КП «Київпастранс» (КийПасТранс)

Опубліковано 6 грудня, 2018 год
2.0
9 відгуків / 1 337 переглядів
КП «Київпастранс» (КийПасТранс)
КП «Київпастранс» - самая крупная транспортная компания на территории Украины, специализирующая на пассажирских перевозках. Компания обеспечивает не только пассажирские перевозки автомобильным транспортом, но также отвечает за предоставление услуг по передвижению пассажиров другими видами наземного транспорта, а именно: троллейбусы, трамваи, фуникулеры. Ежедневно услугами компании пользуются более 1,7 миллиона человек. компания динамично развивается, совершенствует автопарк, внедряет новые технологии, чтобы каждый пассажир смог получить услугу самого высокого качества. 

Все чітко та якісно

Гість Гість 27 грудня, 2024 год
Дуже задоволений поїздкою. Водій професійно керував автобусом, всередині було зручно й чисто. Усі зупинки були за розкладом. Давно шукав перевізника такого рівня, і тепер зупинив свій вибір на них.

Водій 37 автобуса

Гость Гость 15 грудня, 2024 год
Водій 37 автобуса, двері задні не відчиняє. Буває невспіваєш зайти у автобус, як двері зачиняє і їде... і бачить, що стоїть людина, яка невспіла зайти з-за натовпу, пофіг йому, внаглу їде

Величезні інтервали руху автобусів

Тарас Тарас 20 серпня, 2023 год
П'ятниця, 18.08.2023, 14:34.
Розташування автобусів маршруту номер 56...
Бардак...
Наx... звільнити того, хто робить такі проміжки між автобусами.

Контролери дно

Гость Гость 15 вересня, 2022 год
Не думала, що колись скажу подібне проте чому б не вернути кондукторів? Якщо ви перевели систему в онлайн, то вже підв‘яжіть туди не тільки цифровий, а й епо чи гугл пей. Чому я маю зранку від ваших працівниць-хабалок вислуховувати купу дайна через те, що в мене не грузить ваш додаток? Це мої проблеми що саме київ цифровий не прогружався в... Читати відгук Не думала, що колись скажу подібне проте чому б не вернути кондукторів? Якщо ви перевели систему в онлайн, то вже підв‘яжіть туди не тільки цифровий, а й епо чи гугл пей. Чому я маю зранку від ваших працівниць-хабалок вислуховувати купу дайна через те, що в мене не грузить ваш додаток? Це мої проблеми що саме київ цифровий не прогружався в той момент? Для мене не проблема і штраф оплатити. Але вважаю, що хочаб у водія мають продаватись паперові qr-коди. І дуже мені цікаво чи почала б в такому тоні ваша працівниця розмовляти з чоловіком під два метри і хаяти його на весь тролейбус, як мене маленьку і дрібну дівчину. Стоїть не компетентна тітка в тричі більша і старша, але вважає що їй все дозволено і тим паче хамити. Не виходить, нехай скаже мені вийти, проконтролює вихід і так далі! А не стоїть, наче я щось вкрала і верещить. Не проблема і штраф оплатити для мене (яким вона так гучно вже після оплати мені погрожувала, якщо я не перестану прирікатись із нею). Чи в обов‘язки таких хабалок входить ще й принижувати людей? Чи як? Наберіть на роботу вже нормальний і адекватний персонал, а не цю бидлоту! І добрацюйте систему оплати!

Робота 37 автобуса

Наталія Наталія 3 липня, 2022 год
Другий автобус теж поїхав раніше на 2 хвилини. У деяких людей 1-3 хвилини це теж час, тому нехай автобуси їздять як положено.
Переваги:
  1. Добре, що працюють
Недоліки:
  1. Автобуси їздять не по розкладу. Керівництво на це закриває очі

Робота 37 автобуса

Наталья Наталья 3 липня, 2022 год
На протязі двох років жаліюся на роботу автобусів 37 маршруту-диспетчерська не реагує взагалі. На постійній основі автобус виїзжає раніше з кінцевої Святошино. Сьогодні 3 липня о 12.12 знову уїхав(повинен їхати в 12.15).Багато людей жаліються саме на цього водія-він працює давно. Ще окремо є скарга на то, що деколи водій не відчиняє задні двері.
Недоліки:
  1. Два автобуса це зараз замало для пасажирів-автобус забит в часи пік до нельзя. Водій точно одного автобуса виїзжає не по розкладу - раніше. Інколи не відчиняють задні двері

