Fozzy Group відгуки
з оцінкою «Погано»

Відгуки клієнтів, співробітників, відгуки про роботодавців
Fozzy Group
1.8 5
31 відгук / 44403 перегляда
Важливо! З метою актуальності, рейтинг і результати відгуків, які відображаються на графіку, обчислюються на підставі 100 останніх відгуків
Відгуки з позначкою "Проблема вирішена" не враховуються

Коли як повезе, але мені шось не завжди везе

Влад Влад вівторок, 9 вересня
Замовляти у Fozzy - це лотерея ще та!
Коли лише почала купувати онлайн у цьому магазині, усе влаштовувало й підкуповувала безкоштовна й досить швидка доставка.
Потім почалися приколи з просрочкою і якимись дивними товарами (то ваговий сир привезуть із різними стікерами й датами, то запаковану нарізку з наклєїним стікером, наче це ваговий продукт). Постійно якісь просрочки. А фрукти/овочі приїжають... Читати відгук
Замовляти у Fozzy - це лотерея ще та!
Коли лише почала купувати онлайн у цьому магазині, усе влаштовувало й підкуповувала безкоштовна й досить швидка доставка.
Потім почалися приколи з просрочкою і якимись дивними товарами (то ваговий сир привезуть із різними стікерами й датами, то запаковану нарізку з наклєїним стікером, наче це ваговий продукт). Постійно якісь просрочки. А фрукти/овочі приїжають взагалі жахливі! Іще почалт піднімать ціни на безкоштовну доставку.
Якось сходив у їхній магазин у Вавілоні і взагалі перехотів купувати там щось. Нє, не скажу, що все погано. Є хороші товари, норм продавці і приємні ціни. Но відділи з овочами, рибою, мясом і заморозкою - це жестяк!
Тепер це у них не замовляю. Думаю, шо взагалі треба відмовлятися від них. Бо останнім часом кур'єри запізнюються, не довозять продукти і взагалі не стоїть воно того!

Продавець хамка

Покупець Покупець 16 серпня, 2025 год
Відвідую Фоззі часто але вчора була вкотре неприємно вражена поведінкою продавчині Лесі Воробйова. На вітрині самообслуговування лежали кролячі тушки без зазначення ціни. Ні загального цінника на товар, ні стікерів на упаковках. На питання про вартість продукту кривилася, показувала невдоволення. Сказала "там є стікери". Коли я піднесла завакуумований товар, щоб вона все ж вказала ціну, вона довго клацала на вагах і... Читати відгук Відвідую Фоззі часто але вчора була вкотре неприємно вражена поведінкою продавчині Лесі Воробйова. На вітрині самообслуговування лежали кролячі тушки без зазначення ціни. Ні загального цінника на товар, ні стікерів на упаковках. На питання про вартість продукту кривилася, показувала невдоволення. Сказала "там є стікери". Коли я піднесла завакуумований товар, щоб вона все ж вказала ціну, вона довго клацала на вагах і бурчала, тоді дістала стікер та назвала ціну. Я сказала, що варто наклеїти його, щоб люди знали. Відповіла з викликом і незадоволенням : "не треба тут мені указувати, що мені робити". Дуже неприємно. Не хочеться взагалі з такими мати справу. Грубість, зверхність і хамство.

що таке направді доставка

Гость Гость 21 травня, 2025 год
Ніби зручно, обрати на сайті і тобі привезуть, але навіть з відгуків ви бачите скільки просрочки вони продають, тут лише ті люди хто знайшов час та мав бажання поділитися а скільки ще тих хто не захотів тримати в себе вонюче м'ясо, яке приїдуть та заберуть або ту картоплю, що чорна всередині або заморозку, яка чомусь приїхала зовсім розморожена. Так от,... Читати відгук Ніби зручно, обрати на сайті і тобі привезуть, але навіть з відгуків ви бачите скільки просрочки вони продають, тут лише ті люди хто знайшов час та мав бажання поділитися а скільки ще тих хто не захотів тримати в себе вонюче м'ясо, яке приїдуть та заберуть або ту картоплю, що чорна всередині або заморозку, яка чомусь приїхала зовсім розморожена. Так от, я замовляю доставку давно та в багатьох маркетах (залежно від часу на коли вже потрібно, бо сільпо зробить це швидко, а тут за добу лише потрібно замовляти але є товари до яких ти звик і вони є лише тут, технічна база весь час глючить-якщо замовив з першої спроби то повезло).Головне що я побачила, що майже в кожному замовленні буде щось зіпсоване, переважно це м'ясні продукти але не обов'язково. Тобто доставка це для фоззі гарненький спосіб збуту неліквідних товарів. Не кожен буде морочитися з поверненням бо це знову водія чекати і в кожного свої обставини.

