Найгірший перевізник.Їхали рейсом Миколаїв- Прага. Водії- хами!!Залишили на кордоні пасажира, просто поїхали з частиною його речей які залишилися в автобусі на сидінні. Вибачень так і не почули ні від водіїв, ні від оператора. А лиш коментар: «Що більшість пасажирів паспортний контроль пройшли і автобус не чекає!»( Хоча ніяких проблем з документами не було) Будьте готові до того, що вас просто забудуть будь-де. Чи на кордоні, чи то буде коли ви вийдете в туалет,( так як туалет не працює поки автобус рухається по Україні).Ще залишили жінку в Польщі на вокзалі, яка пішла до туалету. Добре, що повернулися за нею.
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком. Нам дуже прикро чути, що ваша подорож була настільки неприємною та залишила негативні емоції.
Ваша скарга щодо поведінки водіїв та ситуацій із залишенням пасажирів є для нас надзвичайно важливою. Такі випадки абсолютно неприйнятні і не відповідають стандартам обслуговування, яких ми прагнемо дотримуватись.
Ми негайно проведемо розслідування, щоб з’ясувати деталі цього рейсу. Просимо вас надати додаткову інформацію (дата, номер квитка, маршрут), щоб ми могли ідентифікувати рейс і вжити відповідних заходів щодо водіїв та внутрішньої організації.
Щодо проблем із туалетом та залишення пасажирів без належного попередження, це серйозні недоліки в роботі нашої команди. Ми вже передаємо ваші зауваження відповідним службам для внесення змін у внутрішні процеси, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ми приносимо щирі вибачення за всі незручності, які вам довелося пережити під час подорожі. Ваша довіра для нас дуже важлива, і ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації більше не повторювалися.
Найгірший перевізник!! - Відгуки про Like Bus
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо, що поділилися своїм відгуком. Нам дуже прикро чути, що ваша подорож була настільки неприємною та залишила негативні емоції.
Ваша скарга щодо поведінки водіїв та ситуацій із залишенням пасажирів є для нас надзвичайно важливою. Такі випадки абсолютно неприйнятні і не відповідають стандартам обслуговування, яких ми прагнемо дотримуватись.
Ми негайно проведемо розслідування, щоб з’ясувати деталі цього рейсу. Просимо вас надати додаткову інформацію (дата, номер квитка, маршрут), щоб ми могли ідентифікувати рейс і вжити відповідних заходів щодо водіїв та внутрішньої організації.
Щодо проблем із туалетом та залишення пасажирів без належного попередження, це серйозні недоліки в роботі нашої команди. Ми вже передаємо ваші зауваження відповідним службам для внесення змін у внутрішні процеси, щоб уникнути подібних ситуацій у майбутньому.
Ми приносимо щирі вибачення за всі незручності, які вам довелося пережити під час подорожі. Ваша довіра для нас дуже важлива, і ми зробимо все можливе, щоб подібні ситуації більше не повторювалися.
З повагою,
Клієнтська служба компанії Like Bus