Я дуже незадоволена роботою операторів компанії Айкос. Мало того, що я вказала на сайті, що у мене не працює і зарядний пристрій, і тримач, так після замовлення заміни та здачі всього на пошті, прийшовши додому, виявила, що мені надіслали лише зарядний пристрій. Я відразу ж зв'язалася з оператором, і вони запевнили мене, що залагодять цю ситуацію і надішлють назад мій тримач, після чого я зможу оформити заміну. Однак протягом двох тижнів мені доводилося самій зв'язуватися з операторами і дізнаватися про хід вирішення питання. Щоразу я чула, що зараз створять заявку і треба почекати. Через два тижні мені зателефонував представник Айкос і повідомив, що їм надійшов мій зарядний пристрій без тримача! Мені цікаво, вони вважають своїх клієнтів дурнями? Це просто дно, а не компанія.
Робота коло центра - дно - Відгуки про IQOS
Однак протягом двох тижнів мені доводилося самій зв'язуватися з операторами і дізнаватися про хід вирішення питання. Щоразу я чула, що зараз створять заявку і треба почекати. Через два тижні мені зателефонував представник Айкос і повідомив, що їм надійшов мій зарядний пристрій без тримача! Мені цікаво, вони вважають своїх клієнтів дурнями? Це просто дно, а не компанія.
відгук
Коментарі до відгуку