Olga Mulko Відгук додано 29 липня, 2022 год16 переглядів
Якість товарів нормальна, але обслуговування просто жахливе. На топпер довелося чекати два тижні. При цьому його привезли взагалі не в той день, коли домовлялися, і поставили перед фактом - "Я приїхав, спускайтесь, забирайте замовлення".
Але найцікавіше, що в замовлення забули додати вже оплачений наматрацник. В результаті я чекала цей товар майже два місяці. При тому ніхто не передзвонив, не вибачився, не пояснив ситуацію. Доводилося самій раз на декілька днів телефонувати в магазин, щоб з’ясувати, скільки ж іще чекати.
Часто взагалі ніхто не брав слухавку. Але інколи все ж відповідали менеджери, щоразу різні, і у кожного була своя версія. То "забули доставити", то "ще не пошили", то "у вас же нестандартне замовлення".
Багато років купую товари в інтернеті, але вперше зіткнулася з настільки непрофесійною роботою. Поняття «клієнтоорієнтованість» - це взагалі не про них. 3 згодні 2 не згодні
Жахлива якість обслуговування! - Відгуки про Інтернет-магазин MatrasRoll
Але найцікавіше, що в замовлення забули додати вже оплачений наматрацник. В результаті я чекала цей товар майже два місяці. При тому ніхто не передзвонив, не вибачився, не пояснив ситуацію. Доводилося самій раз на декілька днів телефонувати в магазин, щоб з’ясувати, скільки ж іще чекати.
Часто взагалі ніхто не брав слухавку. Але інколи все ж відповідали менеджери, щоразу різні, і у кожного була своя версія. То "забули доставити", то "ще не пошили", то "у вас же нестандартне замовлення".
Багато років купую товари в інтернеті, але вперше зіткнулася з настільки непрофесійною роботою. Поняття «клієнтоорієнтованість» - це взагалі не про них.
3 згодні 2 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку