Сергій Демчинко Відгук додано 14 серпня, 2023 год6 переглядів
Інтеграції працюють коректно. Дуже важливо ,що є інтеграція з особистим номером vibeіr і Telegram. За це потрібно додатково платити. Тому можна використати один номер вайбер на всіх співробітників. Якщо у вас продажі або послуги пов'язані з дробленням товара наприклад "1,3" то система залишить "1". Тому рахунки виставляти вам прийдеться тими інструментами що і раніше. Тобто навіть якщо ви інтегрували свій онлайн-магазин при створенні заявки зможете вказати кількість кратно "1". Мінус для нас ще у тому,що у заявці не можна створити окреме поле товару і ввести вручну. ТТН можна створити у пустій заявці. Вибрали цю crm тому, що є інтеграція з особистим номером вайбера. Можлива інтеграція і налаштування заявка keycrm- автоматично створення рахунка в 1с-автоматична інтеграція рахунка з 1с в заявку keycrm. Займаюсь інтеграцією та налаштуванням crm. Якщо у вас декілька каналів комунікацій наприклад чат ботів ,або вайбер за номером на кожного співробітника,то не можна дозволити щоб менеджер бачив тільки свій чат ,а чат інших не бачив. Або повністю можна обмежити чат для усіх ,або щоб усі бачили всі чати. Додавати краще номерной вайбер або телеграм через e-chat. Бо якщо через key crm може виникнути проблема, яку ще не вирішили. Тому вся комунікація яку веде менеджер з робочого номера іде не через crm. Проблема з додаванням особистого номера була вирішена спеціалістом Пономар Владиславович за допомогою QR-коду. Дякую Дробові залишки для товарів працють лише при створенні заявки. Після того як додамо заявку,все залишається як і раніше. Тількі цілі значення і в рахунку і в заявці Також не можна редагувати дробові,система пише попередження ,що можна тількі цілі значення.
Налаштування KeyCRM - Відгуки про Keycrm.app
Можлива інтеграція і налаштування заявка keycrm- автоматично створення рахунка в 1с-автоматична інтеграція рахунка з 1с в заявку keycrm.
Займаюсь інтеграцією та налаштуванням crm.
Якщо у вас декілька каналів комунікацій наприклад чат ботів ,або вайбер за номером на кожного співробітника,то не можна дозволити щоб менеджер бачив тільки свій чат ,а чат інших не бачив. Або повністю можна обмежити чат для усіх ,або щоб усі бачили всі чати. Додавати краще номерной вайбер або телеграм через e-chat. Бо якщо через key crm може виникнути проблема, яку ще не вирішили. Тому вся комунікація яку веде менеджер з робочого номера іде не через crm.
Проблема з додаванням особистого номера була вирішена спеціалістом Пономар Владиславович за допомогою QR-коду. Дякую
Дробові залишки для товарів працють лише при створенні заявки. Після того як додамо заявку,все залишається як і раніше. Тількі цілі значення і в рахунку і в заявці Також не можна редагувати дробові,система пише попередження ,що можна тількі цілі значення.
відгук
Коментарі до відгуку