Ланет работает с 2003 года и имеем большой опыт предоставления качественного Интернета. Комфортные условия сотрудничества и высокоскоростной Интернет с круглосуточной технической поддержкой, а также широкий спектр услуг сохранят ваше время и настроение. Получайте от работы с Интернетом только удовольствие!
Тарифы
Все тарифы «Ланет» безлимитные! Мы предлагаем подключение физических и...
детальніше
Компанія вводе клієнтів в оману - Відгуки про Ланет (Lanet)
Компанія вирішила що якщо немає кримінальної відповідальності, то послуги можна надавати не належним чином або взагалі не надавати!
Як вирішувати дане питання :
Клієнти компанії(Lanet) які вважають себе постраждалими від дій, або бездіяльності компанії , мають початково звернутися до техпідтримки самої компанії, отримати належну інформацію та змусити оператора зафіксувати скаргу ( скоріше за все вам скажуть, що все зафіксовано, але підтвердження нікого не нададуть тому записуйте розмову і ви також!, Зараз ця функція є у всіх смартфонів).
Наступна дія це звернення до служби захисту прав споживачів: Цілодобова Гаряча лінія (Call-центр)
(044) 364 77 80, (050) 230 04 28 , вас повністю проконсультують як діяти в цій ситуації, та обов'язково допоможуть (не соромтеся звертатися!).
Якщо ви понесли матеріальні збитки через компанію ланет, все фіксуйте та намагайтеся отримати фіскальний документ який підтверджує збитки, далі ви сміливо можете звернутися до генеральної прокуратури України (044) 200-79-87 або [email protected] , не бійтеся звертатися вам обов'язково допоможуть!
Також дієвою ланкою є колективна скарга на неналежне надання послуг, якщо дана скарга набере більше 99 підписів, тоді може розглядатися як умисні порушення надання послуг з ціллю привласнення коштів......
Також, зверніть увагу на дані статті
Стаття 15 цивільного кодексу України
Стаття 94 частина 2 цивільного кодексу України (для юр осіб)
відгук
Коментарі до відгуку