Олена Відгук додано 17 лютого, 2023 год17 переглядів
04.01.2023р. через сайт було зроблено замовлення №122339. Також 04.01.2023 було сплачено 1420грн. на карту ФОП АЛЕКСЕЄВА I. В. (код 3272517929), але вказано інший номер замовлення № 169114 (як сказав менеджер- в зв'язку зі зміною ціни). Товар не було поставлено в строк (його взагалі, як виявилось через декілька днів не було в наявності, хоча я уточнювала постійно) і 09.01.2023р. я відмовилась від замовлення і стала вимагати повернути гроші. На сьогодні 17.02.2023р. гроші не повернуто і на питання "коли?" менеджери сказали, що це велика сума і питання не до них! 7 згодні 1 не згоден
Жах! Спочатку втирають про міфічні повернення коштів протягом 14 днів, а тепер кошти Вам не повертають! Крім кіберполіції, ще додатково напишіть електронне звернення до Держпотребспоживслужби. Не знаю, чи допоможе. І попередьте всіх своїх знайомих про свій досвід з цим магазином Kindly Tech. Почитайте на цьому сайті відгуки "за зростанням рейтингу" про цей магазин Kindly Tech, і Ви побачите, що в людей майже однакові проблеми з цим магазином з грудня 2020 року((
ШАХРАЇ kindlytech.com.ua - Відгуки про kindlytech.com.ua
7 згодні 1 не згоден
відгук
Коментарі до відгуку