Алена Відгук додано 5 лютого, 2023 год1741 перегляд
Замовили телевізор . Закинула 400 грн . На слідуючий день телевізор прийшов на нп . Вдома ми виявили , що параметри не співпадають з тими , що ми замовили і оплатили . Сам телевізор дешева підробка жахливої якості ( це ми вже трохи згодом дізнались ).через інтернет Знайшли купу людей , яких ця контора кинула ( ми з чоловіком волонтери , тому осторонь не можем це залишити) Ми звернулись до кібер поліції , звідти Почали телефонувати ( зразу кажу -ваш номер відразу заблокований, дзвонили з іншого , третього номера ) . Дотелефонувались до менеджера Артема відразу ! На запитання чому така сумлінна якість відповідь Артема, яка записувалась -МИ РОБИМО ВСЕ , ЩОБ ВОНИ БУЛИ НЕ ЯК САМСУНГ , ЩОБ ДЕШЕВО ЗАВЕСТИ ДО НАШОЇ КРАЇНИ ! Далі ми косимо під дурочків просимо замінити телевізор , Артем ще так сміється з тебе -це ваще хіт ) каже все зробимо , замінимо ))) і все . Цей номер вже теж у блоку ! Дзовоню через день вже з 4 телефона .говорю вже з притензією чому телефони заблоковані !!!! Чому ніхто не передзвоню і тд . Артем як дурочці знову починає чисати. Потрібен час , він все оформив і тд ( і саме прикольне , що знов сміється з тебе )) типу як ви могли подумати ахахахахах Ця розмова теж записуються поліцією . 4 номер вже теж заблокований ))) Коротше . Ми написали 5 заяв і ще далі попадаємо на людей , яких кинула ця контора . Всі Дані цього горемагазина у поліції є . Але ми хочемо більше заяв !!!! Щоб вся країна у всіх соц сетях бачила рожі всіх засновників цього горебізнесу ,всіх менеджерів ( в першу чергу Артема ) ! І щоб сума , на яку вони кинули людей ще більше зросла !!! Зараз 3 телевізора на експертизі ! Виявляють всі дані - звідки вони привезені , як зареєстровані і тд . Доїдемо і до тих , хто кришує це все ! 12 згодні 4 не згодні
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших РЕАЛЬНИХ контактних даних та номером замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
А чого ви жалієтесь ? У вас взяли передоплату за доставку в дві сторони 400грн? Про це повідомляє консультант при замовленні. Вони саме для цього берусь, щоб ви при отримані могли оглянути і якщо вам щось не сподобається - відмовитись. В чому ваша проблема ? Це ж не футболку відправити в маленькому пакеті.
Ми забрали телевізор так як ціна нам повністю підходить. Інший новий ми купити фізично не зможемо. Назбираю куплю ще й мамі
Покупець має право вимагати передання оплаченого товару від продавця, або вимагати повернення суми попередньої оплати.
Можливість обрання одного з цих варіантів правової поведінки є правом тільки покупця, а не продавця.
Отже, волевиявлення щодо обрання одного з варіантів вимоги покупця має бути вчинено ним в активній однозначній формі такої поведінки, причому доведеної до продавця.
Оскільки законом не визначено форму пред’явлення такої вимоги покупця, останній може здійснити своє право будь-яким шляхом: як шляхом звернення до боржника з претензією, листом, телеграмою тощо, так і шляхом пред’явлення через суд вимоги у визначеній законом процесуальній формі — формі позову.
Якщо товар належної якості і відповідає всім заявленим вимогам, тоді продавцеві нічого боятися !😉
А коли товар фальсифікат ! Покупець має право у законному порядку отримати свою передплату у сумі 400грн😉. Тому, писати людям, чому ви возиущаєтесь ! Продавець себе страхує ! Це недоречно , як з особистої точки зору так і по нормі закону !
Шахраї . Кидають українців у такий час - Відгуки про Інтернет-магазин GROVERS
Закинула 400 грн . На слідуючий день телевізор прийшов на нп . Вдома ми виявили , що параметри не співпадають з тими , що ми замовили і оплатили . Сам телевізор дешева підробка жахливої якості ( це ми вже трохи згодом дізнались ).через інтернет Знайшли купу людей , яких ця контора кинула ( ми з чоловіком волонтери , тому осторонь не можем це залишити) Ми звернулись до кібер поліції , звідти Почали телефонувати ( зразу кажу -ваш номер відразу заблокований, дзвонили з іншого , третього номера ) . Дотелефонувались до менеджера Артема відразу ! На запитання чому така сумлінна якість відповідь Артема, яка записувалась -МИ РОБИМО ВСЕ , ЩОБ ВОНИ БУЛИ НЕ ЯК САМСУНГ , ЩОБ ДЕШЕВО ЗАВЕСТИ ДО НАШОЇ КРАЇНИ !
Далі ми косимо під дурочків просимо замінити телевізор , Артем ще так сміється з тебе -це ваще хіт ) каже все зробимо , замінимо ))) і все . Цей номер вже теж у блоку !
Дзовоню через день вже з 4 телефона .говорю вже з притензією чому телефони заблоковані !!!! Чому ніхто не передзвоню і тд . Артем як дурочці знову починає чисати. Потрібен час , він все оформив і тд ( і саме прикольне , що знов сміється з тебе )) типу як ви могли подумати ахахахахах
Ця розмова теж записуються поліцією .
4 номер вже теж заблокований )))
Коротше . Ми написали 5 заяв і ще далі попадаємо на людей , яких кинула ця контора . Всі Дані цього горемагазина у поліції є . Але ми хочемо більше заяв !!!! Щоб вся країна у всіх соц сетях бачила рожі всіх засновників цього горебізнесу ,всіх менеджерів ( в першу чергу Артема ) ! І щоб сума , на яку вони кинули людей ще більше зросла !!! Зараз 3 телевізора на експертизі ! Виявляють всі дані - звідки вони привезені , як зареєстровані і тд . Доїдемо і до тих , хто кришує це все !
12 згодні 4 не згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Приносимо вибачення за незручності. Просимо Вас детальніше описати ситуацію на електронну адресу [email protected], із зазначенням Ваших РЕАЛЬНИХ контактних даних та номером замовлення, щоб ми змогли розглянути дану ситуацію, та вжити відповідних заходів, щодо покращення якості нашої роботи.
Ми забрали телевізор так як ціна нам повністю підходить. Інший новий ми купити фізично не зможемо. Назбираю куплю ще й мамі
Можливість обрання одного з цих варіантів правової поведінки є правом тільки покупця, а не продавця.
Отже, волевиявлення щодо обрання одного з варіантів вимоги покупця має бути вчинено ним в активній однозначній формі такої поведінки, причому доведеної до продавця.
Оскільки законом не визначено форму пред’явлення такої вимоги покупця, останній може здійснити своє право будь-яким шляхом: як шляхом звернення до боржника з претензією, листом, телеграмою тощо, так і шляхом пред’явлення через суд вимоги у визначеній законом процесуальній формі — формі позову.
Якщо товар належної якості і відповідає всім заявленим вимогам, тоді продавцеві нічого боятися !😉
А коли товар фальсифікат ! Покупець має право у законному порядку отримати свою передплату у сумі 400грн😉. Тому, писати людям, чому ви возиущаєтесь ! Продавець себе страхує ! Це недоречно , як з особистої точки зору так і по нормі закону !