Акціонерне товариство «Кредобанк»

Опубліковано 21 травня, 2013 год
2.2
70 відгуків / 25 697 переглядів
Акціонерне товариство «Кредобанк»
KredoBank — український банк, заснований у Львові у 1990 році, віднесений Національним банком України до системно важливих банків України. На 100% належить фінансовій групі PKO Bank Polski — найбільшій фінансовій інституції Польщі та одній з найбільших фінансових груп Центрально-Східної Європи.

Банк має кредитний рейтинг за національною шкалою на найвищому рівні uaAAA зі стабільним прогнозом та короткостроковий кредитний рейтинг банку на найвищому рівні uaK1 від агентств «Стандарт-Рейтинг» та «Експерт-Рейтинг».

Кредобанк присутній у 22 областях України і у Києві та пропонує повний спектр послуг для роздрібних клієнтів, підприємств малого, середнього та великого бізнесу України.

Мережа відділень — 65 відділень
Фізичних осіб — 605 000
Юридичних осіб — 57 000
Кредобанк — правильний банк

Стратегія банку визначає, що Кредобанк будує вартість на основі довготривалих відносин із задоволеними клієнтами та ентузіазму працівників. Це стало основою для створення концепції правильного банкінгу. У банківській сфері купа хитрощів і зірочок. Усі тільки й розказують про любов до клієнта замість того, щоб зробити нормально — правильно. Кредобанк вирішив взяти на себе цю роль — першого правильного банку, який знає та робить правильно. Банківські картки та послуги — правильні, бо в них закладені прості правильні умови без зайвих прихованих сенсів і нюансів.

Місія Кредобанку: Ми є надійним фінансовим партнером для наших клієнтів і привабливим роботодавцем для наших працівників.

Цінності банку
•   Довіра
•   Задоволеність клієнта
•   Постійне вдосконалення
•   Підприємливість

Банк активно кредитує роздрібних клієнтів, малий і середній бізнес та корпорації, пропонуючи низку спеціальних програм із мінімальними відсотками. Крім того Кредобанк пропонує надійні депозитні продукти. Флагманськими продуктами Кредобанку є Правильна картка для роздрібних клієнтів та Craft Banking для преміальних клієнтів. Банк активно бере участь у низці державних та міжнародних програм, які дозволяють бізнесу залучати фінансування на вигідних умовах.

Основні показники АТ «КРЕДОБАНК» станом на 01.07.2023 р.:
•     Чисті активи — 45 660,4 млн.грн
•     Кредитний портфель (брутто) — 14 547,8 млн.грн
•     Кошти фізичних осіб — 13 485,2 млн.грн
•     Кошти юридичних осіб — 25 830,1 млн.грн
•     Статутний капітал — 2 249,0 млн.грн
•     Прибуток — 914,8 млн.грн

Омбін валюти в додатку не працює

Дмитро Дмитро 1 серпня, 2025 год
1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк... Читати відгук 1 серпня знадобилось придбати злотих на 50к, але додаток постійно говорить що ліміт на купівлю валюти в цьому місяці - 0грн. дивно, начебто ж новий місяць і відповідно ліміт має бути 50к. дзвоню на гарячу лінію, де мені пояснюють, що цей фунціонал вимкнено до переходу на новий додаток, пропонують звернутись в каси банку (що фізично для мене неможливо) пара-пара-пам кредобанк - ви там угораєте чи що? вимкнути функціонал і не дати альтернативи - це взагалі як?

Обслуговування в Кредобанку

Олексій Олексій 8 липня, 2025 год
Користуюсь послугами Кредобанку вже кілька років. Загалом задоволений рівнем обслуговування та швидкістю вирішення звернень. Проте, іноді зустрічаються затримки з оформленням документів. Вважаю, що умови кредитування та депозитні програми досить конкурентоспроможні.

