Замовив гітарну педаль noise gate TC Electronics. Педаль попрацювала 10 хвилин від крони (нової), і вирубилась. Поставив іншу крону - пропрацювала 5 хвилин і вирубилась. Ставлю попередню крону - працює 3 хвилини і вирубається. І так по колу. Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з... Читати відгук Замовив гітарну педаль noise gate TC Electronics. Педаль попрацювала 10 хвилин від крони (нової), і вирубилась. Поставив іншу крону - пропрацювала 5 хвилин і вирубилась. Ставлю попередню крону - працює 3 хвилини і вирубається. І так по колу. Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з нею, вона працює, у вас проблема в інший ланці ланцюга. Окей, можливо шось зі шнурами, чи з підсилювачем. Приїхала педаль назад, я беру інший шнур, інший підсилювач і навіть іншу гітару. Працює хвилин 20 і знову та сама проблема. Знімаю знов відео, відправляю знову в магазин. Цього разу "тестування" займає 3 (!) тижні. Для чого воно взагалі треба було, якшо я показував на відео що є проблема і я одразу сказав шо цю педаль я не заберу назад. Увесь цей час я просив саме замінити педаль на таку само просто іншу. На що мені відповідали мов так, скоріш за все зробимо заміну. Через 3 тижні мені пише менеджер мов це я дебіл, а з педаллю все окей, давайте свою адресу відправимо її вам знову. Таке скотське відношення, я жодного разу не відчував себе так, наче спілкуюсь з імбецилом, якому показуєш відео, все розписуєш, він це все ігнорить і просто розказує шо це в тебе проблема, бо їм "нема смислу нічого вигадувати". Типу мені є смисл фабрикувати 10 різних відео на яких я показую як педаль НЕ ПРАЦЮЄ? Під кінець я не витримав, бо в такі часи як зараз нерви коштують дорожче 6500 гривень. Кошти мені не повернули, педаль не замінили. Магазин КАТЕГОРИЧНО не рекомендую. Вам будуть 2 місяці мурижити і доводити шо товар працює а проблема в вас. Відчуття піля такого спілкування просто не піддаються літературному опису.
Шкода, що взаємодія з нашим сервісом залишила у вас негативні враження. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо максимально об’єктивно розібратись у кожній ситуації.
Щодо вашого випадку: педаль дійсно двічі надходила до нас на перевірку. Після першого звернення ми передали її до сервісного центру для діагностики. Вона була протестована у кількох режимах — з гітарою, підключенням до комбопідсилювача, а також у зв’язці з іншими ефектами — і в усіх випадках працювала коректно. Враховуючи результати діагностики, ми повернули її вам як справний товар.
Після повторного звернення ми ще раз прийняли педаль і організували її перевірку вже в студійних умовах. Вона знову працювала без збоїв. Для додаткової впевненості її протестував наш гітарист, який має великий досвід роботи з аналогічним обладнанням — жодних проблем не виявлено.
Причини можуть бути різні — від несправного кабелю чи адаптера живлення до особливостей підключення у вашій конкретній конфігурації.
Окремо зазначимо, що коли ми повідомили вас про готовність надіслати відеопідтвердження працездатності педалі, у відповідь отримали номер банківської картки та були одразу заблоковані у Telegram. Такі дії виглядають щонайменше неоднозначно і викликають у нас обґрунтовані сумніви щодо добросовісності ваших намірів. На сьогоднішній день педаль передана вам, і ви можете звернутись до будь-якого незалежного профільного спеціаліста або техніка, який легко підтвердить її справність.
Будемо вдячні, якщо ви переглянете своє ставлення до ситуації та, за можливості перевірите педаль у профільного спеціаліста, який підкаже Вам відносно правильного підключення, змініть будь ласка свій відгук. Нам важливо, щоб думка про нас ґрунтувалася на об’єктивних фактах, а не на непорозуміннях. Ми цінуємо свою репутацію та готові до конструктивного діалогу і вирішення даної проблеми.
19 вересня 2022 року я купив ці мікрофони. Вони приїхали, я їх послухав і вони мені не сподобались. Я захотів їх повернути. Набрав магазин. Мені сказали "ми везли це з Польщі і ми не можемо зараз вам зробити повернення". Тоді якраз були сильні обстріли та терор з боку оркостану. Я кажу "ну ви ж мені дасте їх повернути пізніше... Читати відгук 19 вересня 2022 року я купив ці мікрофони. Вони приїхали, я їх послухав і вони мені не сподобались. Я захотів їх повернути.
Набрав магазин. Мені сказали "ми везли це з Польщі і ми не можемо зараз вам зробити повернення". Тоді якраз були сильні обстріли та терор з боку оркостану.
Я кажу "ну ви ж мені дасте їх повернути пізніше раз таке діло? Бо два тижні ж мине і що тобі, скажете мені "гуляй"?"
- "Так, ми все запам'ятаємо й пізніше повернемо".
