Антон Відгук додано 21 квітня, 2021 год12 переглядів
Замовляв дружині на подарунок плойку Kemei km-2022, накладеним платежем. По факту прийшла інша плойка, зовсім не того виробника (що одразу навіть не помітив так як формою вони були дуже схожі). Перевірив чи працює, оплатив посилку і залишив її до моменту вручення. Після того як подарунок отримала дружина, вона одразу спробувала покористуватись і в результаті плойка пропрацювала хвилин 10 і перестала подавати ознаки життя, що доволі сильно зіпсувало мені настрій, а дружині враження про подарунок. Після дзвінка менеджеру, мене направили писати листа на електронну пошту для оформлення повернення, що власне я і зробив. Відповіді і по цей день я досі не дочекався, а лист писався ще на початку березня. Дзвонив по вказаним номерам, спілкувався з менеджерами, але у відповідь тільки відмовки, то розглядають заявку 3-4 дні, то два тижні, то ще раз лист напишіть і тд. Вирішив не витрачати свій час на цих гівнюків, сам розібрав плойку і відремонтував, проблема була у відпавшому контакті. Але це добре дало зрозуміти, що ні за яких обставин не варто зв'язуватись з цією шарагою, бо коли вони вже отримають кошти, всі проблеми що виникнуть через їх неякісний товар, ви будете вирішувати самі. 15 згодні 2 не згодні
Не удалось идентифицировать автора как нашего клиента (автор не предоставил достоверные данные для своей идентификации по нашему запросу в комментариях к отзыву).
Fynjy, доброго дня! Описана вами ситуація не відповідає встановленим стандартам компанії. Ми постійно працюємо над покращенням сервісу та робимо все можливе щоб наші клієнти отримували задоволення від покупок. Зі співробітниками буде проведене додаткове навчання. Також на нашому сайті вказано *Примітка: Технічні характеристики і опис товару надано офіційним представництвом виробника і актуально на дату появи товару в нашому каталозі. Характеристики, модель товару, відтінок товару з плином часу можуть незначно змінюватися без попередження від виробника. Будь-якого роду невідповідності характеристик товару заявленим виробником, якщо це не погіршує функціональність приладу - наш інтернет-магазин відповідальності не несе. Перед замовленням, уточнюйте відтінок, наявність тих чи інших характеристик у менеджера магазину.Дякуємо, що допомагаєте нам стати краще!
Шахраї, не зв'язуйтесь ні за яких обставин! - Відгуки про kindlytech.com.ua
Після того як подарунок отримала дружина, вона одразу спробувала покористуватись і в результаті плойка пропрацювала хвилин 10 і перестала подавати ознаки життя, що доволі сильно зіпсувало мені настрій, а дружині враження про подарунок.
Після дзвінка менеджеру, мене направили писати листа на електронну пошту для оформлення повернення, що власне я і зробив.
Відповіді і по цей день я досі не дочекався, а лист писався ще на початку березня. Дзвонив по вказаним номерам, спілкувався з менеджерами, але у відповідь тільки відмовки, то розглядають заявку 3-4 дні, то два тижні, то ще раз лист напишіть і тд.
Вирішив не витрачати свій час на цих гівнюків, сам розібрав плойку і відремонтував, проблема була у відпавшому контакті. Але це добре дало зрозуміти, що ні за яких обставин не варто зв'язуватись з цією шарагою, бо коли вони вже отримають кошти, всі проблеми що виникнуть через їх неякісний товар, ви будете вирішувати самі.
15 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Не удалось идентифицировать автора как нашего клиента (автор не предоставил достоверные данные для своей идентификации по нашему запросу в комментариях к отзыву).