Тарас Відгук додано 11 листопада, 2024 год40 переглядів
Коли вибирав двері, то спочатку хотів брати італійські, але потім вирішив підтримати українського виробника. Отримав двері, коробки цілі, не відкрив, не перевірив. Пройшов рік і дійшла черга їх встановити. Коли вскрили, то виявилось, що один комплект коробки з пʼяти має брак. Ще були погано пофарбовані одні двері, але там можна самому це поправити. Звернувся до постачальника, то мені відповіли, що завод відмовив в заміні коробок, бо пройшов рік. З одної сторони я мав подивитись все коли отримував, а це було 5 комплектів на загальну суму більше 120тис, але з другої сторони я і подумати не міг, що таке відношення в українських виробників, які позиціонують себе як преміум. І як така гарантія мене не цікавила. Просто хотів хороші гарні двері. Тепер родом буду обходити стороною
Переваги:
Гарні двері по вигляду
Недоліки:
таким відношення до роботи тепер не знаю чи воно дійсно якісні
Нам дуже шкода за ситуацію, яка склалась, але щодо претензій по недокрасу чи поганому фарбуванні дверного полотна, інформації, а також фото чи відео фіксаціяї данного «дефекта», від Вас не надходила і відсутні в Вашому відгуку.
Виявлені дефекти на стойових дверної коробки є ніщо інше як механічними пошкодженнями і це видно на наданих Вами фото. Замовлення було відвантажено більше року назад, а точніше в серпні 2023 року і дані пошкодження могли бути нанесені в процесі доставки, вивантаження, заносу чи зберігання. Виробник не може нести відповідальність за умови зберігання після відвантаження чи дії третіх осіб.
Для вирішенні питання рекомендуємо провести реставрацію. В разі потреби фарби необхідного кольору для проведення реставрації, можемо її надати на безоплатній основі. Для цього напишіть запит на пошту [email protected] вказавши необхідний номер RAL та свій контактний номер телефону для зв'язку.
Це не є механічні пошкодження, а брак при виробництві - вони були погано зашліфовані і потім пофарбовані. Контролю етапів виробництва у вас напевне немає. Упаковка була ідеальна. Зберігались в приміщенні, де вологість не піднімається більше 50%. Те що було відвантажено в серпні 2023 року я і сам знаю. Тільки купуючи двері, які позиціонуються преміум сегмент, я не думав, що таке можливо.
Так само додаю фото дверного полотна. Напевне також скажете, що то доставка погана чи зберігання ))).
Відносно реставрації - мені запропонували це зробити за мій кошт ))). Висновки для себе зробив - родос не та компанія, яка дбає за якість і репутацію. А коли якісь проблеми зразу перекидує на інших, бо вони не винні. навіть коли все очевидно
Фабрика Дверей РОДОС: - Модельный ряд компании представлен четырьмя большими направлениями: - двери в ПВХ декорах; - крашенные двери; - шпонированные двери; - двери без покрытия.
Перевіряйте двері при отриманні, бо підсовують брак - Відгуки про Фабрика Дверей РОДОС
Коли вибирав двері, то спочатку хотів брати італійські, але потім вирішив підтримати українського виробника. Отримав двері, коробки цілі, не відкрив, не перевірив. Пройшов рік і дійшла черга їх встановити. Коли вскрили, то виявилось, що один комплект коробки з пʼяти має брак. Ще були погано пофарбовані одні двері, але там можна самому це поправити. Звернувся до постачальника, то мені відповіли, що завод відмовив в заміні коробок, бо пройшов рік. З одної сторони я мав подивитись все коли отримував, а це було 5 комплектів на загальну суму більше 120тис, але з другої сторони я і подумати не міг, що таке відношення в українських виробників, які позиціонують себе як преміум. І як така гарантія мене не цікавила. Просто хотів хороші гарні двері. Тепер родом буду обходити стороною
відгук
Коментарі до відгуку
Нам дуже шкода за ситуацію, яка склалась, але щодо претензій по недокрасу чи поганому фарбуванні дверного полотна, інформації, а також фото чи відео фіксаціяї данного «дефекта», від Вас не надходила і відсутні в Вашому відгуку.
Виявлені дефекти на стойових дверної коробки є ніщо інше як механічними пошкодженнями і це видно на наданих Вами фото. Замовлення було відвантажено більше року назад, а точніше в серпні 2023 року і дані пошкодження могли бути нанесені в процесі доставки, вивантаження, заносу чи зберігання. Виробник не може нести відповідальність за умови зберігання після відвантаження чи дії третіх осіб.
Для вирішенні питання рекомендуємо провести реставрацію. В разі потреби фарби необхідного кольору для проведення реставрації, можемо її надати на безоплатній основі. Для цього напишіть запит на пошту [email protected] вказавши необхідний номер RAL та свій контактний номер телефону для зв'язку.
Це не є механічні пошкодження, а брак при виробництві - вони були погано зашліфовані і потім пофарбовані. Контролю етапів виробництва у вас напевне немає. Упаковка була ідеальна. Зберігались в приміщенні, де вологість не піднімається більше 50%. Те що було відвантажено в серпні 2023 року я і сам знаю. Тільки купуючи двері, які позиціонуються преміум сегмент, я не думав, що таке можливо.
Так само додаю фото дверного полотна. Напевне також скажете, що то доставка погана чи зберігання ))).
Відносно реставрації - мені запропонували це зробити за мій кошт ))). Висновки для себе зробив - родос не та компанія, яка дбає за якість і репутацію. А коли якісь проблеми зразу перекидує на інших, бо вони не винні. навіть коли все очевидно