Через інтернет замовили квиток, проплату потрібно було відразу зробити. Приїхали на вказану адресу(Краківський автовокзал) завчасно, щоб без метушні знайти посадкові місця і таке інше...та дочекалися часу , а автобуса так і не було. Прочекали ще годин зо три, та автобуса не було. Ніхто не телефонував щоб повідомити про відміну рейсу, поломку авто чи повідомити про затримку..Гроші витратила на квиток і з собою не було достатніх коштів щоб знову придбати квиток на інший рейс. Додзвонитися на гарячу лінію чи то до перевізника не можна було, оскільки робочий час закінчився, було вже далеко за 1 ночі. Вкінцевому результаті, коли все -таки завдяки добрим людям добралася (довезли за ті гроші ,які лишилися) додому і звернулася зі скаргою і проханням пояснити , що відбувається, мене попросили заповнити форму...я її ще три чи 4 рази заповнювала, адже напротязі 4 місяців мене просили знов і знов заповнити форму- звернення. І ось через 4 місяці дали відповідь: рейс відбувся, гроші не повернемо. А рейсу не було! Може був з запізненням більше 3 годин, бо чекали 3, а потім шукали як добратися...але ніхто не телефонував, хоч контакти вказувалися. Да якщо і був через 4 чи скільки там годин...то це вважається відбувся? Почитала відгуки, а там....такі ж ошукані. Це шахраї, вони навіть не можуть визнати вину і розібратися посовісті. Якщо так і не поверну свої гроші, я вже мовчу за свої нерви, то хай вони їм стануть по заслузі.
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою неприйнятною ситуацією. Подібні випадки, коли пасажири не отримують інформацію про затримку чи скасування рейсу, є абсолютно неприйнятними і порушують стандарти, яких ми прагнемо дотримуватися.
Ми перепрошуємо за те, що ваші спроби вирішити питання через форму звернення не дали результату. Очікування протягом чотирьох місяців і відмова у поверненні коштів, попри описані вами обставини, викликають глибоке занепокоєння.
Ваші зауваження будуть передані відповідальним особам для перегляду. Ми також радимо звернутися до служби підтримки повторно, надавши всі можливі деталі вашого звернення, включно з квитанціями та підтвердженням оплати. Якщо це не дасть результату, розгляньте можливість залучення юридичних інструментів для захисту своїх прав.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Це допоможе нам виявити недоліки в нашій системі та працювати над їх усуненням.
Увага, шахраї - Відгуки про Like Bus
Вкінцевому результаті, коли все -таки завдяки добрим людям добралася (довезли за ті гроші ,які лишилися) додому і звернулася зі скаргою і проханням пояснити , що відбувається, мене попросили заповнити форму...я її ще три чи 4 рази заповнювала, адже напротязі 4 місяців мене просили знов і знов заповнити форму- звернення. І ось через 4 місяці дали відповідь: рейс відбувся, гроші не повернемо. А рейсу не було! Може був з запізненням більше 3 годин, бо чекали 3, а потім шукали як добратися...але ніхто не телефонував, хоч контакти вказувалися. Да якщо і був через 4 чи скільки там годин...то це вважається відбувся? Почитала відгуки, а там....такі ж ошукані. Це шахраї, вони навіть не можуть визнати вину і розібратися посовісті. Якщо так і не поверну свої гроші, я вже мовчу за свої нерви, то хай вони їм стануть по заслузі.
відгук
Коментарі до відгуку
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою неприйнятною ситуацією. Подібні випадки, коли пасажири не отримують інформацію про затримку чи скасування рейсу, є абсолютно неприйнятними і порушують стандарти, яких ми прагнемо дотримуватися.
Ми перепрошуємо за те, що ваші спроби вирішити питання через форму звернення не дали результату. Очікування протягом чотирьох місяців і відмова у поверненні коштів, попри описані вами обставини, викликають глибоке занепокоєння.
Ваші зауваження будуть передані відповідальним особам для перегляду. Ми також радимо звернутися до служби підтримки повторно, надавши всі можливі деталі вашого звернення, включно з квитанціями та підтвердженням оплати. Якщо це не дасть результату, розгляньте можливість залучення юридичних інструментів для захисту своїх прав.
Дякуємо, що поділилися своїм досвідом. Це допоможе нам виявити недоліки в нашій системі та працювати над їх усуненням.
З повагою,
Команда Like Bus.