Додаток до 2 останніх відгуків.

Людмила Людмила 18 травня, 2025 год
В замовленні був ошийок з яловичини, 400 г. Привезли 320 г, свіже м"ясо, але лопатка. Вона дешевша всього на 20 гр. Але мені потрібен був ошийок. Видно якийсь маленький залишок був і привезли м"ясо з лопатки.
Переваги:
  1. Свіже.
Недоліки:
  1. Не те м"ясо.

Поклали не те, що було замовлено і не слова про це не сказали

Гость Гость 19 квітня, 2025 год
Замовляла одні вершки упаковку
Коли телефонував фахівець щоб підтвердити, що є в наявності чого нема і слова не були за вершки
Отримали доставку, розпаковую, а в замовлені не ті вершки, що я замовляла
А три пачки вершків маленьких, яких у мене в замовлені геть не було
Дуже класно працюєте
Я вже мовчу за гнилу каратоплю... Читати відгук
Замовляла одні вершки упаковку
Коли телефонував фахівець щоб підтвердити, що є в наявності чого нема і слова не були за вершки
Отримали доставку, розпаковую, а в замовлені не ті вершки, що я замовляла
А три пачки вершків маленьких, яких у мене в замовлені геть не було
Дуже класно працюєте
Я вже мовчу за гнилу каратоплю і коли не коли вонюче мʼясо

Мясо брать нельзя

Гость Гость 1 квітня, 2025 год
Раньше мясо было хоть и накачанное, но нормальное. В этот раз привезли кнурятину. Вонь на весь дом, 600 грн в мусор.

Мясо накачано водой

Гость Гость 13 березня, 2025 год
Люблю Фоззи в Кременчуге.Но мясо там-это ужас.Оно настолько накачано водой,что жарить его невозможно.С пол кило мяса вытапливается пол сковороды воды.И это касается что курицы,что свинины.И не одна я это заметила.

Доставку роблять майже просроченого товару

Гость Гость 18 лютого, 2025 год
Другий негативний відгук за 3-4 місяці. Перший раз підсунули заморожену картоплю фрі з пліснявою, але гроші повернули. В цей раз замовила 17.02.2025 року 24 пляшки пива з доставкою на 18.02.2025. Пиво мені потрібно на мій день народження 23.02.2025. Яке було моє здивування, коли 14 пляшок виявилися з кінцевим терміном споживання 22.02.2025, решта 10 пляшок 03.06.2025. Тобто, 14 пляшок по ціні... Читати відгук Другий негативний відгук за 3-4 місяці. Перший раз підсунули заморожену картоплю фрі з пліснявою, але гроші повернули. В цей раз замовила 17.02.2025 року 24 пляшки пива з доставкою на 18.02.2025. Пиво мені потрібно на мій день народження 23.02.2025. Яке було моє здивування, коли 14 пляшок виявилися з кінцевим терміном споживання 22.02.2025, решта 10 пляшок 03.06.2025. Тобто, 14 пляшок по ціні майже 50 грн. кожна, я можу просто викинути, бо пропонувати гостям просрочене пиво якось неправильно... може це гарний урок на майбутнє, щоб нічого більше не замовляти у Фоззі

