Квиток на поїздку 2 серпня Вроцлав-Київ (маршрут автобуса Карлови Вари-Покровськ, відправлення в 17-40 годин з автостанції Вроцлав за адресою вул Суха,1) придбала заздалегідь.На автовокзал в м. Вроцлав приїхала за годину до указаного часу відправлення. В зазначений час автобус на автовокзал не приїхав. Ми почали телефонувати по всім вказаним у квитку та на сайті компаніі Likebus номерам телефонів (українського та польського операторів), але дозвонитися по жодному з них не змогли, польський номер був відключений взагалі, по українських номерах включався автовідповідач. Після двох годин очікування я вимушена була їхати додому автобусом іншого перевізника. На слідуючий день на зв"язок вийшла оператор компаніі та листом по електронній почті на запит про нездійснену поїздку повідомила, що автобус на автостанцію Вроцлав прибув для посадки та відбув згідно з розкладом додаючи що я (пасажир) не змогла знайти автобус і в данному випадку кошти не повертаються. Запитання чому з трьох номерів телефонів не відповідав жоден, коли людина намагалась з"ясувати ситуацію, відповідь була така, що у компаніі Likebus в той час була проблема з інтернетом, а запишання чи повинен водій автобуса контролювати кількість від"їжджаючих пасажирів зі сплаченими квитками, залишилося, на жаль, без будь-якої відповіді. Але питання про повернення коштів за нейздійсненну поїздку залишається відкритим. Дуже шкода, що навіть в такі важкі часи випробування для нашої країни вітчизняні перевізники дозволяють собі нехтувати інтересами та грошима пасажирів, своїх співгромадян.
Жахливі враження від послуг Likebus - Відгуки про Like Bus
На слідуючий день на зв"язок вийшла оператор компаніі та листом по електронній почті на запит про нездійснену поїздку повідомила, що автобус на автостанцію Вроцлав прибув для посадки та відбув згідно з розкладом додаючи що я (пасажир) не змогла знайти автобус і в данному випадку кошти не повертаються. Запитання чому з трьох номерів телефонів не відповідав жоден, коли людина намагалась з"ясувати ситуацію, відповідь була така, що у компаніі Likebus в той час була проблема з інтернетом, а запишання чи повинен водій автобуса контролювати кількість від"їжджаючих пасажирів зі сплаченими квитками, залишилося, на жаль, без будь-якої відповіді. Але питання про повернення коштів за нейздійсненну поїздку залишається відкритим.
Дуже шкода, що навіть в такі важкі часи випробування для нашої країни вітчизняні перевізники дозволяють собі нехтувати інтересами та грошима пасажирів, своїх співгромадян.
відгук
Коментарі до відгуку