Компанія LaNota - торгова платформа, де ви зможете знайти найрізноманітніші категорії товарів, музичних інструментів:
- клавішні та духові інструменти;
- акустичні системи;
- гітари та обладнання;
- ударні інструменти;
- студійне та DJ обладнання;
- Hi-Fi и Hi-End техніка.
Компанія постійно розширює представленість товарів, аби ви могли купити все необхідне...
детальніше
Кинули з обмінок RODE NT55 MATCHED PAIR - Відгуки про Інтернет-магазин LaNota
Набрав магазин. Мені сказали "ми везли це з Польщі і ми не можемо зараз вам зробити повернення". Тоді якраз були сильні обстріли та терор з боку оркостану.
Я кажу "ну ви ж мені дасте їх повернути пізніше раз таке діло? Бо два тижні ж мине і що тобі, скажете мені "гуляй"?"
- "Так, ми все запам'ятаємо й пізніше повернемо".
Минула зима з усіма обстрілами. Мене не було в місті. Я повернувся і вирішив зв'язатись знову з приводу повернення. Бо мені ж обіцяли що запам'ятають. Як висновок сиджу чекаю тиждень дзвінка.
Видно, не хочуть виконувати обіцянку. Схоже що кинули.
Якщо зв'яжуться - я видалю відгук за дотримання слова.
1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо Вам за Ваш відгук. Ми дуже шкодуємо, що Ви залишились не задоволені своїм досвідом покупки в нашому магазині.
Насправді, ми розуміємо Вашу обуреність тим, що ми не змогли здійснити повернення мікрофонів вчасно у зв'язку великими обстрілами зі сторони країни агресора. Однак, на момент звернення до нас, ситуація була складною в Україні та більшість областей була без зв'язку та ми не могли вчасно все виконати . Ми домовилися з Вами, про повернення, навіть якщо мине більше 14днів, коли ситуація в країні стабілізується.
Згідно з нашою політикою, ми приймаємо повернення або обмін товару протягом 14 днів з моменту покупки на ці категорії товарів які підлягають обміну чи поверненні. Минуло 9 місяців з моменту покупки. Враховуючи ситуацію з частими обстрілами ми продовжили термін повернення до 2х місяців, але оскільки Ви покинули країну та Вас не було на місці ми не змогли зв'язатись з Вами та все вирішити в Вашу користь. Тому, ми повинні повідомити вас, що термін, протягом якого ми можемо приймати повернення або обмін товару, вже минув.
Протягом 9 місяців Ви жодного разу не зв'язались із нами
Ми також розуміємо, що Ви намагалися зв'язатися з нами протягом останніх 9 місяців, але, на жаль, ми не могли знайти жодних записів про Ваші повідомлення або звернення. Ми завжди відкриті до спілкування з нашими клієнтами та намагаємося вирішувати будь-які проблеми якомога швидше та ефективніше.
Ми б з радістю повернули Вам кошти, якщо Ви дійсно звернулися до нас у відповідний час. Але зараз пройшло дуже багато часу, і ми не можемо гарантувати повернення коштів. Однак, ми готові розглянути Ваше прохання та допомогти у вирішенні цієї ситуації. Будь ласка, зв'яжіться з нами, щоб ми могли зрозуміти деталі Вашого запиту та спробувати допомогти Вам якнайкраще.
Ще раз дякуємо Вам за Ваш відгук та розуміння. Ми завжди стараємося бути найкращими для наших клієнтів.
Я не покидав країну.
6-тижневий термін не обговорювався.
Обговорювалось те що ви самі вийдете на контакт. Ми так домовлялись. Я дзвонив вам протягом перших 3 тижнів, після чого ми домовились що ви самі наберете. Може ви й набирали, але я ніяких СМС про це не отримав. Ви могли написати СМС або електронного листа. Але ви цього не зробили.
Мікрофони весь цей час лежали в кімнатих умовах без експлуатації, в закритій коробці. Вони мають первинний стан.