Гарантийный сервис Samsung в Украине
Гарантийный сервис Samsung в Украине - занимается предоставлением услуг по ремонту и обслуживанию техники фирмы Samsung в Украине. Ремонт мобильных телефонов, телевизоров, компьютерной технии, аудио и видео техники, бытовой техники...
Сервісні центри
Поломали техніку і примушують ремонтувати далі - Відгуки про Гарантийный сервис Samsung в Украине
Samsung відразу звинуватив, що треба було дивитись коли отримували.
На питання, як дивитись коли все було запаковано у заводську плівку, - запропонували рішення.
Нададуть додатково пів року гарантії і безкоштовно замінять на нові ці дефектні запчастинни щоб не повертати.
Погодились.
Повірили у порядність і скориставшись послугою "встановлення" від Samsung, викликали майстра якій пояснив скількі треба загружати прання, зробив перший пуск прання та провів діагностику.
Після цього єдиного акту прання, пральною машиною не користуємось, чекаємо на заміну. Пройшов майже місяць. Зʼявляється мастер із сервісного центру Samsung, місто Луцьк, Волинська обл.
У процесі заміни майстер не міг безперешкодно зняти запчатстини, так як із його слів там заводський клей тримав, впираючись колінами у корпус пралкі та використовуя фізичні зусілля, остаточно зруйнува весь естетичний зовнішній вигляд дорогої техніки, пошкодивши ще три деталі - верхню, бокову та нижню частини корпусу.
Пошкодив фарбу, що призведе до коррозії.
Майстер поводив себе так нібито він бог, а ми тут взагалі як нікчемний додаток до його виконання обов?зків по обслуговуванню.
Телефонуємо до СЦ Samsung, щоб зʼясувати де паперова форма в якої можна зазначити про пошкодження майстром інших запчастин. У відповідь, постійно перебивають, намагаючись вже звинуватити вас у чомусь.
Добре.
Написали про однє з пошкоджень що вмістилось на паперці якій нам надав для підпису майстер, та звернулись на горячу лінію Samsung із вимогою обміну пральної машинкі на нову або повернення коштів.
Відповідь менеджера Марія була категорично: - Ні !!!
Будемо далі ремонтувати (ломати, псувати) і замінювати що пошкодив майстер але будем відправляти Hовою Поштою до інших СЦ.
Я купляю великогабаритну техніку із розрахунку що є сервіс біля мене і що я можу викликати майстра щоб не пересилати по всій країні і не шукати потім нових пошкоджень від транспортування перевізником. Як що СЦ у місті Луцьк, Волинська область, не відповідаеє профессійним вимогам і псує не тількі техніку, а і репутацію Офіційного магазина Samsung і Samsung в цілому, як всесвітьного бренду то для чого при купівлі великогабаритної техніки Магазин Samsung пропонує і запевняє покупця що буде все гаразд і на найвищому рівні і тим самим вводить покупця не тількі в оману, а ще наражає на ризик порушення психіки клієнта після таких ремонтів? Менеджера Марія, номер запиту 1199305178 повідомила наступне:
_пралку Новою Поштою будуть відправляти у інший СЦ і будуть безкоштовно ремонтувати і що така сітуація - ЦІЛКОМ ПРИПУСТИМА і вирішується лише так.
При цьому я повинен ії самостійно доставити до відділення Нової пошти і запакувати.
Питання: майстер СЦ разпакував та встановив машинку, в мене упакування заложенного виробником для транспортування - немає, як що при транспортуванні буде порушена сіметрія конструкції це призведе до виходу передчасного з ладу рухомих частин, як це зрозуміти?
Пропоунують писати листа президенту команії Samsung у Корею як що я не погоджуюсь.
І що саме цікаве, що на передоні цього ремонту, як що цей акт вандалізму так можна назвати, ми замовили та оплатили вже холодильник Samsung якій зараз поки що у перевізника Нова Пошта і дивлячись на цей сервіс, ми реально БОЇМОСЬ його забирати. Слід зазначити, що майстер навіть не встановив пральну машину по рівню, щоб не було передчасного вироблення рухомих механізмів і в цілому поломки.
відгук
Коментарі до відгуку