Людмила Відгук додано 22 листопада, 2021 год17 переглядів
Замовляла маркери і новорічні гирлянди. Сказали, що в них відправки протягом 2-х днів. Це я кілька разів перепитувала , і менеджер запевняв, що точно відправлять протягом 2-х днів. Адже маркери мені потрібні були на подарунок в ДН дитині - це я сказала відразу, як мені передзвонили повідомити, що маркери з нової закупки, тому ціна вища, ніж на сайт. Ну ок! Не було часу знову шукати в іншому місці і замовляти. Через два дні ніхто нічого не відправив. На третій день після оплати ( п'ятниця це була) я набрала до менеджера, сказали , що в них склад не працює в цей день,то зроблять відправку в суботу. День народження дитини вже пройшло((( Але я, вже почитавши тут відгуки, думала, аби вже хоть відправили((( При отриманні товару виявила, що одна гирлянда не прапцює вся. Але мені вже шкода було своїх нервів, тому забрала замовлення . Відгуки я залишила на сайті, але, звичайно, їх не розмістили.А поставили замість моїх відгуків+++ і розмістили на сайті. Так що не вірте відгукам на сайті!!! Не рекомендую цей магазин КАТЕГОРИЧНО!!! Купуючи товар , хочеться , щоб цей процес приносив позитивні емоції, а не НЕРВИ((( 5 згодні 2 не згодні
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук! Ми дуже цінуємо кожного з наших покупців та робимо все для того, щоб покупки у нашому інтернет-магазині KindlyTech були максимально вигідними. Людмила, шкодуємо, що співпраця з нашим магазином залишила неприємне враження.
Ви завжди можете відмовитися від товару, якщо при отриманні були виявлені пошкодження, явні дефекти або неповна комплектація.
На жаль, у нас немає можливості перевірити функціональність товару перед продажем, а також неможливо повністю виключити надходження товару з виробничим дефектом. Ми шкодуємо про доставлені Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з Вами зв'яжемося. З повагою команда Kindly Tech.
Якщо хочете зберегти свої нерви і гроші, не майте з ними справу((( - Відгуки про kindlytech.com.ua
При отриманні товару виявила, що одна гирлянда не прапцює вся. Але мені вже шкода було своїх нервів, тому забрала замовлення .
Відгуки я залишила на сайті, але, звичайно, їх не розмістили.А поставили замість моїх відгуків+++ і розмістили на сайті. Так що не вірте відгукам на сайті!!! Не рекомендую цей магазин КАТЕГОРИЧНО!!! Купуючи товар , хочеться , щоб цей процес приносив позитивні емоції, а не НЕРВИ(((
5 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Ви завжди можете відмовитися від товару, якщо при отриманні були виявлені пошкодження, явні дефекти або неповна комплектація.
На жаль, у нас немає можливості перевірити функціональність товару перед продажем, а також неможливо повністю виключити надходження товару з виробничим дефектом. Ми шкодуємо про доставлені Вам незручності.
Сподіваємось на розуміння.
Для того, щоб ми змогли детальніше розібратись в ситуації, яка у вас виникла, нам потрібно від вас більше інформації, якої у відгуку, на жаль, немає. В разі, якщо у вас вже є звернення на нашу інформаційну лінію, то будемо вдячні, якщо напишете нам на електронну адресу: [email protected], такі дані: номер телефону, номер замовлення або фото чеку з відділення Нової Пошти. Ми будемо очікувати зворотний зв'язок, після чого обов'язково з Вами зв'яжемося. З повагою команда Kindly Tech.