Binotel - ведущий оператор связи для бизнеса, которому доверяют более 20 000 компаний. Ежедневно 1,6 млн человек пользуются его сервисами, а ежемесячно через АТС Binotel проходит 100 млн вызовов. Продукты компании: виртуальная АТС, Call Center, Smart CRM, Call Tracking, PocketLine, Wire, Bookon CRM, Online Chat, Feedback, OnlineKasa - автоматизируют процессы,...
подробнее
Посередній онлайн-чат - Отзывы о Binotel
1. якщо клієнт написав повідомлення і вийшов чату, - чат падає в пропущені, а це мінус для оператора; до того ж оператор не має змоги в цьому чаті відповісти і має нарікання від клієнта при наступному його вході в чат;
2. немає можливості написати клієнту по завершенні визначеного терміну, - чат автоматично закривається; а буває потрібно відповісти за годину або дві, коли питання клієнта вирішиться;
3. часто пропадають набрані повідомлення, або частина повідомлення, просто щезають на очах;
4. при написанні повідомлення клієнту, якщо з'являється повідомлення в нішому чаті, то система автоматично перекидає на нове повідомлення, що дуже незручно, особливо, коли обробляється 10-15 звернень одночасно
5. на жаль, при зверненні до підтримки, вказані моменти не виправляються
отзыв
Комментарии к отзыву
Дуже вдячні Вам за конструктивний відгук.
Просимо Вас звернутися до відділу якості, ми впевнені, що можемо враховуючи всі Ваші зауваження стати набагато кращими для Вас.
З повагою,
Ваш Binotel
Просимо Вас звертатися за номером 044 344 25 25 або [email protected]