самый отстойный банк который только есть

Гость Гость 23 січня, 2025 год
ужасное онлайн приложение все долго грузит ждешь по 10-20 минут когда деньги переведутся с карты на карту
Переваги:
  1. нет
Недоліки:
  1. очень много

Банк сливает информацию о клиентах мошенникам

Артур Артур 28 травня, 2024 год
Как только я сделал этот бане сразу начали звонить какие-то мошенники, причем они знали обо мне всю информацию, просили ccv код и номер карты. НБУ давно продался, поэтому будьте осторожны, работают мошенники !!!!!
Переваги:
  1. их нет
Недоліки:
  1. их бесконечность

Мародери, яких ще пошукати

Гость Гость 12 січня, 2024 год
Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк... Читати відгук Намагався закрити рахунок ФОП в зв'язку з припиненням діяльності. ФОП закритий через Дію. Залишок на рахунку 203,29.грн. Окрім фопівського рахунку була ще картка фізособи. Закрити фопівський рахунок через те що на ньому залишок неможливо, Термін дії сертифікатів збіг, тому вивести на картку, обнулити теж неможливо. Через те що карткою фізособи не користувався, на неї нарахували комісію 100 грн. Увага! Банк бере гроші за те що НЕ надає послугу. Отримувати нові сертифікати не бачу необхідності бо ФОП я закрив, тобто наразі не є підприємцем. Ну і закрити фопівський рахунок, звісно, 300 грн. Мусив залишити все як є: їм мої 203,29, нехай з них і вираховують свої 100 грн за те що я не користувався карткою. Категорично не рекомендую мати справу з Kredobank. Окрім інтерфейсу та функціоналу в стилі Windows-98, ви отримаєте ще й мародерський підхід до клієнта.

Банк краде ваші кошти

Тарас Тарас 16 грудня, 2023 год
Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини... Читати відгук Самий найгірший банк. Заблокували мені картку та онлайн-банкінг. При зверненні у відділення та на гарячу лінію інформації мені ніякої не надали та не змогли пояснити причини блокування. На гарячій лінії сказали подзвонити через 7 днів. Але через 7 днів нічого не змінилося і мені ніякої інформації так і не надали, а оператор тупо відморозився від мене. Чому немає точної причини за що заблокували? Також на рахунку було 26000грн., тепер в мене 0. Куди ділись мої гроші в них також пояснень немає. Банк просто вкрав мої кошти. Пояснень я до тепер ніяких не отримав. Вимагаю негайно повернути мені мої кошти. Буду писати заяву в поліцію про крадіжку банком коштів та подавати до суду. Нікому не рекомендую користуватися послугами кредобанку, якщо хочете зберегти свої кошти.

Аферист не наказан

Виталий Виталий 25 листопада, 2023 год
Меня обдурил аферюга на 500 гривень действия банка 0 решение проблемы их не интересует и карточка афериста до этих пор принимает деньги

Суттєва зміна для юридичних осіб

Власник бізнесу. Ні кроку без ноутбука- ваше нове Кредо! Власник бізнесу. Ні кроку без ноутбука- ваше нове Кредо! 20 серпня, 2023 год
mad19 серпня 2023 року банком було проведено зміни у роботі iFOBS. Відмінили можливість перегляду стану рахунку коштів із смартфона. Тепер кожному власнику бізнесу необхідно носити із собою ноутбук, щоб бути в курсі балансу на власному підприємстві. Клієнти кредобанку які читають зараз цей допис чудово мене розуміють. Керівництво банку молодці, вибрали шлях знову до низу. Мабуть за рік часу за випискою... Читати відгук mad19 серпня 2023 року банком було проведено зміни у роботі iFOBS. Відмінили можливість перегляду стану рахунку коштів із смартфона. Тепер кожному власнику бізнесу необхідно носити із собою ноутбук, щоб бути в курсі балансу на власному підприємстві. Клієнти кредобанку які читають зараз цей допис чудово мене розуміють. Керівництво банку молодці, вибрали шлях знову до низу. Мабуть за рік часу за випискою (як 25 років тому) знову прийдеться їздити у відділення, вистояти чергу до оперативного працівника, який в банку робить роботу "один за всіх". Щоразу гірше.

Начхали на давніх клієнтів

Гость Гость 18 липня, 2023 год
Замочили довідку з банку, що відділення не працювало при окупаціі.Здерли 300грн за довідку (гарна підтримка Херсонців), пообіцяли що надрукують за сім днів (оце швидкість).
Минуло вже два тижні і нас кормлять сніданками...
Плюють на клієнтіи (а ми вже більше 10 років з ними)
Мабуть час прощатись.

Хітрожопий колгосп

Павло Павло 21 лютого, 2023 год
Доларова дебетна картка . В Польщі зняв готівку під нуль , а через 9 днів борг 800грн за конвертацію!!  І вічно в них якісь комісії...🤬🤬. Про клієнтів взагалі не думають , тільки про себе.Навіть не зміг зі своєї картки в євро перекинути на картку в злотих бо вони вирішили призупинити таку функцію на свій розсуд.

