Компанія LaNota - торгова платформа, де ви зможете знайти найрізноманітніші категорії товарів, музичних інструментів:
- клавішні та духові інструменти;
- акустичні системи;
- гітари та обладнання;
- ударні інструменти;
- студійне та DJ обладнання;
- Hi-Fi и Hi-End техніка.
Компанія постійно розширює представленість товарів, аби ви могли купити все необхідне...
детальніше
Найгірший сервіс у моєму житті. Найгірше ставлення до клієнта в історії - Відгуки про Інтернет-магазин LaNota
Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з нею, вона працює, у вас проблема в інший ланці ланцюга.
Окей, можливо шось зі шнурами, чи з підсилювачем.
Приїхала педаль назад, я беру інший шнур, інший підсилювач і навіть іншу гітару. Працює хвилин 20 і знову та сама проблема.
Знімаю знов відео, відправляю знову в магазин. Цього разу "тестування" займає 3 (!) тижні. Для чого воно взагалі треба було, якшо я показував на відео що є проблема і я одразу сказав шо цю педаль я не заберу назад. Увесь цей час я просив саме замінити педаль на таку само просто іншу. На що мені відповідали мов так, скоріш за все зробимо заміну.
Через 3 тижні мені пише менеджер мов це я дебіл, а з педаллю все окей, давайте свою адресу відправимо її вам знову.
Таке скотське відношення, я жодного разу не відчував себе так, наче спілкуюсь з імбецилом, якому показуєш відео, все розписуєш, він це все ігнорить і просто розказує шо це в тебе проблема, бо їм "нема смислу нічого вигадувати". Типу мені є смисл фабрикувати 10 різних відео на яких я показую як педаль НЕ ПРАЦЮЄ?
Під кінець я не витримав, бо в такі часи як зараз нерви коштують дорожче 6500 гривень.
Кошти мені не повернули, педаль не замінили.
Магазин КАТЕГОРИЧНО не рекомендую. Вам будуть 2 місяці мурижити і доводити шо товар працює а проблема в вас. Відчуття піля такого спілкування просто не піддаються літературному опису.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо за ваш відгук.
Шкода, що взаємодія з нашим сервісом залишила у вас негативні враження. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо максимально об’єктивно розібратись у кожній ситуації.
Щодо вашого випадку: педаль дійсно двічі надходила до нас на перевірку. Після першого звернення ми передали її до сервісного центру для діагностики. Вона була протестована у кількох режимах — з гітарою, підключенням до комбопідсилювача, а також у зв’язці з іншими ефектами — і в усіх випадках працювала коректно. Враховуючи результати діагностики, ми повернули її вам як справний товар.
Після повторного звернення ми ще раз прийняли педаль і організували її перевірку вже в студійних умовах. Вона знову працювала без збоїв. Для додаткової впевненості її протестував наш гітарист, який має великий досвід роботи з аналогічним обладнанням — жодних проблем не виявлено.
Причини можуть бути різні — від несправного кабелю чи адаптера живлення до особливостей підключення у вашій конкретній конфігурації.
Окремо зазначимо, що коли ми повідомили вас про готовність надіслати відеопідтвердження працездатності педалі, у відповідь отримали номер банківської картки та були одразу заблоковані у Telegram. Такі дії виглядають щонайменше неоднозначно і викликають у нас обґрунтовані сумніви щодо добросовісності ваших намірів. На сьогоднішній день педаль передана вам, і ви можете звернутись до будь-якого незалежного профільного спеціаліста або техніка, який легко підтвердить її справність.
Будемо вдячні, якщо ви переглянете своє ставлення до ситуації та, за можливості перевірите педаль у профільного спеціаліста, який підкаже Вам відносно правильного підключення, змініть будь ласка свій відгук. Нам важливо, щоб думка про нас ґрунтувалася на об’єктивних фактах, а не на непорозуміннях. Ми цінуємо свою репутацію та готові до конструктивного діалогу і вирішення даної проблеми.