Минула зима з усіма обстрілами. Мене не було в місті. Я повернувся і вирішив зв'язатись знову з приводу повернення. Бо мені ж обіцяли що запам'ятають. Як висновок сиджу чекаю тиждень дзвінка.
Видно, не хочуть виконувати обіцянку. Схоже що кинули.
Якщо зв'яжуться - я видалю відгук за дотримання слова.
Доброго дня! Дякуємо Вам за Ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що Ви залишились не задоволені своїм досвідом покупки в нашому магазині.
Насправді, ми розуміємо Вашу обуреність тим, що ми не змогли здійснити повернення мікрофонів вчасно у зв'язку великими обстрілами зі сторони країни агресора. Однак, на момент звернення до нас, ситуація була складною в Україні та більшість областей була без зв'язку та ми не могли вчасно все виконати . Ми домовилися з Вами, про повернення, навіть якщо мине більше 14днів, коли ситуація в країні стабілізується.
Згідно з нашою політикою, ми приймаємо повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки на ці категорії товарів які підлягають обміну чи поверненні. Минуло 9 місяців з моменту покупки. Враховуючи ситуацію з частими обстрілами ми продовжили термін повернення до 2х місяців, але оскільки Ви покинули країну та Вас не було на місці ми не змогли зв'язатись з Вами та все вирішити в Вашу користь. Тому, ми повинні повідомити вас, що термін, протягом якого ми можемо приймати повернення або обмін товару, вже минув. Протягом 9 місяців Ви жодного разу не зв'язались із нами
Ми також розуміємо, що Ви намагалися зв'язатися з нами протягом останніх 9 місяців, але, на жаль, ми не могли знайти жодних записів про Ваші повідомлення або звернення. Ми завжди відкриті до спілкування з нашими клієнтами та намагаємося вирішувати будь-які проблеми якомога швидше та ефективніше.
Ми б з радістю повернули Вам кошти, якщо Ви дійсно звернулися до нас у відповідний час. Але зараз пройшло дуже багато часу, і ми не можемо гарантувати повернення коштів. Однак, ми готові розглянути Ваше прохання та допомогти у вирішенні цієї ситуації. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли зрозуміти деталі Вашого запиту та спробувати допомогти Вам якнайкраще.
Ще раз дякуємо Вам за Ваш відгук та розуміння. Ми завжди стараємося бути найкращими для наших клієнтів. Показати 1 відповідь
Інтернет-магазин LaNota
Компанія LaNota - торгова платформа, де ви зможете знайти найрізноманітніші категорії товарів, музичних інструментів: - клавішні та духові інструменти; - акустичні системи; - гітари та обладнання; - ударні інструменти; - студійне та DJ обладнання; - Hi-Fi и Hi-End техніка. Компанія постійно розширює представленість товарів, аби ви могли купити все необхідне... детальніше
Найгірший сервіс у моєму житті. Найгірше ставлення до клієнта в історії
Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з... Читати відгук Замовив гітарну педаль noise gate TC Electronics. Педаль попрацювала 10 хвилин від крони (нової), і вирубилась. Поставив іншу крону - пропрацювала 5 хвилин і вирубилась. Ставлю попередню крону - працює 3 хвилини і вирубається. І так по колу.
Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з нею, вона працює, у вас проблема в інший ланці ланцюга.
Окей, можливо шось зі шнурами, чи з підсилювачем.
Приїхала педаль назад, я беру інший шнур, інший підсилювач і навіть іншу гітару. Працює хвилин 20 і знову та сама проблема.
Знімаю знов відео, відправляю знову в магазин. Цього разу "тестування" займає 3 (!) тижні. Для чого воно взагалі треба було, якшо я показував на відео що є проблема і я одразу сказав шо цю педаль я не заберу назад. Увесь цей час я просив саме замінити педаль на таку само просто іншу. На що мені відповідали мов так, скоріш за все зробимо заміну.
Через 3 тижні мені пише менеджер мов це я дебіл, а з педаллю все окей, давайте свою адресу відправимо її вам знову.
Таке скотське відношення, я жодного разу не відчував себе так, наче спілкуюсь з імбецилом, якому показуєш відео, все розписуєш, він це все ігнорить і просто розказує шо це в тебе проблема, бо їм "нема смислу нічого вигадувати". Типу мені є смисл фабрикувати 10 різних відео на яких я показую як педаль НЕ ПРАЦЮЄ?
Під кінець я не витримав, бо в такі часи як зараз нерви коштують дорожче 6500 гривень.
Кошти мені не повернули, педаль не замінили.
Магазин КАТЕГОРИЧНО не рекомендую. Вам будуть 2 місяці мурижити і доводити шо товар працює а проблема в вас. Відчуття піля такого спілкування просто не піддаються літературному опису.
Дякуємо за ваш відгук.
Шкода, що взаємодія з нашим сервісом залишила у вас негативні враження. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо максимально об’єктивно розібратись у кожній ситуації.