Відділення Велика Васильківська 101

Наталя Наталя 28 грудня, 2022 год
[:vawe
Сьогодні отримала справжнє задоволення у відділені за адресою Велика Васильківська 101.Співробітник Людмила Гурська дуже віртуозно та за своєю ініціативою допомогала відвідувачам. Зекономила мені масу часу, це дуже цінно! Інші співробітники також були привітні та милі. Завжди приємно заходити на відділення. Видно, що сервіс для працівників — важлива складова роботи. Дякую!
Переваги:
  1. Швидко, зручно, сервісно, незважаючи на важкі часи, тривогу та відсутність світла.

НІКОЛИ, НІКОЛИ, НІКОЛИ не звертайтеся до цього так званого банку "Кредо"

Гость Гость 18 грудня, 2022 год
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку
6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей... Читати відгук
Найгірше обслуговування за все моє життя, повна некваліфікація, брехня, перекидання відповідальності з один на одного. Але про все по порядку

6.12 я звернулася до відділення банку м. Києва за адресою проспект Перемоги 96 з метою відкриття поточного рахунку для ФОП. Важливе уточнення – клієнтом банку я є (тобто раніше вже провели процедуру ідентифікації, верифікації, всі необхідні перевірки. Кредитів та заборгованостей я не маю, є лише рахунок із 0 залишком та відсутністю оборотів за останній рік). Оскільки в мене змінилася адреса прописки з мого минуло звернення в банк – її потрібно було замінити, але співробітник банку з N-спроби змогла нормально роздрукувати заяву на відкриття рахунку з вірно вказаною адресою. Взявши всю необхідну інформацію, мені сказали що повідомлять реквізити мого рахунку пізніше, оскільки відкриває його не відділення, а головний банк. Після цього було кілька спроб зв'язатися зі співробітником банку – на що я не отримала нічого, окрім ігнорування. Співробітник знайшов час мені відповісти лише після дзвінка в контакт-центр, але відповідь була невтішною – рахунок ще не відкритий.
14.12 я нарешті отримала реквізити відкритого рахунку, на моє запитання "Чого це зайняло 7 робочих днів (а не 3, як того вимагає законодавство)? отримала відповідь «Була повітряна тривога». Хм, цікаво - в Києві повітряна тривога була 7 днів тільки за однією адресою??? ПОМИЛКА №1.

Оскільки я ФОП, мені ще потрібні були ключі і доступи до клієнт-банку IFOBS, які звісно ж не прийшли. На запитання "Коли?" була знову отримана відповідь "Очікуйте". Через день очікування я звернулася на гарячу лінію IFOBS, де мені повідомили, що заявку на отримання ключів не була залишена співробітниками відділення. ПОМИЛКА №2.

Заявку оформили в онлайн-режимі. До кінця дня мені передзвонили і повідомили, що співробітники відділення банку вказали не всю необхідну інформацію, і отримати ключі я не можу. ПОМИЛКА №3

Нерви мої вже почали здавати, було ще кілька звернень у колл-центр, розмова закінчувалася однаково - "Чекайте, ми розберемося і передзвонимо", але на жаль, довгоочікуваного дзвінка я так і не отримала. Мої прохання поєднати мене з кимось із керівних осіб – були жорстко відхилені. Наступного дня до обіду (а це 3 робочі години) я також не отримала ніякої інформації.
Наступним етапом був дзвінок до Головного банку, де теж була доволі цікава розмова. Висловитись мені не дали, весь час перебивали наступними фразами: «Мені ніколи», «Я зайнята» «Це не моє питання», і моє улюблене «Жіночка, давайте не будемо псувати настрій перед святами». Так ось "ЖІНОЧКА, ВИ НАПЕВНЕ ВЧАСНО ЗАРПЛАТНЮ ОТРИМУЄТЕ І МОЖЕТЕ СПЛАТИТИ ВСІ ВАШИ ВИТРАТИ. Я 2 ТИЖНІ СИДЖУ БЕЗ ЗАРПЛАТИ, ОСКІЛЬКИ ЗВЯЗАЛАСЬ З ВАШИМ ТАК ЗВАНИМ "БАНКОМ"". Як результат – мені зателефонували з відділення та сказали, що ключі будуть, знову очікуйте. І дійсно, вони прийшли, але тільки на пошту (СМС повідомленням не було). На моє запитання "Коли буде СМС?", була відповідь «Протягом 30 хвилин». Через ще пів години виявилося, що на цей час у ГБ обід і зробити цю операцію прямо зараз вони не можуть. Тобто, співробітник нахабно збрехав про час очікування або настільки некваліфікований, що не знає точний час обіду її колег. ПОМИЛКА № 4.

