Binotel – провідний оператор зв’язку для бізнесу, якому довіряють понад 20 000 компаній. Щодня 1,6 млн людей користуються його сервісами, а щомісяця через АТС Binotel проходить 100 млн викликів. Продукти компанії: віртуальна АТС, Call Center, Smart CRM, Call Tracking, PocketLine, Wire, Bookon CRM, Online Chat, Feedback, OnlineKasa – автоматизують процеси,...
детальніше
Посередній онлайн-чат - Відгуки про Binotel
1. якщо клієнт написав повідомлення і вийшов чату, - чат падає в пропущені, а це мінус для оператора; до того ж оператор не має змоги в цьому чаті відповісти і має нарікання від клієнта при наступному його вході в чат;
2. немає можливості написати клієнту по завершенні визначеного терміну, - чат автоматично закривається; а буває потрібно відповісти за годину або дві, коли питання клієнта вирішиться;
3. часто пропадають набрані повідомлення, або частина повідомлення, просто щезають на очах;
4. при написанні повідомлення клієнту, якщо з'являється повідомлення в нішому чаті, то система автоматично перекидає на нове повідомлення, що дуже незручно, особливо, коли обробляється 10-15 звернень одночасно
5. на жаль, при зверненні до підтримки, вказані моменти не виправляються
відгук
Коментарі до відгуку
Дуже вдячні Вам за конструктивний відгук.
Просимо Вас звернутися до відділу якості, ми впевнені, що можемо враховуючи всі Ваші зауваження стати набагато кращими для Вас.
З повагою,
Ваш Binotel
Просимо Вас звертатися за номером 044 344 25 25 або [email protected]