Перед покупкою дверей, прочитавши багато негативних відгуків в мережі інтернет про двері Родос, нажаль все таки зупинився на виборі цих же дверей, про що дуже шкодую(((. Замовляли в Києві в Park Plaza 3 міжкімнатних дверей, з яких 1 привезли браковані ( а саме полотно). Так як встановлювати браковане полотно за умовами гарантії не можна, то близько тижня ми змушені були жити без дверей до ванної кімнати. Далі нам привезли нове полотно, яке за тими ж умовами гарантії розкривати можна тільки в присутності монтажників від компанії Родос. По приїзду монтажників, двері виявилися ще більш бракованими за попередні. На 3й робочий день з дня звернення про брак нам обіцяють привезти нове полотно, але по приїзду кур’єра ми дізнаємося, що нам нічого не привезли, а приїхали тільки забрати браковане полотно. І нарешті 05.09.2019 ми отримали нормальне полотно, для встановлення якого необхідно ще чекати монтажників невідомо скільки днів(((((( Підсумком всього вище сказаного: як з такою організацією робочого процесу компанія Родос функціонує??? За цей весь період (покупка 13.08.19 – доставка нормального полотна 05.09.18) було потрачено купу сил і нервів моїх та персоналу компанії Родос! Варто також додати, що питання все таки вирішили, що зайняло немало часу і брак може бути пов'язаний із специфікою дверей в плівці.
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Погана організація робочого процесу компанії Родос - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
Замовляли в Києві в Park Plaza 3 міжкімнатних дверей, з яких 1 привезли браковані ( а саме полотно). Так як встановлювати браковане полотно за умовами гарантії не можна, то близько тижня ми змушені були жити без дверей до ванної кімнати. Далі нам привезли нове полотно, яке за тими ж умовами гарантії розкривати можна тільки в присутності монтажників від компанії Родос. По приїзду монтажників, двері виявилися ще більш бракованими за попередні. На 3й робочий день з дня звернення про брак нам обіцяють привезти нове полотно, але по приїзду кур’єра ми дізнаємося, що нам нічого не привезли, а приїхали тільки забрати браковане полотно. І нарешті 05.09.2019 ми отримали нормальне полотно, для встановлення якого необхідно ще чекати монтажників невідомо скільки днів((((((
Підсумком всього вище сказаного: як з такою організацією робочого процесу компанія Родос функціонує??? За цей весь період (покупка 13.08.19 – доставка нормального полотна 05.09.18) було потрачено купу сил і нервів моїх та персоналу компанії Родос! Варто також додати, що питання все таки вирішили, що зайняло немало часу і брак може бути пов'язаний із специфікою дверей в плівці.
відгук
Коментарі до відгуку
Вас никто не игнорировал, просто для определения и решения причины обращения, необходимо время что бы разобраться в ситуации.
К сожалению, партия из которой были отгружен полотна оказалась бракованный. На данный момент вся партия изъята и отправлена на переработку.
Приносим свои извинения, что забрали у вас время на ожидание по замене.