30 січня я їхала автобусом маршруту №110, оплативши проїзд через NFC телефоном на Android. Перша поїздка була орієнтовно о 14:30, але списання коштів відбулося тільки о 18:15. Повертаючись, я знову заплатила телефоном о 19:25-19:30, а списання пройшло лише о 19:51. Через затримку списання мені безпідставно виписали штраф 160 грн. Контролер перевірив оплату за номером картки і сказав, що оплата відсутня, хоча я точно знала, що заплатила. Він наполіг на штрафі, а я не змогла довести, що оплату здійснила. Це стало великою моральною травмою для мене, я плакала через несправедливість цієї ситуації. Я вже написала скаргу до Київпастрансу з деталями і звернулася до ще трьох служб. Якщо у когось була подібна ситуація, будь ласка, поділіться досвідом
Не розмови !!!, значить у вас оплата картою була а не НФС! я дізналась чому так вийшло , це було із за не компетентності контролера , який не правильно перевіряв оплату . А транзакції дійсно приходять затримкою це підтвердили на гарячій лінії Єквиток! Час моєї оплати був на 16 хв раніше ніж списання , перевіряв оператор після мого дзвінка! Скарги написала в Київпастранс та ще 3 служби!
неправомірне нарахування штрафу за проїзд у транспорті - Отзывы о КиевПасТранс
отзыв
Комментарии к отзыву