неправомірне нарахування штрафу за проїзд у транспорті - Відгуки про КиївПасТранс

КиївПасТранс
Відгук додано 31 січня, 2025 год
30 січня я їхала автобусом маршруту №110, оплативши проїзд через NFC телефоном на Android. Перша поїздка була орієнтовно о 14:30, але списання коштів відбулося тільки о 18:15. Повертаючись, я знову заплатила телефоном о 19:25-19:30, а списання пройшло лише о 19:51. Через затримку списання мені безпідставно виписали штраф 160 грн. Контролер перевірив оплату за номером картки і сказав, що оплата відсутня, хоча я точно знала, що заплатила. Він наполіг на штрафі, а я не змогла довести, що оплату здійснила. Це стало великою моральною травмою для мене, я плакала через несправедливість цієї ситуації. Я вже написала скаргу до Київпастрансу з деталями і звернулася до ще трьох служб. Якщо у когось була подібна ситуація, будь ласка, поділіться досвідом




Коментарі до відгуку

AL 31 січня, 2025 год
Це все розмови. У мене все проходить.
Автор 1 лютого, 2025 год
Не розмови !!!, значить у вас оплата картою була а не НФС! я дізналась чому так вийшло , це було із за не компетентності контролера , який не правильно перевіряв оплату . А транзакції дійсно приходять затримкою це підтвердили на гарячій лінії Єквиток! Час моєї оплати був на 16 хв раніше ніж списання , перевіряв оператор після мого дзвінка! Скарги написала в Київпастранс та ще 3 служби!


КиївПасТранс
Всі відгуки

1.3 5
1175 відгуків / 29021 перегляд
КиївПасТранс
КиївПасТранс
Адреса: Київ, Набережне шосе, 2
Телефон: +380 44 528 30 11

Пасажирські перевезення
Baby Transfer
Baby Transfer

Рейтинг: 3.7
9 відгуків
Супер такси (supertaxi.kiev.ua)
Супер такси (supertaxi.kiev.ua)

Рейтинг: 1.7
3 відгука
Лимузин Киев
Лимузин Киев

Рейтинг: 5
1 відгук