Проверка проездных

Ольга Попова Ольга Попова 10 червня, 2021 год
Мне очень не нравится, когда контролёры своим проверочным аппаратом не могут считать карту в бейдже. Почему нельзя брать и закупить оборудование с чувствительностью как у аппаратов оплаты проезда? Это не единичная проблема. Меня сегодня даже хотели выгнать с троллейбуса, хотя в программе «Киев цифровой» я показала, что проезд оплачен. На что контролёр отвернулся и сказал, что не видит ничего. Это... Читати відгук Мне очень не нравится, когда контролёры своим проверочным аппаратом не могут считать карту в бейдже. Почему нельзя брать и закупить оборудование с чувствительностью как у аппаратов оплаты проезда? Это не единичная проблема. Меня сегодня даже хотели выгнать с троллейбуса, хотя в программе «Киев цифровой» я показала, что проезд оплачен. На что контролёр отвернулся и сказал, что не видит ничего. Это нормально? Улучшайте сервис, и делайте его удобнее, иначе таких конфликтных ситуаций будет очень много.
Бесит одним словом

Хамство кондуктора

Ігор Самолюк Ігор Самолюк 22 квітня, 2020 год
Користуватись послугами цієї компанії - це принижувати власну гідність, кондуктори ведуть себе з пасажирами як з бидлом, дозволяють собі матюкатись і верещати на весь тролейбус. На скаргу компанія ніяк не реагує, користуються тим, що під час карантину вони єдині можуть перевозити людей. Мабуть в свинарнику до свиней краще ставлення ніж до людей в тролейбусі.
Переваги:
  1. Ніяких
Недоліки:
  1. Хамство, зневажливе ставлення до людей, повна відсутність професійної етики

Пару раз пользовалась услугами

Мария Мария 6 грудня, 2018 год
Пару раз ездила с перевозчиком КийПасТранс из Праги, могу сказать, что в общем сервис нормальный, но недочетов тоже хватало. В последний раз багажное отделение было переполнено и составило большого труда вместить туда мою сумку, а думать о том, чтобы она не испачкалась и имела нормальный вид после путешествия нечего было и думать. Еще в дороге пропадал интернет, кофе/чай/вода тоже не... Читати відгук Пару раз ездила с перевозчиком КийПасТранс из Праги, могу сказать, что в общем сервис нормальный, но недочетов тоже хватало. В последний раз багажное отделение было переполнено и составило большого труда вместить туда мою сумку, а думать о том, чтобы она не испачкалась и имела нормальный вид после путешествия нечего было и думать. Еще в дороге пропадал интернет, кофе/чай/вода тоже не особо предлагались, но это наверное был эконом класс. Сам салон автобуса был чистый, немного тесновато было между креслами, но они были в рабочем состоянии, а самое главное - туалет работал:)
Пасажирські перевезення
bus24.com.ua пассажирские перевозки
bus24.com.ua пассажирские перевозки

Рейтинг: 1.8
51 відгук
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)
​Компания GAL Trans (Galiz-SV SRL)

Рейтинг: 2.5
446 відгуків
Flixbus
Flixbus

Рейтинг: 1.7
1080 відгуків
Компания ADLER TRANS
Компания ADLER TRANS

Рейтинг: 4.2
16 відгуків
Перевозчик 7-TIME
Перевозчик 7-TIME

Рейтинг: 1.5
250 відгуків
Компания "Зелений Слон 7"
Компания "Зелений Слон 7"

Рейтинг: 2.6
56 відгуків
Pavluks-Trans
Pavluks-Trans

Рейтинг: 1.6
954 відгука
ООО Тур-Транс-Р
ООО Тур-Транс-Р

Рейтинг: 2.9
115 відгуків
Прикарпатский Экспресс
Прикарпатский Экспресс

Рейтинг: 2
142 відгука
ТрансТемпо (Trans Tempo)
ТрансТемпо (Trans Tempo)

Рейтинг: 4.2
653 відгука