Обман на кассі Кременчук

Михайло Михайло 11 лютого, 2025 год
У вашому магазині не вперше отримую обман на кассі з чеками!
Якось цікаво
у вас виходить...
цінник пишите один, а представляєте другой товар.. А також в чеке додатку заднім числом змінюється отриманий товар який з вказаним в паперовому не співпадає. Розрахунок на те що покупець як то кажуть не отходя від каси не перевірить або за 50-100грн. і свій ... Читати відгук
У вашому магазині не вперше отримую обман на кассі з чеками!
Якось цікаво
у вас виходить...
цінник пишите один, а представляєте другой товар.. А також в чеке додатку заднім числом змінюється отриманий товар який з вказаним в паперовому не співпадає. Розрахунок на те що покупець як то кажуть не отходя від каси не перевірить або за 50-100грн. і свій Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук час не поїде шукати справедливість .Одним словом у вашому магазині є працівники аферисти. Через таких ваш магазин поганий! Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук Fozzy Group - Обман на кассі Кременчук

Повне розчарування.

Оксана Оксана 1 липня, 2024 год
Багато років робили покупки в сеті цього супермаркету.
Дочка зробила замовлення тату на день народження.
І що...замовлення прийшло без 11 пачок цигарок.
Гроши зняли,а цигарки забули покласти,це як?
Зробили звернення і 10 днів тишина.
Настрій зіпсований і у дочки і у чоловіка.
Мені прикро що таке трапляеться в цей час.
Повне розчарування..

Без бесплатной доставки

Михаил Михаил 30 серпня, 2023 год
Ребята заказывай у вас а сейчас нет бесплатно вы потеряли уже 5 клиентов в один миг больше заказывать не буду
Недоліки:
  1. Убрали бесплатно

Доставка наявність продукту

Гость Гость 30 травня, 2023 год
Майте на увазі що при замовленні , підтвердженні товару не факт що буде доставлений ,я так розумію у них там кожен працівник в робочий час живе своїм життям ...

Вино в пачці від господарського мила

Василь Василь 21 вересня, 2022 год
Замовляв вино вартістю 750 грн (замовлення #778251 від 19.09.22). Прийшло упакованим в пачці від господарського мила з різким запахом, яким здалека віддавало і від пачки, і від пляшки. В людей явно не хватає або пачок або розуму

Безсмертна курага

Вероніка Вероніка 29 серпня, 2022 год

Замовляла доставку і мені приїхала екстра суха курага.
Зазвичай все чудово, але цього разу не пощастило
Переваги:
  1. Не викидають продукти
Недоліки:
  1. Продають старі продукти

Недовешивают по заказам

Леонид Леонид 20 серпня, 2021 год
Пользуюсь услугами этого магазина уже не первый год а именно заказываю продукты на дом, доставка у них выгодная от суммы заказа и в итоге бесплатно выходит, полюс цены на сами продукты отличные. В начале все было просто замечательно взвешивал мясо по прибытию и все было тютелька в тютельку. Спустя год решил повторить и проверить и был неприятно удивлен:
Недовес... Читати відгук
Пользуюсь услугами этого магазина уже не первый год а именно заказываю продукты на дом, доставка у них выгодная от суммы заказа и в итоге бесплатно выходит, полюс цены на сами продукты отличные. В начале все было просто замечательно взвешивал мясо по прибытию и все было тютелька в тютельку. Спустя год решил повторить и проверить и был неприятно удивлен:
Недовес по мясу: бедрышки 53 грамма, зубатка кулек разорван видно что заменили после взвешивания содержимое и следовательно не хватает 51 грамма и фарш свинной 40 граммов, овощи и фрукты не проверял там еще можно закрыть глаза..

Учитывая что закупки делаю раз в 3-5 дней стабильно то сумма выходит приличная и недовес тоже...
Раньше взвешивал когда начинал с вами работать и все было отлично думал что и дальше так будет, наивный...

заказ 481607
Переваги:
  1. Доставка в срок, цены на продукты приемлемые если сравнивать с конкурентами.
Недоліки:
  1. обворовывают, недовес, если пропустил звонок на замену продуктов уже что-то добавить не выйдет...

