Alex Відгук додано 1 вересня, 2022 год37 переглядів
Обманывают людей. Реальные отзывы у себя на сайте не публикуют. Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен. Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы. С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так вот знайте, мы желаем побыстрее вам загнуться и судя по всему это не за горами. А еще такого же отношения от людей как у вас к своим клиентам!!! В доказательство прикладываю скрин с тех поддержки если это можно так назвать И да чуть не забыл, моя оценка -5 2 згодні
Дуже добре, що підкріпили скрін ваших звернень. А ще краще було підкріпити вміст звернень, щоб інші люди бачили, як ви хамите в кожному зверненні.
1. По замовленню яке "закрите". У нас вказані терміни за якими AliExpress оновлює статуси кешбеку, а саме протягом 60 діб після закриття замовлення на AliExpress. Але ж ви цього не знаєте, як і напевно не знаєте правил сервісу судячи з того, що у вас не зараховується кешбек, хотя манера спілкування у вас така, що ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки. Також статус по кешбеку від AliExpress може зависнути якщо відкрити суперечку, навіть якщо суперечка буде потім відразу закрита. За правилами AliExpress кешбек не передбачено якщо буде сам факт відкриття суперечки не залежно від результату. Якщо пройшло більше 60 діб і AliExpress не підтвердив кешбек, а також не було відкрито суперечки по замовленню, ми вирішуємо подібні ситуації в індивідуальному порядку.
2. Коли ви хамите, а також пишите, що служба підтримки "пишет что попало", "используете подготовленные фразы", "значит такие вы специалисты", то в такому випадку навіщо звертатися в службу підтримки, якщо ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки, а відповіді від служби підтримки це для вас не відповіді, а "стандартные фразы".
3. Акаунт не був заморожений. Вам тільки обмежили доступ до активації кешбеку, щоб ви більше не користувалися нашим сервісом, а також відключили від служби підтримки. По вашій заявці була спроба виплати, але сервіс вебмані вказав, що ваш акаунт не активний, деталі будуть вислані отримувачу.
Никогда не связывайтесь с этими мошениками - Відгуки про Grivasi - украинский кэшбэк сервис
Если у вас закрыт заказ кешбэк зависает без всяких причин и не доступен.
Поддержка вообще дно. Сначала были стандартные фразы а потом вообще перестали отвечать. Думал вывести те деньги, что были подтверждены - все заморозили и не отвечают на вопросы.
С***и, вы же это читаете, отзывы о своем сайте. Так вот знайте, мы желаем побыстрее вам загнуться и судя по всему это не за горами. А еще такого же отношения от людей как у вас к своим клиентам!!!
В доказательство прикладываю скрин с тех поддержки если это можно так назвать
И да чуть не забыл, моя оценка -5
2 згодні
відгук
Коментарі до відгуку
1. По замовленню яке "закрите". У нас вказані терміни за якими AliExpress оновлює статуси кешбеку, а саме протягом 60 діб після закриття замовлення на AliExpress. Але ж ви цього не знаєте, як і напевно не знаєте правил сервісу судячи з того, що у вас не зараховується кешбек, хотя манера спілкування у вас така, що ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки. Також статус по кешбеку від AliExpress може зависнути якщо відкрити суперечку, навіть якщо суперечка буде потім відразу закрита. За правилами AliExpress кешбек не передбачено якщо буде сам факт відкриття суперечки не залежно від результату. Якщо пройшло більше 60 діб і AliExpress не підтвердив кешбек, а також не було відкрито суперечки по замовленню, ми вирішуємо подібні ситуації в індивідуальному порядку.
2. Коли ви хамите, а також пишите, що служба підтримки "пишет что попало", "используете подготовленные фразы", "значит такие вы специалисты", то в такому випадку навіщо звертатися в службу підтримки, якщо ви вважаєте себе "розумнішим" за службу підтримки, а відповіді від служби підтримки це для вас не відповіді, а "стандартные фразы".
3. Акаунт не був заморожений. Вам тільки обмежили доступ до активації кешбеку, щоб ви більше не користувалися нашим сервісом, а також відключили від служби підтримки. По вашій заявці була спроба виплати, але сервіс вебмані вказав, що ваш акаунт не активний, деталі будуть вислані отримувачу.