Про те що інтернет не якісний, пропадає через кожні 5-10 хвилин, це вже писали, повністю згідна. Хотілось би підняти питання перед власниками фірми з надання послуг так званого "інтернету" по поводу ремонтних робіт. Чому при поломках клієнти повинні чекати по 4-6 днів майстрів, тому що вони зайняті на якихось інших роботах, суботу - неділю вони вихідні, а гроші за ці дні берете справно і ніхто й не думає перераховуть за ненадану послугу. В наш час революційних технологій коли інтернет значить у кожного з нас на рівні електроенергії або газового опалення (маю в виду онлайн-роботу, онлайн навчання...), враховуючи розростання мережі ваших клієнтів та немалі гроші які ми вам платим, чи не пора організувать роботу по сервісному обслуговуванню на протязі доби і в вихідні теж? Надіюсь що власники цікавляться відгуками, бо по другому до них не має доступу, крім оператора.
Інтерволокно в Котельві - Відгуки про Компания Интерволокно (Інтерволокно)
відгук
Коментарі до відгуку