Компанія Контрамарка Україна (Kontramarka.ua)
Компанія Контрамарка Україна (Kontramarka.ua) - провідний квитковий оператор, який використовує в основі своєї роботи унікальну систему Maestro Ticket System. Компанія працює, використовуючи найсучасніші технології, надаючи своїм клієнтам усі переваги квиткових сервісів і усуваючи всі недоліки в цій сфері. Найнадійніша система продажу квитків онлайн завдяки тому, що компанія не є розповсюджувачем...
детальніше Продаж квитків
Абсолютно жахливо - Відгуки про Компанія Контрамарка Україна (Kontramarka.ua)
Менеджери в жодному разі не готові вирішувати ваші питання.
З ними за останні 3 місяці виникло 2 проблеми, коли була заміна вистави і також перенос часу.
В першому випадку повертати білети ніхто не хотів, хоча після звернення напряму в оперету,(хоча я і купувала не через них, мені одразу допомогли) і дуже здивувалися, що Контрамарка мені відмовила, адже з ними будо теж погоджене повернення.
Друга ситуація сталася вчора.
Я приїхавши на виставу дізналась , що її перенесли на годину. На вході мене також ніхто про це не попередив. Побачивши, що це вже майже кінець, я знову повернулась до працівників Жовтневого і як виявилося, на вході стояв представник , який теж бачив і мою маму і мене на вході, ми повз нього проходили при перевірці і жодним словом не обмовився про цю ситуацію,не запропонував вирішень і не пояснив ситуацію , нащо в такому випадку він взагалі там був ???
Тільки коли я повернулася і почала про це питати на вході він дістав блокнотик і ніби записав мої данні і озвучив про те, що данні нададуть + буде вирішуватися питання з поверненням.
Зараз при звернені на пошту, компанія , звичайно, каже що попереджала ніби через листа на пошту, але звісно, його не бачила. Додатково виникає питання, а який відсоток того, що я дійсно отримаю цей так «званий лист», що це моя особиста пошта, куди вони пишуть чи взагалі, може, в мене переповнена пошта і він просто не надійде, або я не маю доступу до поштової скриньки???
Це абсолютна халатність. Якщо ви, kontramarka , не здатні надати якісні послуги, то не беріться за це взагалі!
Якщо Вам не вистачає операторів для зв’язку, то не пишіть, що Ваша гаряча лінія працює для зв’язку. Якщо ви не можете нормально інформувати своїх покупців, то змініть взагалі сферу діяльності, де не треба буде працювати з людьми , з організаційними моментами, вирішувати питання.
На звернення в інстанрамі поки смс моє було прочитано, але відповіді немає жодної. Просто прочитано і ВСЕ . Навіть, не написали, що ми отримали ваше звернення чи взяли в опрацювання, та будь що…. Це дуже показник «клієнтоорієнтованості» компанії.
Я також декілька разів при зверненні вказала, що хочу відповідь на мою скаргу в телефонному режимі, а не чергове «листування» , тому до сих пір чекаю хоч якихось кроків !
відгук
Коментарі до відгуку