Не приятный персонал

Гость Гость 7 липня, 2021 год
Хочу оставить отзыв о Фоззи на Заболотного .
Сегодня 07.07.2021 мы приехали скупится в магазин .Сразу при входе начали выбирать химию ...обнаружили телефон на прилавке.Телефон я забрала,и мы дальше выбирали товары по отделу...крутились вообщем +-20-30 метров от находки ...переодически посматривала на телефон,и очень сильно удивило что никто не звонил .проходит мин 10..мы даже до конфет не дошли .подлетает ко мне... Читати відгук
Хочу оставить отзыв о Фоззи на Заболотного .
Сегодня 07.07.2021 мы приехали скупится в магазин .Сразу при входе начали выбирать химию ...обнаружили телефон на прилавке.Телефон я забрала,и мы дальше выбирали товары по отделу...крутились вообщем +-20-30 метров от находки ...переодически посматривала на телефон,и очень сильно удивило что никто не звонил .проходит мин 10..мы даже до конфет не дошли .подлетает ко мне ТИПОК(именно так)с ним вместе сзади представитель по идеи СБ( был представительно одет)и этот типок ко мне с наездом ..:
-ты не хочешь вернуть телефон который ты забрала,это корпоративный телефон!!!верни его немедленно.
СБ стоит с больными глазами (в шоке)и так смотрит на этого пацана и молчит ...
Я-хочу,а почему вы не звоните.?я вообще то ждала звонка.(в это время как говорю ,достаю телефон)
Он-это корпоративный телефон
Я-но там же карточка есть !
Он- что то пробурчал ,выхватил телефон и убежал .
Когда бежал по торговому залу ,разговаривал по тому телефону который нашли.(не понимаю почему он не звонил и не искал его)Я не выдержала и сказала ему-в следующий раз при такой ситуации вам никто телефон не отдаст ,с вашем отношением..он опять что то пробурчал и побежал вперёд типо меня не слышит.
Очень не приятно такое к себе отношение ...он себя так вёл ,вроде я у него с кармана телефон вытянула и стояла морозилась тип ничего не видела ,ничего не слышала ...
Вообщем мне не нужно было ни деньги ни подарки ,просто хотелось хотя бы человеческое СПАСИБО.
Но от быдла это не видать.
От этой ситуации остался неприятный осадок ,и впечатление о Фоззи.

Булочка Равлин с яблоком

Татьяна Татьяна 18 червня, 2021 год
Делала онлайн заказ. В нем были булочки, одна из них Равлин с яблуком 180 г.
Это почти плоская булочка с начинкой которой просто размазано яблочное варенье грам 10
Переваги:
  1. Доставка онлайн заказа
  2. Хороший ассортимент
  3. Приемлемые цены
Недоліки:
  1. Доставка часто не приезжает в свое время
  2. Практически всегда нет в наличии заказываемого товара пару и более позиций из списка
  3. Привозят мясо курицы в основном с запахом тухлятины
  4. В овощах бывают ложат порчиные

Ничего хорошего

Ник. Ник. 21 березня, 2021 год
Цены завышенные ( в сравнении с тем же атб), часто ценники не соответствует товару, овощи и фрукты - либо недоспелые либо подвявшие .

Фоззі, с.Пролиски, Київська область

Майя Майя 22 серпня, 2020 год
Прочекали біля Центра обслуговування хвилин 20. Ніхто незнає де спеціалісти. Нікого не має. Телефонів не має. Для вас не важливий зворотній зв'язок з клієнтом... інші маркети за відгуки бали начисляють....
Переваги:
  1. Мало
Недоліки:
  1. Багато. Маркетингова служба абсолютно не працює.

Fozzy в Art Mall

Андрей Андрей 17 березня, 2019 год
Научите своих сотрудников нарезать хамон, 200 гр порезала за 10 сек, грубо говоря, на стейки. Кто же его покупать будет?

Поведінка касира

Богдана Богдана 12 лютого, 2019 год
Зверніть увагу на хамське відношення до покупців продавця Людмили Цимбалюк, касир Фоззі, що в ТЦ Городок на Петрівці.

