Binotel – провідний оператор зв’язку для бізнесу, якому довіряють понад 20 000 компаній. Щодня 1,6 млн людей користуються його сервісами, а щомісяця через АТС Binotel проходить 100 млн викликів. Продукти компанії: віртуальна АТС, Call Center, Smart CRM, Call Tracking, PocketLine, Wire, Bookon CRM, Online Chat, Feedback, OnlineKasa – автоматизують процеси,...
детальніше
Відгук про чат та відношення до клієнтів - Відгуки про Binotel
(Після вирішення проблеми відгук буде змінено)
Можливо уповноважені співробітники Бінотель таким чином звернуть увагу на своїх клієнтів, які користуються послугами багато років:
1. Телефонія влаштовує. Проблеми бувають, але вирішуються.
2. ЧАТ. З січня 2023 року встановили чат. Після роботи в чаті та тестування 10.02.2023 написали про баги та проблеми. Сьогодні 13.10.2023. 8 місяців ніхто не виправив проблеми. Вже й скарги залишав і повторював листи, і спілкувався зі "спеціалістами"... нуль. Шукаємо альтернативу так як таке відношення недопустиме.
Цей відгук, написаний:
По-перше: для тих хто розглядає бінотель для співпраці. Щоб ви розуміли які проблеми можуть виникнути в майбутньому;
По-друге: Для привернення уваги уповноважених осіб компанії для вирішення проблеми (поки ми ще не перейшли до конкурентів).
відгук
Коментарі до відгуку
Нам прикро, що з обслуговування чату сталася така затримка та дякуємо Вам за чесний відгук.
Вже працюємо над вирішенням Вашого питання.
З повагою
команда компанії Binotel