Игорь Відгук додано 19 травня, 2024 год33 перегляда
Хотів використовувати цей сервіс кешбеку. Що тільки не робив, всі інструкції техпідтримки зробив (і перевіряв на афілантність і замовляв через мобільний додаток з активацією через мобільний браузер), але ні разу так кешбек і не був нарахований. Результат нуль. І судячи по відгукам тут і в інших місцях - в інших користувачів також за останні часи нічого не виходить. Схоже, такі ж мошенніки, як і інші. 2 згодні
Якщо Ви вважаєте, що ми такіж "шахраї" як і інші, можливо справа не в нас "шахраях", а в тому, що Ви не вмієте користуватися кешбек - сервісом?
Чомусь у інших наших користувачів кешбек фіксується справно, але знаходяться іноді користувачі які замість того, щоб розібратися в чому вони допускають помилку, відразу біжать залишати негативні відгуки.
Окрім того, що потрібно дотримуватися базових правил замовлень з кешбеком, AliExpress дуже складна як технічно так і по умовам партнерська програма. В неї є неафіліатні товари/магазини/бренди, є Hot товари за якими кешбек зараховується по іншому алгоритму на відмінну від звичайних товарі та ці Hot товари ніяк не відрізнити від звичайних товарів під час замовлень. Також технічно AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам як більшість магазинів, а на рівні акаунту, тому важливо не тільки взаємодія з AliExpress через пристрий через яке було замовлення, але важливо також яка була взаємодія з інших пристроїв через які заходили на AliExpress як до так і після активації кешбека.
Зараз через комп'ютерну версію кешбек може фіксуватися некоректно в AliExpress, тому наразі єдиний робочий варіант це купувати через смартфон активувавши кешбек через мобільний браузер з перенаправленням відразу в додаток AliExpress. Якщо при перевірці інструмент показує, що товар афіліатний, а також Ви окремо перевірили, що він не відноситься до неафіліатних магазинів та брендів, потрібно змінювати браузер чи пристрій для активації кешбека. А щоб виключити причину в Hot товарах, потрібно виключити переходи за сторонніми посиланнями навіть до активації кешбека в т.ч і з інших пристроїв, навіть з тих, через які Ви не купуєте з кешбеком але заходите на AliExpress.
Ми рекомендуємо Вам почати з себе, проаналізувати ще раз всі правила та наші рекомендації, якщо кешбек не буде фіксуватися, тоді змінювати браузер або пристрій для активації кешбека. Тільки так Ви зрозумієте в чому була помилка, або що саме блокувало/перехоплювало кешбек, замість того, щоб розказувати, що хтось там "шахрай".
Так ви і є шахраї, я згоден автором відгуку. Пару років намагавсь користуватись. Зкурвились остаточно. Іноді таки проскакували кешбеки, але тільки на некоштовні товари. від 10-15 доларів покупки загадково не помічаються
Я вже не один рік користуюся сервісами кешбека, тому знаю, як це працює. Це по-перше. По-друге: всі рекомендації, які ви мені писали, виконував, але результат нуль, при тому, що на іншому сервісі такі самі товари спрацьовують навіть через сайт, якщо замовляти. По-третє: якби у вас було все так добре, як пишете, то у вас би публікувалися на вашому сайті інші відгуки, а ви їх не публікуєте, вірніше публікуєте, які вам вигідно.
1. Якщо Ви не перший рік користуєтесь кешбек сервісами, та Ви не можете розібратися в тому, щоб кешбек фіксувався справно - Ваший досвід користування під сумнівом.
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.
1. Якщо Ви не перший рік користуєтесь кешбек сервісами, та Ви не можете розібратися в тому, щоб кешбек фіксувався справно - Ваший досвід користування під сумнівом.
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.
Можна що завгодно писати, але факт залишається фактом: на іншому сервісі кешбек фіксується, а увас ні. Щодо відгуків, то чомусь мій відгук не опублікували, і не тільки мій, хоч нічого образливого там не було, а все по суті. Так що прощавайте! Колись контролюючі органи і до вас доберуться.
нет кешбека - Відгуки про Grivasi - украинский кэшбэк сервис
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
Чомусь у інших наших користувачів кешбек фіксується справно, але знаходяться іноді користувачі які замість того, щоб розібратися в чому вони допускають помилку, відразу біжать залишати негативні відгуки.
Окрім того, що потрібно дотримуватися базових правил замовлень з кешбеком, AliExpress дуже складна як технічно так і по умовам партнерська програма. В неї є неафіліатні товари/магазини/бренди, є Hot товари за якими кешбек зараховується по іншому алгоритму на відмінну від звичайних товарі та ці Hot товари ніяк не відрізнити від звичайних товарів під час замовлень. Також технічно AliExpress відслідковує інформацію не просто по кукам як більшість магазинів, а на рівні акаунту, тому важливо не тільки взаємодія з AliExpress через пристрий через яке було замовлення, але важливо також яка була взаємодія з інших пристроїв через які заходили на AliExpress як до так і після активації кешбека.
Зараз через комп'ютерну версію кешбек може фіксуватися некоректно в AliExpress, тому наразі єдиний робочий варіант це купувати через смартфон активувавши кешбек через мобільний браузер з перенаправленням відразу в додаток AliExpress. Якщо при перевірці інструмент показує, що товар афіліатний, а також Ви окремо перевірили, що він не відноситься до неафіліатних магазинів та брендів, потрібно змінювати браузер чи пристрій для активації кешбека. А щоб виключити причину в Hot товарах, потрібно виключити переходи за сторонніми посиланнями навіть до активації кешбека в т.ч і з інших пристроїв, навіть з тих, через які Ви не купуєте з кешбеком але заходите на AliExpress.
Ми рекомендуємо Вам почати з себе, проаналізувати ще раз всі правила та наші рекомендації, якщо кешбек не буде фіксуватися, тоді змінювати браузер або пристрій для активації кешбека. Тільки так Ви зрозумієте в чому була помилка, або що саме блокувало/перехоплювало кешбек, замість того, щоб розказувати, що хтось там "шахрай".
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.
2. Якщо би Ви дотрумувалися всіх наших рекомендацій - тоді кешбек би зафіксувався при умові, що це дійсно афіліатний товар та не відноситься до неафіліатних брендів/магазинів. У різних сервісів можуть бути різні умови, наприклад в Леті кешбек нараховується за неафіліатні товари, у нас та у інших сервісах - не нараховується. Також, якщо Ви паралельно активуєте кешбек у інших сервісах не дивно, що кешбек у нас не фіксується.
3. Ми публікуємо відгуки у нас не тільки які нам вигідно, а всі які відповідають дійсності та не містять образливих слів.
Всеж таки, рекомендуємо Вам почати з себе, та розібратися як працюють кешбек сервіси, а не звинувачити в своїх помилках інших.