Жёлтый арбуз

Гость Гость (Украина) 29 серпня, 2018 год
Купили жёлтый арбуз , его цена примерно в два раза дороже чем обычного, в нутри оказался пустым, только немного мякоти сбоку (применено 2-4 см), на вкус хрустящий и сладкий, на фотографии в магазине он был с сердцевинной. Г. Киев ул. Заболотного 37

фоззи в заднице

фоззи клиент бывший фоззи клиент бывший (Украина, Київ) 14 квітня, 2018 год
то что с апреля начало творить правление фоззи петровка на голову не налезет.все супермаркеты борятся за клиентов а фоззи пошло выше оттолкнуло их.теперь что бы на авто скупиться надо купить минимум на 300 грн что бы парковку не оплачивать я 2 раза в неделю заезжал покупать продукты на разные суммы но теперь я даже за бесплатными продуктами не поеду... Читати відгук то что с апреля начало творить правление фоззи петровка на голову не налезет.все супермаркеты борятся за клиентов а фоззи пошло выше оттолкнуло их.теперь что бы на авто скупиться надо купить минимум на 300 грн что бы парковку не оплачивать я 2 раза в неделю заезжал покупать продукты на разные суммы но теперь я даже за бесплатными продуктами не поеду в магазин который для меня был на высоте.маразм для клиентов.насколько сильно не люблю ашан но теперь выбора нет.буду только в ашане покупать
Переваги:
  1. ассотримент цены раскладка все суппер
Недоліки:
  1. не ценят клиентов .платная парковка нет велопарковки нет средних пакетов на кассе
1 згоден

неразбериха с ценниками.

Василий Василий (Украина, Київ) 29 жовтня, 2017 год
Сегодня покупал подсолнечное масло,смотрю два ценника с двумя одинаковыми штрих кодами но с двумя разными ценами.(смотри фото)Пошел к сканеру проверить цену товара,увы сканер тоже не работает.В общем впечатление плохое и настроение испорченное.

зашел купить

Гость Гость (Украина) 15 липня, 2017 год
Видно, что обслуга в маркете низкообразованная. Продавцов тупо не найти, а если что спросить, то одно мычание и непонимание, какие то перепуганные или зашуганные. Одеты в какой то бомжацкой форме. Охраны вообще не видно. В админотделе вообще какие то бабы тупорылые с лениво мятыми крашеными мордами. Печалька.

Все для покупця...

Владимир Владимир (Украина, Київ) 29 червня, 2017 год
Неприємний спогад залишився про цей магазин в м . Вишневому. Купив черешню в цьому магазині яка виявился надто дорогою оскільки цінника за кілограм не було , а була ціна за фасовану по пів кілограма .Розібравшись що це тільки ціна за... Читати відгук Неприємний спогад залишився про цей магазин в м . Вишневому. Купив черешню в цьому магазині яка виявился надто дорогою оскільки цінника за кілограм не було , а була ціна за фасовану по пів кілограма .Розібравшись що це тільки ціна за фасовану черешню ( досить часто шахрайські методи присутні в магазинах) попросив повернути товар та віддати гроші оскільки при середній ціні по Києву черешня продається по 35-40 гривень , а в них виходить 56 гривень! Та повертати гроші цей магазин пенсіонеру категорично відмовився , оскільки "вірус Петя" попсував базу розрахунків з клієнтами - товар видає, а назад не приймає. Чесно кажучи був неприємно вражений відношенням до покупця.

Рассчитывайте время доставки!!!