Зрештою через 2 тижні очікування я змогла отримати всю необхідну інформацію. А також наостанок відбулася дуже цікава розмова з керівником цього "прекрасного" відділення, де я не отримала жодної відповіді на свої запитання, окрім наглої брехні і більше того, переді мною навіть ніхто не вибачився. І так, були поставлені наступні запитання:
1) - "З якої причини банк порушивши вимоги законодавства відкривав рахунок 7 робочих днів?"
- "3 дні документи були на нашій стороні, 3 дні на ГБ"

Що саме банк по 3 дні вивчав у заяві на відкриття рахунку вже існуючого клієнта банку – залишається загадкою.
До того ж я вимагаю щоб банком були встановлені точні терміни, коли інформація була передана на ГБ, оскільки найімовірніше що вона була передана 13-14.12 в день безпосереднього відкриття рахунку
2) - "Чого не було залишено заявку на отримання доступів IFOBS?"
- "Такого бути не може. Заявка "нібито" залишається при відкритті рахунку".

Наскільки я розумію, співробітники колл-центру бачать більш достовірну інформацію в системі і помилитися не могли, але все ж таки виникає питання - хто є більше некваліфікований - співробітники відділення, які не залишили з якоїсь причини заявку і нахабно брешуть що такого бути не може або співробітники служби підтримки? Я схиляюсь до першого варіанту. На додаток, всі розмови з контактом центром записуються, легко можна відстежити що саме було сказано.
3) - "Яка інформація була не вказана в заявці та з якої причини?"
– "Система "сама" переплутала 1 цифру у номері телефону".

Чому це сталося і чи зверталися співробітники відділення до компанії розробника - була отримана відповідь "Це не у моїй компетенції". Тобто банк знову не захотів розібратися у істинних причинах цієї проблеми та хоча б частково зняти з себе відповідальність. Питання яке напрошується само по собі- "А що взагалі в компетенції начальника відділення?". Виходячи з діалогу, взагалі нічого.

А тепер з приводу цього питання можу сказати як людина, яка пропрацювала 5 років у компанії, що супроводжує ПЗ, встановлене в даному банку - вкотре нахабна брехня. Не може система просто так підтягнути не ту інформацію,"не ту цифру у мобільний телефон", оскільки вся вона зберігається у базі, а я не змінювала свій телефон. І навіть тут я можу припустити, що співробітники забули змінити мою адресу прописки, про яку вказано на початку цього повідомлення - ось істина причина.

Як результат: 2 тижні я не могла отримати необхідну інформацію у повному обсязі, 2 тижні мені довелося криком і скандалами вимагати інформації з приводу здавалося би простого відкриття рахунку. 2 тижні без зарплати, декілька безсонних ночей, тиждень п'ю заспокійливі, трапився на нервовому срив та напад астми чого не було не те що 2 роки, не було жодного разу за всю війну. Брехня, повне ігнорування тебе як клієнта, перекидання відповідальності з однієї людини на іншу, відсутність вибачень, але ось насамкінець останні питання - за яке "обслуговування" рахунку мені тепер платити цьому "банку" і хто мені відшкодує фізичну та моральну шкоду?

Цікаво скільки би часу прийшлось очікувати якби я не дзвонила?
Скільки би часу прийшлось чекати, наприклад, літнім людям які не можут відстояти свої права у повній мірі?
Бажаю всім співробітника причетних до цієї ситуації подібного обслуговування вас у інших центрах надання послуг, але вже як клієнтів, протягом 14 робочих днів, та ще і з подібним відношенням. Ось такий клієнтоорієнтований підхід в Кредобанку. Добре поміркуйте перш ніж звертатися до так званої "фінансової установи", а особливо до відділення за адресою м.Київ, пр.Перемоги 96

Проблеми з лімітами при оплаті в інтернеті!!!!!!!