Щодо вашого випадку: педаль дійсно двічі надходила до нас на перевірку. Після першого звернення ми передали її до сервісного центру для діагностики. Вона була протестована у кількох режимах — з гітарою, підключенням до комбопідсилювача, а також у зв’язці з іншими ефектами — і в усіх випадках працювала коректно. Враховуючи результати діагностики, ми повернули її вам як справний товар.
Після повторного звернення ми ще раз прийняли педаль і організували її перевірку вже в студійних умовах. Вона знову працювала без збоїв. Для додаткової впевненості її протестував наш гітарист, який має великий досвід роботи з аналогічним обладнанням — жодних проблем не виявлено.
Причини можуть бути різні — від несправного кабелю чи адаптера живлення до особливостей підключення у вашій конкретній конфігурації.
Окремо зазначимо, що коли ми повідомили вас про готовність надіслати відеопідтвердження працездатності педалі, у відповідь отримали номер банківської картки та були одразу заблоковані у Telegram. Такі дії виглядають щонайменше неоднозначно і викликають у нас обґрунтовані сумніви щодо добросовісності ваших намірів. На сьогоднішній день педаль передана вам, і ви можете звернутись до будь-якого незалежного профільного спеціаліста або техніка, який легко підтвердить її справність.
Будемо вдячні, якщо ви переглянете своє ставлення до ситуації та, за можливості перевірите педаль у профільного спеціаліста, який підкаже Вам відносно правильного підключення, змініть будь ласка свій відгук. Нам важливо, щоб думка про нас ґрунтувалася на об’єктивних фактах, а не на непорозуміннях. Ми цінуємо свою репутацію та готові до конструктивного діалогу і вирішення даної проблеми.
Кинули з обмінок RODE NT55 MATCHED PAIR
Набрав магазин. Мені сказали "ми везли це з Польщі і ми не можемо зараз вам зробити повернення". Тоді якраз були сильні обстріли та терор з боку оркостану.
Я кажу "ну ви ж мені дасте їх повернути пізніше... Читати відгук 19 вересня 2022 року я купив ці мікрофони. Вони приїхали, я їх послухав і вони мені не сподобались. Я захотів їх повернути.
Набрав магазин. Мені сказали "ми везли це з Польщі і ми не можемо зараз вам зробити повернення". Тоді якраз були сильні обстріли та терор з боку оркостану.
Я кажу "ну ви ж мені дасте їх повернути пізніше раз таке діло? Бо два тижні ж мине і що тобі, скажете мені "гуляй"?"
- "Так, ми все запам'ятаємо й пізніше повернемо".
Минула зима з усіма обстрілами. Мене не було в місті. Я повернувся і вирішив зв'язатись знову з приводу повернення. Бо мені ж обіцяли що запам'ятають. Як висновок сиджу чекаю тиждень дзвінка.
Видно, не хочуть виконувати обіцянку. Схоже що кинули.
Якщо зв'яжуться - я видалю відгук за дотримання слова.
Дякуємо Вам за Ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що Ви залишились не задоволені своїм досвідом покупки в нашому магазині.
Насправді, ми розуміємо Вашу обуреність тим, що ми не змогли здійснити повернення мікрофонів вчасно у зв'язку великими обстрілами зі сторони країни агресора. Однак, на момент звернення до нас, ситуація була складною в Україні та більшість областей була без зв'язку та ми не могли вчасно все виконати . Ми домовилися з Вами, про повернення, навіть якщо мине більше 14днів, коли ситуація в країні стабілізується.
Згідно з нашою політикою, ми приймаємо повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки на ці категорії товарів які підлягають обміну чи поверненні. Минуло 9 місяців з моменту покупки. Враховуючи ситуацію з частими обстрілами ми продовжили термін повернення до 2х місяців, але оскільки Ви покинули країну та Вас не було на місці ми не змогли зв'язатись з Вами та все вирішити в Вашу користь. Тому, ми повинні повідомити вас, що термін, протягом якого ми можемо приймати повернення або обмін товару, вже минув.
Протягом 9 місяців Ви жодного разу не зв'язались із нами
Ми також розуміємо, що Ви намагалися зв'язатися з нами протягом останніх 9 місяців, але, на жаль, ми не могли знайти жодних записів про Ваші повідомлення або звернення. Ми завжди відкриті до спілкування з нашими клієнтами та намагаємося вирішувати будь-які проблеми якомога швидше та ефективніше.
Ми б з радістю повернули Вам кошти, якщо Ви дійсно звернулися до нас у відповідний час. Але зараз пройшло дуже багато часу, і ми не можемо гарантувати повернення коштів. Однак, ми готові розглянути Ваше прохання та допомогти у вирішенні цієї ситуації. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли зрозуміти деталі Вашого запиту та спробувати допомогти Вам якнайкраще.
Ще раз дякуємо Вам за Ваш відгук та розуміння. Ми завжди стараємося бути найкращими для наших клієнтів. Показати 1 відповідь