Игорь Відгук додано 22 травня, 2024 год33 перегляда
Чомусь не бачу своєї відповіді на коментар Grivasi, тому вирішив окремо написати. Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так добре, як пишете, то у вас би публікувалися на вашому сайті інші відгуки, а ви їх не публікуєте, вірніше публікуєте, які вам вигідно. 1 згоден
1. Якщо Ви не перший рік користуєтесь кешбек сервісами, та Ви не можете розібратися в тому, щоб кешбек фіксувався справно - Ваший досвід користування під сумнівом.
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.
1. У тому то й справа, що в інших місцях кешбек фіксується, а у вас ні. Так що досвід не поза сумнівом.
2. Якраз всі ваші рекомендації виконував (можна навіть наступного разу відео зняти), а результат нуль. Щодо паралельних замовлень, то не робіть з людей дурнів, спочатку у вас попробував, а потім такі самі товари через інший сервіс трохи пізніше.
3. Якби ви всі відгуки публікували, то опублікували би мій відгук, та й інших людей, а ви їх давно не публікуєте, нічого образливого там згідно законодавства там немає.
1. Як раз то і є сумніви, щодо Вашого досвіду користування. Ми формуємо партнерське посилання та потім отримуємо комісійні від AliExpress та ділимося частиною комісійних з користувачами, що і є "кешбек" для користувача. По Вашому акаунту AliExpress жодного разу не передавав нам комісійні, це означає, що або в AliExpress є технічні несправності, або користувач щось робить не так. Якщо би в AliExpress були несправності, тоді би ми не отримували комісійні від інших користувачів нашого сервісу. Тому так, Ваший досвід користування під сумнівом.
2. Відео замовлення нічого не дає. На відео буде видно тільки алгоритм дій, що є тільки однією із ланок яку потрібно дотримуватися для зарахування кешбеку. У випадку з AliExpress, якщо це був Hot товар важливі також дії користувача які були до активації кешбека, також AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам, а на рівні акаунту. Також важлива інформація на наявність сторонніх розширень (у випадку з телефоном це сторонніх додатків), які блокують рекламу та/або які пов'язані з AliExpress, наприклад сервіси по відстеженню посилок або динаміки цін. Також треба розуміти налаштування браузера та пристрою, саме тому, ми просимо змінити браузер чи пристрій якщо кешбек все одно не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів. Те, що ми не публікуємо відгуки які не вигідні нам, це виключно Ваша суб'єктивна думка.
Можемо і втретє повторити. Рекомендуємо Вам спершу почати з себе та розібратися в чому була проблема, оскільки з технічної сторони, не відображення кешбеку не було проблемою з нашої сторони, проблема є саме на стороні користувача.
Ви можете що завгодно писати, але факт залишається фактом: в іншому місці кешбек фіксується, а увас ні. Щодо відгуків, то чомусь не опублікували, і не тільки мій, хоч нічого образливого там не було, а все по суті. Так що прощавайте! Колись контролюючі органи і до вас доберуться.
ответ представителю Grivasi - Відгуки про Grivasi - украинский кэшбэк сервис
Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так добре, як пишете, то у вас би публікувалися на вашому сайті інші відгуки, а ви їх не публікуєте, вірніше публікуєте, які вам вигідно.
1 згоден
відгук
Коментарі до відгуку
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.
2. Якраз всі ваші рекомендації виконував (можна навіть наступного разу відео зняти), а результат нуль. Щодо паралельних замовлень, то не робіть з людей дурнів, спочатку у вас попробував, а потім такі самі товари через інший сервіс трохи пізніше.
3. Якби ви всі відгуки публікували, то опублікували би мій відгук, та й інших людей, а ви їх давно не публікуєте, нічого образливого там згідно законодавства там немає.
2. Відео замовлення нічого не дає. На відео буде видно тільки алгоритм дій, що є тільки однією із ланок яку потрібно дотримуватися для зарахування кешбеку. У випадку з AliExpress, якщо це був Hot товар важливі також дії користувача які були до активації кешбека, також AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам, а на рівні акаунту. Також важлива інформація на наявність сторонніх розширень (у випадку з телефоном це сторонніх додатків), які блокують рекламу та/або які пов'язані з AliExpress, наприклад сервіси по відстеженню посилок або динаміки цін. Також треба розуміти налаштування браузера та пристрою, саме тому, ми просимо змінити браузер чи пристрій якщо кешбек все одно не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів. Те, що ми не публікуємо відгуки які не вигідні нам, це виключно Ваша суб'єктивна думка.
Можемо і втретє повторити. Рекомендуємо Вам спершу почати з себе та розібратися в чому була проблема, оскільки з технічної сторони, не відображення кешбеку не було проблемою з нашої сторони, проблема є саме на стороні користувача.