Максим Отзыв написан 7 апреля, 2025 год11 просмотров
Замовив гітарну педаль noise gate TC Electronics. Педаль попрацювала 10 хвилин від крони (нової), і вирубилась. Поставив іншу крону - пропрацювала 5 хвилин і вирубилась. Ставлю попередню крону - працює 3 хвилини і вирубається. І так по колу. Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з нею, вона працює, у вас проблема в інший ланці ланцюга. Окей, можливо шось зі шнурами, чи з підсилювачем. Приїхала педаль назад, я беру інший шнур, інший підсилювач і навіть іншу гітару. Працює хвилин 20 і знову та сама проблема. Знімаю знов відео, відправляю знову в магазин. Цього разу "тестування" займає 3 (!) тижні. Для чого воно взагалі треба було, якшо я показував на відео що є проблема і я одразу сказав шо цю педаль я не заберу назад. Увесь цей час я просив саме замінити педаль на таку само просто іншу. На що мені відповідали мов так, скоріш за все зробимо заміну. Через 3 тижні мені пише менеджер мов це я дебіл, а з педаллю все окей, давайте свою адресу відправимо її вам знову. Таке скотське відношення, я жодного разу не відчував себе так, наче спілкуюсь з імбецилом, якому показуєш відео, все розписуєш, він це все ігнорить і просто розказує шо це в тебе проблема, бо їм "нема смислу нічого вигадувати". Типу мені є смисл фабрикувати 10 різних відео на яких я показую як педаль НЕ ПРАЦЮЄ? Під кінець я не витримав, бо в такі часи як зараз нерви коштують дорожче 6500 гривень. Кошти мені не повернули, педаль не замінили. Магазин КАТЕГОРИЧНО не рекомендую. Вам будуть 2 місяці мурижити і доводити шо товар працює а проблема в вас. Відчуття піля такого спілкування просто не піддаються літературному опису. 1 не согласен
Шкода, що взаємодія з нашим сервісом залишила у вас негативні враження. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо максимально об’єктивно розібратись у кожній ситуації.
Щодо вашого випадку: педаль дійсно двічі надходила до нас на перевірку. Після першого звернення ми передали її до сервісного центру для діагностики. Вона була протестована у кількох режимах — з гітарою, підключенням до комбопідсилювача, а також у зв’язці з іншими ефектами — і в усіх випадках працювала коректно. Враховуючи результати діагностики, ми повернули її вам як справний товар.
Після повторного звернення ми ще раз прийняли педаль і організували її перевірку вже в студійних умовах. Вона знову працювала без збоїв. Для додаткової впевненості її протестував наш гітарист, який має великий досвід роботи з аналогічним обладнанням — жодних проблем не виявлено.
Причини можуть бути різні — від несправного кабелю чи адаптера живлення до особливостей підключення у вашій конкретній конфігурації.
Окремо зазначимо, що коли ми повідомили вас про готовність надіслати відеопідтвердження працездатності педалі, у відповідь отримали номер банківської картки та були одразу заблоковані у Telegram. Такі дії виглядають щонайменше неоднозначно і викликають у нас обґрунтовані сумніви щодо добросовісності ваших намірів. На сьогоднішній день педаль передана вам, і ви можете звернутись до будь-якого незалежного профільного спеціаліста або техніка, який легко підтвердить її справність.
Будемо вдячні, якщо ви переглянете своє ставлення до ситуації та, за можливості перевірите педаль у профільного спеціаліста, який підкаже Вам відносно правильного підключення, змініть будь ласка свій відгук. Нам важливо, щоб думка про нас ґрунтувалася на об’єктивних фактах, а не на непорозуміннях. Ми цінуємо свою репутацію та готові до конструктивного діалогу і вирішення даної проблеми.