Гость Гость (Украина, Київ) 19 травня, 2017 год
Привезли продукты с опозданием на час!Когда у людей маленькие дети,которое в определенное время ложаться спать и вы подгадываете заказ на конкретные часы,а курьер приезжает поздно и тем самым будит ребенка,мягко говоря,это раздражает...Больше заказывать не буду
Андрей Андрей 24 квітня, 2014 год
г.КРЕМЕНЧУГ.
магазин вроде бы и не плохой пока не столкнулся с возвратом.Покупал швабру с крючка где ценник был 50грв,заплатил,а в чеке выбило 92грв.Говорю кассиру,что товар возвращаю,она меня в администрацию. там деньги возвращать не собирались,надо писать заявку и ждать результат их юриста,который решит возвращать или нет.К тому же оказалось,что швабра висела не на своём месте и нам ... Читати відгук
г.КРЕМЕНЧУГ.
магазин вроде бы и не плохой пока не столкнулся с возвратом.Покупал швабру с крючка где ценник был 50грв,заплатил,а в чеке выбило 92грв.Говорю кассиру,что товар возвращаю,она меня в администрацию. там деньги возвращать не собирались,надо писать заявку и ждать результат их юриста,который решит возвращать или нет.К тому же оказалось,что швабра висела не на своём месте и нам нужно было сверять кода на изделии и на ценнике,который нужно рассматривать с лупой и иметь 2метровый рост.Не смотря на то,что товар возвращаю не отходя от кассы,рассмотрение претензии длится 14дней и я должен швабру забрать с собой,а потом если повезёт - то нести снова в магазин,брать к себе на хранение,у них нет места.............................. через 3дня позвонили,чтобы возвращал товар.
Далее у них проходит Акция до 05.05 2014 года.
пошли тарится по этим ценам в первый день,нагребли всяких деликатесов - СУПЕР! СКИДКИ ДО 50% на ряд товаров.
Вкуснятина закончилась и на след недели решили продлить праздник живота,но вот цены уже немного поднялись(10-15грв) в магазине,хотя на сайте те же,что и неделю назад. но ничего страшного,всё равно дешевле чем в других местах.на следующую неделю пошли,а ценник уже по-полной,сверились с интернет-сайтом,а там в половину дешевле...
Merina Merina 18 лютого, 2014 год
Хотела написать отзыв на самом сайте, а там нет такого раздела.
Купила молоко и сметану по скидке 50%, т.е. завтра будут просроченные, на кассе обратила внимание кассира на эти две позиции, а она одну из них не пробила. Казалось бы ерунда. Но ведь я специально купила почти просроченное,чтобы сэкономить. А получается, что сэкономила кассир. Специально она это сделала или случайно,... Читати відгук
Хотела написать отзыв на самом сайте, а там нет такого раздела.
Купила молоко и сметану по скидке 50%, т.е. завтра будут просроченные, на кассе обратила внимание кассира на эти две позиции, а она одну из них не пробила. Казалось бы ерунда. Но ведь я специально купила почти просроченное,чтобы сэкономить. А получается, что сэкономила кассир. Специально она это сделала или случайно, не имеет значения, она там сидит,чтобы обращать внимание на такие вещи, тем более, что я обратила её внимание на это. Конечно,можно было разрешить вопрос через администратора, но это занимает время, а покупки были уже отнесены в машины и упакованы. Они на это и рассчитывают,конечно же, что никто не будет заморачиваться. Фамилия этого кассира Мойсеенко Н.
Fozzy Group
Компания Fozzy лидер розничной торговли на Украине. В сетях Fozzy Group представлены товары под собственными торговыми марками «Премія», «Премія Select», «Повна Чаша», «Повна Чарка», «Protex», «Зелена Країна». В группу Fozzy входят супермаркеты Сильпо, Фора, Буми, оптовые гипермаркеты Fozzy. Основной вид деятельности Fozzy Group: продажа продуктов питания и товаров для дома... детальніше

Рейтинг 1.8 з 5 на підставі 31 відгука
Торгівля
Кешбек-сервис LetyShops
Кешбек-сервис LetyShops

Рейтинг: 4.5
364 відгука
Магазин CompX
Магазин CompX

Рейтинг: 4.1
211 відгуків
АЗС компании Укрнафта
АЗС компании Укрнафта

Рейтинг: 1.4
224 відгука
​ТМ «День у День»
​ТМ «День у День»

Рейтинг: 1.6
7 відгуків
ГК Мегаполис
ГК Мегаполис

Рейтинг: 3.1
144 відгука
Двери Korfad
Двери Korfad

Рейтинг: 4.9
51 відгук
Компания Трикотажный Рай
Компания Трикотажный Рай

Рейтинг: 2.2
10 відгуків
Рошен
Рошен

Рейтинг: 1.6
535 відгуків