Шахраї і пройдисвіти. Двічі не отримала своє замовлення і не повернули гроші!!! Це інтернет магазин, з яким не варто зв'язуватися. Спочатку сказали доплатити 50грн, бо товар подорожчав. Ок, погодилася. Відправили, прийшов зовсім інший товар. Написала скаргу, сказали відправлять моє замовлення, якщо я поверну товар і оплачу за доставку. Знову кажу ок. Оплачую повернення і відправляю не вірне замовлення назад. Отримую другу посилку- і знову не той товар, знову те самий непотріб!!!!! Ні товару, ні коштів!!! Кошти не повертають, на зв'язок не виходять!просто знущаються з клієнтів. В результаті дитина не отримала фломастери, я влетіла на 650грн. 5 згодні
Дякуємо вам за ваш відгук. Ми глибоко шкодуємо, що ви незадоволені вашою покупкою. Просимо вибачення за можливі незручності.
Хотіли б ми наголосити, що ваше задоволення товарами - наш головний пріоритет. Відповідно до нашої політики, просимо всіх наших клієнтів уважно перевіряти свої посилки перед прийняттям. Ми також рекомендуємо оглянути товари, як тільки ви їх отримаєте, і зв'язатися з нами у разі виявлення будь-яких проблем.
Розуміємо, що обставини можуть бути різними, але хотіли б нагадати про важливість ретельної перевірки товарів перед підписанням на отримання. Ми завжди готові вирішити будь-які питання і проблеми, що виникли, але для цього нам потрібна ваша активна підтримка.
Якщо у вас є будь-які конкретні претензії або питання щодо якості товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, і ми з радістю вам допоможемо.
Шановний представник Kindlytech, я власне це і зробила, що ви ,,радите,,- перевірила товар і повернула вам ваш непотріб. Тепер ви поверніть мені кошти!!! Двічі відправляти замовлення і не той товар, це явне знущання з клієнта. Ігнор рекламацій- це незаконно і буде покарано. Заява на вас в правоохоронні органи написана. Оцінку вашій діяльності дадуть в суді. Маєте час до завтра повернути мені кошти.
Шахраї найвищої ланки - Відгуки про kindlytech.com.ua
5 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Дякуємо вам за ваш відгук. Ми глибоко шкодуємо, що ви незадоволені вашою покупкою. Просимо вибачення за можливі незручності.
Хотіли б ми наголосити, що ваше задоволення товарами - наш головний пріоритет. Відповідно до нашої політики, просимо всіх наших клієнтів уважно перевіряти свої посилки перед прийняттям. Ми також рекомендуємо оглянути товари, як тільки ви їх отримаєте, і зв'язатися з нами у разі виявлення будь-яких проблем.
Розуміємо, що обставини можуть бути різними, але хотіли б нагадати про важливість ретельної перевірки товарів перед підписанням на отримання. Ми завжди готові вирішити будь-які питання і проблеми, що виникли, але для цього нам потрібна ваша активна підтримка.
Якщо у вас є будь-які конкретні претензії або питання щодо якості товару, будь ласка, зв'яжіться з нашою службою підтримки, і ми з радістю вам допоможемо.
Дякую за ваше розуміння та співпрацю.
З найкращими побажаннями.
З повагою, менеджер підтримки Богдан Kindly Tech.
Написала заяву в поліцію.
Не реагують на скарги.
ТЕРМІНОВО поверніть гроші!!!! Шахраї!!!!