Компания LaNota – торговая платформа, где вы сможете найти самые разные категории товаров, музыкальных инструментов: - клавишные и духовые инструменты; - акустические системы; - гитары и оборудование; - ударные инструменты; - студийное и DJ оборудование; - Hi-Fi и Hi-End техника. Компания постоянно расширяет представленность товаров, чтобы вы могли купить все... подробнее
Найгірший сервіс у моєму житті. Найгірше ставлення до клієнта в історії - Отзывы об Интернет-магазин LaNota
Знімаю це все на відео, показую проблему, скидую менеджеру. казали відправити їм на тест. Відправив, через пару днів кажуть, все окей з нею, вона працює, у вас проблема в інший ланці ланцюга.
Окей, можливо шось зі шнурами, чи з підсилювачем.
Приїхала педаль назад, я беру інший шнур, інший підсилювач і навіть іншу гітару. Працює хвилин 20 і знову та сама проблема.
Знімаю знов відео, відправляю знову в магазин. Цього разу "тестування" займає 3 (!) тижні. Для чого воно взагалі треба було, якшо я показував на відео що є проблема і я одразу сказав шо цю педаль я не заберу назад. Увесь цей час я просив саме замінити педаль на таку само просто іншу. На що мені відповідали мов так, скоріш за все зробимо заміну.
Через 3 тижні мені пише менеджер мов це я дебіл, а з педаллю все окей, давайте свою адресу відправимо її вам знову.
Таке скотське відношення, я жодного разу не відчував себе так, наче спілкуюсь з імбецилом, якому показуєш відео, все розписуєш, він це все ігнорить і просто розказує шо це в тебе проблема, бо їм "нема смислу нічого вигадувати". Типу мені є смисл фабрикувати 10 різних відео на яких я показую як педаль НЕ ПРАЦЮЄ?
Під кінець я не витримав, бо в такі часи як зараз нерви коштують дорожче 6500 гривень.
Кошти мені не повернули, педаль не замінили.
Магазин КАТЕГОРИЧНО не рекомендую. Вам будуть 2 місяці мурижити і доводити шо товар працює а проблема в вас. Відчуття піля такого спілкування просто не піддаються літературному опису.
1 не согласен
отзыв
Комментарии к отзыву
Дякуємо за ваш відгук.
Шкода, що взаємодія з нашим сервісом залишила у вас негативні враження. Ми цінуємо кожного клієнта і завжди прагнемо максимально об’єктивно розібратись у кожній ситуації.
Щодо вашого випадку: педаль дійсно двічі надходила до нас на перевірку. Після першого звернення ми передали її до сервісного центру для діагностики. Вона була протестована у кількох режимах — з гітарою, підключенням до комбопідсилювача, а також у зв’язці з іншими ефектами — і в усіх випадках працювала коректно. Враховуючи результати діагностики, ми повернули її вам як справний товар.
Після повторного звернення ми ще раз прийняли педаль і організували її перевірку вже в студійних умовах. Вона знову працювала без збоїв. Для додаткової впевненості її протестував наш гітарист, який має великий досвід роботи з аналогічним обладнанням — жодних проблем не виявлено.
Причини можуть бути різні — від несправного кабелю чи адаптера живлення до особливостей підключення у вашій конкретній конфігурації.
Окремо зазначимо, що коли ми повідомили вас про готовність надіслати відеопідтвердження працездатності педалі, у відповідь отримали номер банківської картки та були одразу заблоковані у Telegram. Такі дії виглядають щонайменше неоднозначно і викликають у нас обґрунтовані сумніви щодо добросовісності ваших намірів. На сьогоднішній день педаль передана вам, і ви можете звернутись до будь-якого незалежного профільного спеціаліста або техніка, який легко підтвердить її справність.
Будемо вдячні, якщо ви переглянете своє ставлення до ситуації та, за можливості перевірите педаль у профільного спеціаліста, який підкаже Вам відносно правильного підключення, змініть будь ласка свій відгук. Нам важливо, щоб думка про нас ґрунтувалася на об’єктивних фактах, а не на непорозуміннях. Ми цінуємо свою репутацію та готові до конструктивного діалогу і вирішення даної проблеми.