Ольга Ольга 7 вересня, 2022 год
Єдиний банк, з яким постійни проблеми з оплатою в інтернеті! Мені вже соромно намагатися сплачувати щось цією карткою!!! У застосунку перед кожною оплату оновлюю ліміти і всеодно не проходить оплата (навіть дрібна) через раз, а той через декілька разів. Потім вже неможливо оплатити рахунок за посиланням картою іншого банку, після цього кредо проблемного!!! А, це додатковий час на виставлення нового... Читати відгук Єдиний банк, з яким постійни проблеми з оплатою в інтернеті! Мені вже соромно намагатися сплачувати щось цією карткою!!! У застосунку перед кожною оплату оновлюю ліміти і всеодно не проходить оплата (навіть дрібна) через раз, а той через декілька разів. Потім вже неможливо оплатити рахунок за посиланням картою іншого банку, після цього кредо проблемного!!! А, це додатковий час на виставлення нового рахунку чи пояснення, чому платіж не пройшов (хто ж повірить, що банк такий, а не бракує коштів!) Нажаль, зар. платню тільки на цю картку нараховують, хоча банку немає, навіть, в місті (у переліку, навіть, міста немає).

Нормальний банк

Гость Гость 18 лютого, 2022 год
Банк як банк. Користуюся послугами вже більше 20 років, він тоді ще називався ЗУКБ. Обслуговуємося як юридична особа, і як фізична.
Переваги:
  1. За всі роки не зустрічала поганих співробітників.
  2. Завжди підкажуть вигідніший варіант.
Недоліки:
  1. Бувають черги до каси.
  2. Одного разу картку робили місяць, потім не могли її знайти.

Мені навіть стало страшно відкривати тут рахунок!

Новий клієнт,який вчасно схаменувся Новий клієнт,який вчасно схаменувся 15 лютого, 2022 год
Повелася на рекламу та хотіла відкрити "правильну карту".
Але побачивши що робить банк з грошима та рахунками своїх клієнтів - більше про це не думаю.
Переваги:
  1. Україно-польський банк
Недоліки:
  1. - Діяльність не підлягає пояснення та логіці
  2. - Репутація нижце вже не буває
  3. - На кожному кроці приховані!!!комісії
  4. - Мобільний банкінг - його де-факто відсутність
  5. - Нормою є зникнення та недоповернення, або ж блокування власних грошей
  6. - Недобросовісне нарахування відсотків
  7. - Гаряча лінія безнадійна, оскільки треба обов'язково їхати в банк, якщо там знайдуться кваліфіковані менеджери

Жахливий банк

Атаманенко Леся Атаманенко Леся 21 грудня, 2021 год
Нікому не рекомендую зв'язуватись з цим банком. Не дотримуються законодавства України. Дають по гарячій лінії недостовірну інформацію

Кредит брал

Юрий Юрий 1 грудня, 2021 год
Понравилась одна машина с пробегом, а когда поехал посмотреть, то сразу оставил задаток. Так как всей суммы не было у меня, то решил взять частично кредит. Здесь никакой лишней волокиты с документами и поручителями не было, поэтому на следующий день уже получил нужную сумму и рассчитался с продавцом. Машиной доволен, а кредит в начале следующего года уже должен погасить.

Оформила в банке кредит

Инна Тулова Инна Тулова 28 листопада, 2021 год
Оформила в банке кредит на ремонт квартиры. Выдали мне нужную сумму без проблем, процент адекватный. Плачу за кредит через мобильное приложение. Оно у них удобное, да и работает всегда стабильно.

Банк ничего сверху не насчитал

Марина Марина 25 листопада, 2021 год
Погасила кредит на прошлой неделе, который брала в Кредобанк. Заплатила по итогу такой процент, как и было прописано в договоре. Банк ничего сверху не насчитал и на протяжении полугода меня не беспокоили. Все ОК.

В этом банке я брала кредит

Полина Клюшкова Полина Клюшкова 24 листопада, 2021 год
В этом банке я брала кредит на машину. Давно мечтала о новой машине и Кредобанк в этом помог. С кредитной историей у меня все хорошо, поэтому одобрили мне кредит без проблем. Отдельно скажу спасибо менеджеру, который отвечал на все мои вопросы без и вежливо относился. С таким отношением и в банк ходить хочется.
kredobank.com.ua
Перейти на сайт
Банки
Идея Банк (IdeaBank)
Идея Банк (IdeaBank)

Рейтинг: 2.4
121 відгук
ПриватБанк
ПриватБанк

Рейтинг: 1.4
1419 відгуків
​Concord Bank (Конкорд Банк)
​Concord Bank (Конкорд Банк)

Рейтинг: 5
1 відгук
VS Bank
VS Bank

Рейтинг: 3.3
4 відгука