина контора - Відгуки про Like Bus
Було два рейси, Харків-Краків (02.04.25) і Краків-Харків(09.04.25).
По перше ні де не вказують, що рейси з пересадкою, у зворотньому напрямку ми повністю відчули, яке то лайно.
Відразу - автобуси посередні, Wi-Fi більше не працював, ніж працював, у обох автобусах спинки де яких крісло були зламані (не відкидалися, чи навпаки), туалет - автобус Харків - Одеса, сказали що працює, але тільки "по маленькому", бо як сказав водій - " ото понасерають..."
До Київа подорож була без пригод, як і з Київа до Кракова, окрім того, що по Польщі автобус трохи змінив маршрут( а він заявлений як рейсовий, а не "нерегулярні перевезення") і по факту у Краків ми прибули замість 05.30, о 02.20. І це не дуже вдобно, ураховуючи що вокзал/автовокзал у своїй більшості закриті і ми ледь де знайшли місця.
Но то виявилося квіточки, подорож у зворотньому напрямку, то треш. Автобус прибув у Краків вчасно, на наступну зупинку вже з невеликим запізненням, но то йому не завадило постояти, потім виїхали і через десь хвилин 10 ще не маршрутна зупинка, десь на відстойнику дальнобоїв. Мовляв туалет і т.д. там ми простояли близько півгодини. Погода вже почала портитися, почався невеликий дощ, но водію було пох...
По факту на кордон, запізнення вже біля двох годин. Кордон пройшли швидко, до години.
Потім то збільшували то зменшували. У Київ приїхали з запізненням 2 години. Усю дорогу водії брехали, що мовляв усе гуд, і вас очікує автобус.
Київ - виходить, певно представник Ко, і роздає папірці з новими квитками, мовляв радійте вам купили інші, щоб доїхати. І по факту замість 21.30 10.04.25, ми повинні були виїхати з Київа у 21.00, і приїхати 06.30.
Голос з гарячої лінії, сказав, що час прибуття орієнтовний, і були проблеми на кордоні, на те, що я сказав, що пройшли швидко, там була погана дорога і т.д.
І фінал, їдемо через Полтаву, з надією що встигнемо у Харків до комендантської години.
От і бири квитки з пересадкою. У разі запізнення, тобі просто скажуть, що перший автобус просто запізнився, а інший чекати не став.
Купився на більш-менш дешеві квитки і малий час у дорозі, а по факту і коштів витратив більше і час втратив, і нерви.
Обходьте цей непотріб.....
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за розгорнутий відгук. Нам щиро прикро, що ваш досвід виявився таким негативним, і ви зіткнулись із рядом серйозних незручностей у дорозі.
Поїздки з пересадками справді можуть бути стресовими, особливо коли немає чіткої інформації або виникають затримки. Ми обов’язково передамо ваші зауваження перевізнику для службової перевірки та перегляду якості сервісу.
Ваш зворотний зв’язок дуже важливий для нас, оскільки допомагає виявляти проблеми і вдосконалювати обслуговування. Сподіваємось, що в майбутньому зможемо виправдати вашу довіру.
З повагою,
команда LikeBus 💙